Het zou natuurlijk totaal achterlijk zijn als Schreuder contractverlenging krijgt. Niet alleen omdat hij a) te oud is b) niet het gewenste niveau haalt in het veld maar ook c) blessuregevoelig blijft en d) langzaam herstelt van die blessures. Hou hem er maar bij als 'begeleider' ofzo (en knip de helft van z'n loon).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:26 schreef dlebrok het volgende:
We moeten volgend seizoen echt wel wat kunnen met dit elftal (veel talent) maar dan moet Feyenoord slim genoeg zijn om een transfer ala Engelaar bij Twente te doen. Helaas is Koeman een zwakzinnige boer die Schreuder nog zou scouten als Ronaldinho en Schreuder voor z'n neus stonden en beiden wilden tekenen.
Het is kenmerkend voorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:31 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord moet gewoon een goede trainer hebben. Zo slecht is de selectie niet. Wedstrijden tegen AZ, PSV en Blackburn (toch niet de minsten) waren hoopvol.
Ekramy moet inderdaad gewoon eens eerste doelman worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:28 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
true.... Al denk ik dat Ekramy daar weinig behoefte aan heeft. Is nu geloof ik al 23, heeft alles voor Feyenoord opgegeven, zelfs z'n vrouw daar soort van achtergelaten, en speelt nog steeds vrijwel nooit. Wat dat betreft heeft 020 geluk; die kunnen het zich veroorloven een keeper een paar jaar het vertrouwen te geven om zich te ontwikkelen. Denk dat Ekramy 8x meer talent heeft, maar als hij nooit de kans krijgt........
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:01 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ik![]()
hoe was het bij psg? nog foto's genomen?? was het druk/vuurwerk/sfeer etc etc??
quote:![]()
Paris Saint Germain - AEK Athene
![]()
![]()
De wedstrijd was in begin niet zo goed. Maar door een mooie aanval wel 1-0 bij rust. De sfeer zat er echt 90 min lang goed in. Aan alle kanten werd er wel gezongen. Ook nog heel de tijd door de Griekse fans. Hier een paar foto's.
30 euro @ 1.71![]()
De wedstrijd heeft me ook nog 20 euro opgeleverd. Omdat ik woensdag nog 30 euro had ingezet op winst voor Paris Saint Germain.
Weet ik niet, het kan snel gaan. Vorig jaar deden we zomaar opeens tot ver in het seizoen mee om de titel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:35 schreef Steve_I. het volgende:
Kampioenschap hoeven we ons helaas niet meer op te richten tot 2010 ofzo.
Ik denk van welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:24 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Weet ik niet, het kan snel gaan. Vorig jaar deden we zomaar opeens tot ver in het seizoen mee om de titel.
Ik snap overigens niet dat iedereen de Kromme zo graag als trainer ziet. Ik heb een beetje het gevoel dat 'zolang het maar een echte Feyenoorder is' het wel goed is bij velen. Hij moet echter ook nog goed kunnen trainer en een veel betere trainer dan Koeman is ie denk ik ook niet.
Echt heel heel heel jammer, en vooral stom, dat Timmer niet verkocht is in de winter...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ekramy moet inderdaad gewoon eens eerste doelman worden.
Die jongen kan het echt wel. Niets geen rijpen meer met die gast gewoon er in zetten en Timmer wordt maar lekker met Lodewijks keepertrainer ofzo.
Been heeft in het recente verleden bewezen dat ie een team kan bouwen, talenten beter kan maken en goed overweg kan met jonge spelers.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:02 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik denk van wel![]()
Regelmatig doet hij uitspraken over begeleiden van jonge jongens, bouwen van een team, vertrouwen geven etc etc. waarvan ik denk; daar zou koeman nog een hoop van kunnen leren. Ik heb juist weer weinig vertrouwen in Been die veel anderen hier wel terug willen 'omdat het een echte Feyenoorder is'.
doet het nu anders niet bijzonder goed.... Denk dat zijn excelsior gewoon is onderschat, maar zo'n toptrainer lijkt het me de komende 5 jaar nog niet. Doe Been maar als opvolger van de Kromme. Overigens hebben beiden wel de persoonlijkheid die ik wil zien, en waar je ook een echt team mee opbouw.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:24 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Been heeft in het recente verleden bewezen dat ie een team kan bouwen, talenten beter kan maken en goed overweg kan met jonge spelers.
De Kromme weet daarentegen ws niet eens wat een Ipod is
Ik bedoelde dus dat de Kromme denk ik te oud(erwets) is om met jongens als Drenthe om te gaan en de huidige jeugd te snappen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:30 schreef Steve_I. het volgende:
Maar is het zo belangrijk of hij weet wat een Ipod is?
quote:die dingen zijn toch voor breezersletjes![]()
jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:49 schreef sjimz het volgende:
Ben jij dat op de foto jorien?
Geloof ik niets van. Hij is er juist van om zo veel mogelijk met de jonge jongens te praten. Hij heeft dat al meerdere keren geuit, onder andere over de Guzman. Misschien is hij ouderwets, maar de basis waar het om draait blijft toch hetzelfdequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:35 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat de Kromme denk ik te oud(erwets) is om met jongens als Drenthe om te gaan en de huidige jeugd te snappen.
[..]
jaquote:Tuurlijk joh. Dus 90 % van de huidige voetballers zijn breezersletjes?
Nee. Bert is bijna een tweede Koeman. Misschien wel iets beter, maar niet veel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:15 schreef erkel het volgende:
Iemand Bert van Marwijk?
Maar vooralsnog krijgt Koeman van mij nog het voordeel van de twijfel, al doet zijn interesse voor Mols niet veel goeds.
Bert heeft weer een lading aan ervaring meegenomen uit Dortmund en het is gewoon een goede trainer, die zich niet gek laat maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee. Bert is bijna een tweede Koeman. Misschien wel iets beter, maar niet veel.
Mee eens.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee. Bert is bijna een tweede Koeman. Misschien wel iets beter, maar niet veel.
Koeman laat zich ook niet gek maken. "We moeten gewoon die vijfde plaats vast houden, dat is de realiteit."quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Bert heeft weer een lading aan ervaring meegenomen uit Dortmund en het is gewoon een goede trainer, die zich niet gek laat maken.
Supporters polsen beul Saddam.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Koeman polst Mols. Wat een lul zeg
Dat ook nog eens, maar het feit dat ie niet kan voetballen is al helemaal erg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:20 schreef DenniZZ het volgende:
Mols
Nog een amsterdammer!!! BAH! dit is Feyenoord niet meer!
PSV wil zenden hebben. waarom zou Zenden naar Feyenoord gaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Feyenoord kan toch ook proberen Zenden te halen?
Omdat we Koeman eruit gaan flikkeren en de weg omhoog weer inzetten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
PSV wil zenden hebben. waarom zou Zenden naar Feyenoord gaan?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Feyenoord kan toch ook proberen Zenden te halen?
Klinkt bijna alsof je het graag wilquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou van mij mogen.
Morgen staat Feyenoord weer voor lul voor heel Nederland.
Denk 2-0 nederlaag ofzo
Zenden zn hart ligt bij psv die gaat absoluut niet naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:34 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Omdat we Koeman eruit gaan flikkeren en de weg omhoog weer inzetten.
Ja en Kluivert z'n hart lag bij Ajaxquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zenden zn hart ligt bij psv die gaat absoluut niet naar Feyenoord.
Nou liever niet. Sta je dan om 8 uur op en kom je om 5 uur terug. om te verliezen bij een degradatiekandidaatquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je het graag wil
Kluivert en een hart.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:57 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ja en Kluivert z'n hart lag bij Ajax
Of ADO wint er van één hahahahhahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou liever niet. Sta je dan om 8 uur op en kom je om 5 uur terug. om te verliezen bij een degradatiekandidaat![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft een hart doen stoppen. Dat is het enige wat hij met een hart heeft![]()
Ajax wilde Kluivert nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:57 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ja en Kluivert z'n hart lag bij Ajax
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft een hart doen stoppen. Dat is het enige wat hij met een hart heeft![]()
Misschien wil PSV het wel niet, of komen ze er niet uit of zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
PSV wil zenden hebben. waarom zou Zenden naar Feyenoord gaan?
Uiteraard krijg je OOK HIERVOOR een SV zodra die geweldige nieuwe voetbalwet wordt doorgedrukt!quote:Parkeren op voorplein bij uitwedstrijden verboden
Supporters die bij uitwedstrijden, waarbij verplicht bus-/treinvervoer van toepassing is, de auto parkeren op het voorplein aan de Olympiaweg kunnen een bekeuring tegemoet zien.
Tot op heden werd het parkeren op het voorplein gedoogd, maar de politie en deelgemeente hebben besloten het niet langer door de vingers te zien. Voor aanstaande zondag, als het uitduel met Ado op het programma staat, is de regeling nog niet van kracht.
Bij de eerstvolgende uitwedstrijd waarbij sprake is van vervoer vanaf De Kuip zal de politie wel verbaliserend gaan optreden. Supporters mogen hun voertuigen parkeren op de parkeerplaatsen P3 en P4 rond het stadion. Daarnaast zijn alle normaal aangegeven, maar beperkt aanwezige, parkeerplaatsen en parkeervakken langs de Olympiaweg ook te gebruiken.
Misschien komt het geld van de parkeerboetes ten goede aan de financiële positie van Feyenoord!quote:Op zondag 25 februari 2007 09:05 schreef DenniZZ het volgende:
Wat is de reden dat het niet meer door de vingers wordt gezien? Er is geen enkele aanleiding toe.
Dan is het vast een idee van Chris Worstquote:Op zondag 25 februari 2007 09:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Misschien komt het geld van de parkeerboetes ten goede aan de financiële positie van Feyenoord!
AMSTERDAM - PSV zou in oud-speler Boudewijn Zenden de ideale opvolger voor Phillip Cocu zien. De speler van Liverpool kan niet altijd reken op een basisplaats bij de Reds, en heeft bij de Eindhovenaren een "fantastische tijd gehad", zegt hij zaterdag in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Misschien wil PSV het wel niet, of komen ze er niet uit of zoKan altijd proberen toch
?
quote:
Als het nu scoren was...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lul je, dit team is echt niet zo slecht dat het met 3-3 gelijk speelt tegen de hekkensluiter. Doe je oogkleppen eens af.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef renz0r het volgende:
Laat ik duidelijk zijn, hier kan Koeman ook weinig aan doen. Het team is gewoon niet beter.
Zet er een Mourinho neer, net of hij met deze selectie kampioen kan worden...
Halve team wegschoppen en goede spelers aantrekken, dan maken we meer kans...Maarja, geen geld...
Onzin, dit team moet zonder inspanning 5e worden en met inspanning gewoon meedoen voor plek 3.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef renz0r het volgende:
Laat ik duidelijk zijn, hier kan Koeman ook weinig aan doen. Het team is gewoon niet beter.
Zet er een Mourinho neer, net of hij met deze selectie kampioen kan worden...
Halve team wegschoppen en goede spelers aantrekken, dan maken we meer kans...Maarja, geen geld...
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef ruud_fr het volgende:
Koeman
[..]
ja, alleen hun staan 14e en wij 5e
Dus moet er een betere verdediging komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Onzin, dit team moet zonder inspanning 5e worden en met inspanning gewoon meedoen voor plek 3.
Doelsaldo zegt genoeg...
Op de plekken van Kuyt en Kalou na staat er nu een beter elftal dan vorig jaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef renz0r het volgende:
[..]
Dus moet er een betere verdediging komen.
Ik vind de kwaliteit van de spelers echt 10x minder dan teams van de vorige jaren.
Er schommelt inderdaad wat aan de verdediging en aan de spits, maar Koeman is toch echt wel hoofdoorzaak nummer 1 dat het zo waardeloos gaat. Met dit team moet je echt minstens boven FC Twente (wie? ) kunnen eindigen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef renz0r het volgende:
[..]
Dus moet er een betere verdediging komen.
Ik vind de kwaliteit van de spelers echt 10x minder dan teams van de vorige jaren. Waar zijn de echt scorende spitesen gebleven. Die griek gaat nu eindelijk beter draaien maar wordt door weinige geaccepteerd. Verdediging is net gatenkaas, wat de 51 tegengoals beantwoordt.
Dit team is gewoon een middenmoter, geen topploeg. Koeman is dan niet de beste trainer van de eredivisie, het team zelf is ook 3x niks.
Koeman wou routine en vindt Schreuder en Mols goed genoeg. Dat terwijl Engelaar (die zeer haalbaar was) een klasse beter is dan die 2 en waarom geen Santi Kolk ipv Mols?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er schommelt inderdaad wat aan de verdediging en aan de spits, maar Koeman is toch echt wel hoofdoorzaak nummer 1 dat het zo waardeloos gaat. Met dit team moet je echt minstens boven FC Twente (wie? ) kunnen eindigen.
Die heeft al bij ons onder contract gestaan, dus daar gaan ze dan vast geld aan uitgeven.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Koeman wou routine en vindt Schreuder en Mols goed genoeg. Dat terwijl Engelaar (die zeer haalbaar was) een klasse beter is dan die 2 en waarom geen Santi Kolk ipv Mols?
quote:
Misschien als grapje bedoelt, maar het lijkt er gewoon op als het hem geen kut interesseert of Feyenoord nou wint of verliest.quote:Koeman: 'Feyenoord maakt teveel fouten'
Geschreven door Jurre de Ruiter op zondag, 25 februari om 15:50
Na afloop van het gelijkspel van Feyenoord tegen ADO Den Haag (3-3), kon trainer Erwin Koeman concluderen dat zijn ploeg de zege niet verdiende. “Het resultaat was gezien het spelbeeld dan ook terecht”, aldus de trainer.
“We maakten te veel fouten om hier een overwinning te boeken. Onze doelpunten waren mooi, maar aan de andere kant verdedigden we soms ook weer kinderlijk eenvoudig”, zo vertelt Koeman. “De laatste twee jaar hebben we hier verloren, nu niet. Eigenlijk is het een topdag voor ons”, zo sloot hij met een lach af.
Ook over de strafschop die ADO Den Haag kreeg, werd nagepraat. Koeman twijfelde of ‘onze vriend’ wel juist handelde, maar collega-trainer Lex Schoenmaker kon zich er logischerwijs absoluut niet druk om maken. “Volgens mij maakte Feyenoord in de eerste wedstrijd tegen ons ook een discutabel doelpunt. En een mazzeltje kunnen we hier wel gebruiken, want we winnen niet zoveel. Zelfs de toss niet.''
Hij zal Koeman rot op ook wel hebben gehoordquote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef ViVe het volgende:
[..]
Misschien als grapje bedoelt, maar het lijkt er gewoon op als het hem geen kut interesseert of Feyenoord nou wint of verliest.![]()
Volgens mij is het zelfs Kuyt nooit gelukt om het te doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Tegen fucking ADO. Dat doet mn neefje van 11 wel.
Precies dat dacht ik nou ook toen ik dat stukje las.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef ViVe het volgende:
Misschien als grapje bedoelt, maar het lijkt er gewoon op als het hem geen kut interesseert of Feyenoord nou wint of verliest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |