Als in: elke avond wel een stuk of acht mensen online voor langere tijd?quote:
Fok! guild gaat War Machine en Esoteric Warriors pwnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als in: elke avond wel een stuk of acht mensen online voor langere tijd?
Als in de laatste 24 uur? Dat is nog triester dan het guild waar ik nu in zit, en daar mag je al blij zijn dat je iemand tegenkomtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:27 schreef DarkY.NL het volgende:
Vaak zie ik wel 5-8 man die die dag online zijn geweest.
PC Gameplay, en het is de Gray Giant.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef Ardenlyn het volgende:
Mwah...mijn man en ik hebben gisteren beide Nightfall gekocht dus wij zijn weer druk bezig ermee
En dankzij een PC blad hebben we nu beide een pet Iron Giant (of zoiets)
Yup dat is hem!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:21 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
PC Gameplay, en het is de Gray Giant.
die heb ik ook via PC Gameplay gekregen![]()
ja klopt, ik kreeg in januari een Tempel Guardian.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Yup dat is hem!!![]()
Je hebt geen reet aan dat ding maar het is wel leuk.
In mei moet ik er 1tje bij krijgen omdat mijn character dan 1 jaar is...tenminste dat is toch nog steeds zo dat je dan een pet krijgt bij elke character die 1 wordt?
Dat is absoluut iets wat belangerijker is. Maar details zijn ook altijd wel leuk in een spelquote:Op zondag 4 maart 2007 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd liever dat Anet serieuze problemen aanpakt ipv steeds met dat soort "aardigheidjes" te komen.
Hey Ardenlyn... weer terug aan het spelen? Leuk hoor :-)quote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Dat is absoluut iets wat belangerijker is. Maar details zijn ook altijd wel leuk in een spel![]()
Ik ben Arden Lynia in het spel.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef mips het volgende:
[..]
Hey Ardenlyn... weer terug aan het spelen? Leuk hoor :-)
Eens kijken of ik je nog in het vriendenlijstje heb staan ... zoniet.. wat was jullie ingame naam ook alweer?
Zal wel weer eind oktober worden dat Eye of the North wordt uitgebracht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef Pizzahut het volgende:
2009-2010?
100 jaar na de het eerste deel?
klinkt allemaal nogal niet arenanet...
die naam...
prohpecies
factions
nightfall
eye f the north (past er niet tussen vind ik)
edit:
eye of the north komt Q4 2007 uit.
in 2009-2010 willen ze, volgens mij, Guild Wars 2 uitbrengen
dit speelt zich 100 jaar later af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Pizzahut op 06-03-2007 13:58:24 ]Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Tuurlijk, maar ik erger me er echt mateloos aan dat ze blijkbaar wel de tijd en de resources hebben om allerlei grote events (halloween etc) en eindeloos veel "special weekends" in elkaar te smijten maar dat problemen en/of opties waar al vanaf het begin om gesmeekt wordt niet of nauwelijks voor lijken te komen op Anet's "to-do list".quote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Dat is absoluut iets wat belangerijker is. Maar details zijn ook altijd wel leuk in een spel![]()
Yep... en mijn broertje en m'n zwager ook nog steeds.. ons guild bestaat ook nog steeds en bestaat inmiddels uit 40 members (waarvan zo'n 15 actieve leden denk ik)...quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ik ben Arden Lynia in het spel.
Speel eigenlijk alleen of samen met m'n man. In game sta ik altijd op offline.
Speelt jouw vrouw het nog steeds?
Er is geen nutteloze zooi te vinden in mijn storage. Of je moet dyes en perfecte weapons/upgrades nutteloos vinden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef mips het volgende:
storage is alleen te klein als je veel nuttoloze zooi bewaard.....
je moet die sneeuwmannen, elf drankjes en dat vuurwerk ook gewoon gebruiken :-)
Over nutteloos gesprokenquote:en GW:EN vind ik echt geniaal gevonden... heb nog steeds die spullen van Gwen uit prophecies pre-searing ergens in mijn storage zitten - ga ik die dan eindelijk nog ergens voor kunnen gebruiken?![]()
Ik ben weer even gekapt met GW spelen, zal het wel weer oppakken na een aantal weken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:02 schreef Elegy het volgende:
Ik heb ze beiden
Maar Kuunavang maakt meer herrie, met zijn geflap en geblaas.
Tis best stil trouwens, veel mensen gekapt met GW of gewoon minder spelen?
Gratzquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Ardenlyn het volgende:
En btw mij zal het aan me achterwerk roesten hoe iemand z'n skills heeft staan. Ik heb zelf gewoon hetgeen wat mij het beste werkt en ookal is het geen goeie build voor mij werkt het blijkbaar prima.
Werkt iets niet dan ga ik wat veranderen.
WHOEHOEEE!!!!!![]()
z0mG t3h H34l1ng bR33z3 n000bbquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gratz
Ik heb een bepaalde volgorde van skills die ik met elk char toepas. Op die manier kan ik gewoon op de toetsen rammen zonder eerst te denken welke skill het is. Hangt ook van de class en situatie op, als ik bijvoorbeeld aan het monken ben. Vaak cast ik op de warrs/sins en MM's breeze, zodat ik ze even kan laten gaan. Ondertussen kan ik dan mooi WoH, Orison en andere heal spells spammen
Mend ailment neem ik eigenlijk altijd mee, niets zo vervelend als blind, weakness of poison/disease.
Voor Heroes is het dacht ik wel belangrijk hoe je skills hebt gezet, aangezien zij van links naar rechts casten.
zOMFG WTF w00t w00t ph34r my 1337 h34l1ng 5k!755 b!zn4tch!quote:
nooit van gehoord, wel kan je van die factions material halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Aha!!
Lijkt meer op schelden maar dat zal aan mij liggen
In het spel zei iemand dat je ook Luxon/Kurzick factions kan kopen. Maar waar kan dat eigenlijk?
Dat lijkt me niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:09 schreef Pizzahut het volgende:
wat meer geruchten:
Guild Wars 2 (wat in 2009 uit komt) zal een world wide zijn, dus zonder portals.
je zou alle rassen kunnen spelen, dus ook charr en er zou een mount komen.
(WoW look-a-like??)
Waarom delete je dan ook alles, ik speel op dit moment ook geen GW meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik was gestopt met Guild Wars.
Ik had characters met full droks enzo. Allemaal deleted en geld weggegeven.
Even WoW spelen.. maar na twee maanden ben ik ermee gekapt. Heb ik spijt dat ik ben gestopt met GW? Ja.
Guild Wars is echt gaaf.
15.000 gold?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef Ardenlyn het volgende:
Damn was ik jouw maar tegengekomen toen.
Had net eindelijk 1 Luxon armor gekocht. Mooie laarzen en zette er health+30 op.
Stupid want ik had al een +41 ergens op.
Salvage ik hem eraf en ja hoor boots weg GVD!!!
Ben pisneidig!
Heb met moeite ze weer kunnen kopen maar nu is gewoon 15.000 weg en allemaal spul weg.
Ikke zielig nu
Zonde dat je alles gedelete hebt Ruzbeh. Nu moet je dus alles overnieuw doen.
Valt wel mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:11 schreef Ardenlyn het volgende:
Baal je er niet van dat alles opnieuw moet?
Da's een mooie boog, max dmg, bijna max health en sundering. Als je er nog een inscription opgooit zoals 15%^50% dan issie helemaal koelquote:Op maandag 19 maart 2007 10:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Witte dye heb ik nog nooit gehad en heb er ook nog geen plaatjes van gezien.
Ikzelf heb een combo van geel en orange op de mijne zitten.
Krijg je een soort koper/goud achtige kleur.
Ik ben helemaal gek van pijl en boog.
Heb een recurve bow gekocht tijdje terug en zelf wat dingen op gezet.
Zal even gauw kijken wat er ook alweer precies opzit.....
Edit:
Dit is nu mijn Bow.
[afbeelding]
Zullen vast betere zijn maar het werkt redelijk. Vreemd genoeg krijg ik genoeg andere wapens maar pijl en boog krijg ik haast nooit.
Dropt, in het nederlands tenminste. In het engels is het -> it is droppedquote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zal eens kijken bij een runetrader of er wat leuks bij zit en anders maar wachten tot 1tje hem dropped(? of is het dropt?)
Tnx
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dropt, in het nederlands tenminste. In het engels is het -> it is dropped
Alsjequote:
Inscriptions bij runetraders?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef Elegy het volgende:
Inscriptions kan je ook bij runetraders kopen, maar dat zijn geloof ik alleen discipline inscriptions.
En inderdaad, dat is die inscription die ik bedoelde ja
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inscriptions bij runetraders?Insignia's bedoel je.
Ik zal proberen online te komen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alsje
Ik heb ook nog wel wat van dat spul, moet je me ingame vanavond maar even aanspreken -> vanaf een uur of acht/negen wel oplijn
Ik hoef er niks voor te hebben hoor, heb al storage problemen, ondanks mijn 13 mulesquote:Op maandag 19 maart 2007 11:45 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ik zal proberen online te komen.
Wat wil je ervoor terug? (hopelijk geen geld want ik heb maar ong 2000)
Heb nog wel een klavertje 4Of Shamrock Ale
![]()
Heb nog 2 gouden wapens. Zijn deze 2 iets waard?
[afbeelding]
[afbeelding]
Een mule is een character waar je nauwelijks mee speelt maar die je gebruikt als storagequote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Ardenlyn het volgende:
13 mules?
Bestaat er ook een pagina waar je kan zien wat je voor wapens kan krijgen?
Zie vaak genoeg mensen schreeuwen dat ze een bepaald bedrag voor iets vragen maar zelf heb ik echt geen idee wat ik nou hiervoor moet vragen.
Edit: je had je post aangepastIk zal even kijken daar.
In ieder geval alvast bedankt! (als ik vanavond kan )
Nog nooit aan gedacht!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een mule is een character waar je nauwelijks mee speelt maar die je gebruikt als storage
Prijzen zijn over het algemeen gebaseerd op het volgende:
* max damage/energy/health
* lage reqs (req. 8)
* perfecte mods zoals zealous 1/-1, 5/-1 vampiric, 20% sundering, 20% faster recharge/cast, +1 20% attribute
* skins, celestial, shadow en gothic items zijn wel gewild
Daarna telt ook nog of het een green of gold is. Greens zijn gewilder, maar niet per definitie het beste.
Soms loont het meer om een mod te salvagen en die te verkopen dan het hele wapen zelf. En soms zijn er ook bijzonder vreemde combinaties. Wel eens een Insightfull fiery staff of watermagic gezien? Ik heb er één in mijn storage
Ongeveer wat de merchant er voor geeft schat ik zoquote:Op maandag 19 maart 2007 11:45 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb nog 2 gouden wapens. Zijn deze 2 iets waard?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze mogen mij niet kicken.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef Elegy het volgende:
Dan kick je ze toch vanwege inactiviteit?
Is wel zo gezellig iddquote:Op maandag 19 maart 2007 14:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ze mogen mij niet kicken.![]()
Ben ik een keer 's avonds online wil er niemand praten of gaan ze een serie kijken.
Zal proberen of ik ook weer eens vaker inlog ook al is het alleen om een praatje te maken.![]()
Dat ook jaquote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef torn_Machina het volgende:
Cursus Engels voor haar zodat ze ook zonder ondertiteling kan kijken.![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik hou van nutteloos en dingen die nut hebben
Ik heb dus ook nog steeds het capje, broken flute en flute van Gwen.
Nogmaals alsjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:13 schreef Ardenlyn het volgende:
Elegy nogmaals bedankt!
Heb de test gedaan met dyes en het werkt!!!! VOOR GEEN METER!!
2 theetantes bij elkaar![]()
[afbeelding]
Heb de silver dye gekocht en het is erg mooi. Dat goudachtige gaat dus weg!
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef Elegy het volgende:
Moet je met de -image command erachter doen. Zet je het aan, ga je even koffie maken en als je klaar bent is het binnen.
Ik heb twee snelkoppelingen, één om te spelen en één om te updaten
Alsjequote:
Geldt die voor alle versies van GuildWars?? Ik heb het zelfde probleem, elke keer als ik een nieuw deel van Canta (Factions editie-spelende dus) in ga moet ik wachten voor updates.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alsje
Er zijn nog meer commands, weet ik even niet meer uit mijn hoofd.
Het voordeel van de -image is dat alles wordt geupdate, dus geen gedoe als je een stadje binnenkomt etc. Over het algemeen gaat het best snel, hooguit een minuut of tien hier, en da's achter een beretrage internetverbinding.
Werkt voor alle versiesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geldt die voor alle versies van GuildWars?? Ik heb het zelfde probleem, elke keer als ik een nieuw deel van Canta (Factions editie-spelende dus) in ga moet ik wachten voor updates.
Werd me vooral niet in dank afgenomen toen ik voor het eerst een AB inigng. 5 minuten wachten om er achter tekomen dat de ISP weer eens liep te iriteren met hick-ups in de lijn.![]()
Tnx vanaaf maar even een extra snelle-koppeling op mijn pc maken.quote:
Mijn 1337 monk healing buildquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tnx vanaaf maar even een extra snelle-koppeling op mijn pc maken.ben trouwens erg aan het klooien met mijn sklils in AB. (speciaal PvP miepje aangemaakt) Mo/Nec combi op lvl20 en dan alleen tegen een groep van 6 vijanden lvl26, staat voor mij gelijk aan heel hard rennen om toch dood te gaan
![]()
Moest me meer concentreren op Healing ipv Resurecten binnen de groep.Weet ik niet hoe ik de skills en spells het best plaats
Ik speel net 2,5 weken (an dan niet eens iedere dag
![]()
De woeiheid!quote:
Tis gewoon de game.dat file die je kan copy/pasten toch?? Dat is wel handig dan om om te prakken naar een andere machine, omdat ik toch bang ben de PC binnekort te moeten herinsteleren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef Elegy het volgende:
Bij mij is de GW file inmiddels al bijna 4 gig. Moet het maar es op dvd branden, handig als ik weer eens mijn reservebak op moet starten
Jep, dat is'm. Het enige wat je dan moet doen is GW kaal installeren en dan die file erover heen kwakken. Werkt primaquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis gewoon de game.dat file die je kan copy/pasten toch?? Dat is wel handig dan om om te prakken naar een andere machine, omdat ik toch bang ben de PC binnekort te moeten herinsteleren.![]()
nee hoor, je speelt niet tegen andere spelers, maar tegen de computer. En het level wordt tijdens het spelen vanzelf moeilijker moet moeilijkere missies ect.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:16 schreef cyber_rebel het volgende:
Wil ook aan GuildWars gaan doen. Vraag me alleen af of het nu nog mogelijk is om te starten als beginner of dat je helemaal weggespeeld wordt.
Ik vond het opzich best grappig. Toen ik GW installeerde moest ik 14.000+ bestanden downloaden. Naast dat komt het nog wel eens voor dat ik 300+/- bestanden moest downloaden van gebieden en outposts. Al ging die 14.000+ bestanden toch redelijk snel. Klein uurtje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
950 MB zitten downloaden....bijna 4 uur hobbelen op 35kb/sec. Wat is die verbinding traag zeg.
Maar goed... Heb het nu redelijk op datum![]()
Ik mocht er gistern via de -image extentie maar een kleine 35000 tot 40000 bestandjes binnenslurpen. Op zich geen probleem met een 6Mbit verbinding, maar als ze de server op nog geen 150KB/sec zetten duurte het uren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:24 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik vond het opzich best grappig. Toen ik GW installeerde moest ik 14.000+ bestanden downloaden. Naast dat komt het nog wel eens voor dat ik 300+/- bestanden moest downloaden van gebieden en outposts. Al ging die 14.000+ bestanden toch redelijk snel. Klein uurtje?![]()
Misschien toch maar eens voor de grap een backup maken.![]()
Gaaf. Daar heb je ook wat aan. Dan kan je in bepaalde gebieden vechten waar je normaal gesproken als level 20 toch niks te zoeken hebt omdat er in die bepaalde gebieden normaal gesproken level 5-8 monsters zitten met zwakke drops. Zo kun je ook meer van de wereld genieten, iets wat ik vroeger een negatief punt vond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef EricG het volgende:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10132947
Z0mg 1337
Hier heb je een overzicht van alle pets: http://gw.gamewikis.org/w(...)27s_Edition_Presentsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Klopt, op guildwarsguru.com heeft Gaile Gray gepost dat er wel nieuwe hoofdstukken en downloadbare content komt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Elegy het volgende:
Voor zover ik het begrijp gaan ze niet verder door met Guild Wars 1. Dus EotN zal het laatste hoofdstuk worden.
Dit houdt dus niet in dat voor GW 2 géén hoofstukken worden gemaakt.
Denk ik dan.
Alleen is Guild Wars geen MMORPG.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:14 schreef luukskywalker het volgende:
Ook zullen er in de opvolger 'vergaande veranderingen' doorgevoerd worden, waaronder vier nieuwe rassen en een 'gereviseerd omgevings- en karakters besturingssysteem, opnieuw gedefinieerde Player vs. Player mogelijkheden en een ander Non-Playing-Character vriendschapssysteem'. Al met al dus goed nieuws voor alle MMORPG fans.
En een lawaaimaak petquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:15 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb sinds vanavond ook de leggings van Luxon Armor
Nu nog de handschoenen, helm en bovenstuk![]()
Ook nogquote:
Als ik er nou nog een krijg mag jij m wel hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ook nog![]()
Mag ik de jouwe niet ff lenen?![]()
(grapje hoor
)
Ik wil graag die nieuwe maar die code is niet te krijgen in NL![]()
Grey Giant is echt boring. Enige leuke is dat hij af en toe z'n kont achteruit doet.
Hij gromt niet eens![]()
Kijk maar uit want daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik er nou nog een krijg mag jij m wel hebben
Ik heb er nou toch al tweequote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Kijk maar uit want daar hou ik je aan![]()
Heel blij!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef Elegy het volgende:
Is al goedals je er maar blij mee bent hè
*ter compensatie van deze goede daden gaat Elegy straks een paar puppies en kittens kapotstampen*
Niet dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef EricG het volgende:
[..]
Dat is best wel een mierenneuk opmerking
Schijt aan man je snapt toch wat hij bedoeld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Niet dus.
Guild Wars is alles behalve een MMORPG. Het slaat gewoon nergens op.
Dat is ook geen reactie op luukskywalker, maar op gamer.nl (daar staat het op en daar is het geschreven). Als je een beetje populaire gamewebsite bent mag je wel zulke dingen bij het juiste eind hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef EricG het volgende:
[..]
Schijt aan man je snapt toch wat hij bedoeld.
Haha, ja idd, maar goed, ik denk niet dat de mensen bij de redactie, dit niet snappen ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is ook geen reactie op luukskywalker, maar op gamer.nl (daar staat het op en daar is het geschreven). Als je een beetje populaire gamewebsite bent mag je wel zulke dingen bij het juiste eind hebben.
U vraagt wij draaienquote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Word ff gek van al die builds.
Ik zoek een build om met een warrior/??? in UW te gaan solo farmen.
Als iemand een hele leuke weet hou ik mij aanbevolen
Ga vanavond wel weer verder kijken om zelf te zoeken.
Dankjewel.quote:
Maak je geen zorgen, ik laat hem wel met rustquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:59 schreef Ardenlyn het volgende:
En getrouwd![]()
![]()
Wat zou ik ong kunnen vragen voor die Vengeance Seeker?
Kan wel in het spel roepen dat ik hem verkoop maar wil niet dat ik hem te laag verkoop natuurlijk.
Romance?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Jo0Lz het volgende:
Er bloeit hier een romance! ()
Joke.
Heeft iemand hier al een asura minipet?!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef Ardenlyn het volgende:
![]()
In welk blad staat die pet? Dacht namelijk dat hij hier niet kwam.
PC Gameplay? Zelfde als waar de Grey Giant in stond?
Ik heb Prophecies met twee chars uitgespeeld (van de 34quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:50 schreef Ardenlyn het volgende:
UhhhIk dacht echt dat jij alles ook al had gespeeld haast
![]()
Heb dus Factions eerder uitgespeeld dan jouw![]()
Nah geintje dankzij heel veel tips heb ik hem uit kunnen spelen en dat voelt errug fijn
Je krijgt van een mannetje een ketting en die kan je inruilen voor 1 van de vele green items die 8 mannetjes daar hebben.
Ook heb je kans om daar Cantan 15k armor te kopen en wat andere wapens.
Begint Kisu ineens te dansenben ik maar mee gaan dansen
![]()
[afbeelding]
Je kan me meelen gastquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:53 schreef Beestig het volgende:
Hey BJ zet je msn eens aan of zo ... heb GW ook weer eens geinstalleerd als tussendoor ... kijken of het me nu meer pakt
Adem innnnn en adem uittttquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb Prophecies met twee chars uitgespeeld (van de 34) en Nightfall met ééntje. Ik heb stomweg te veel chars om alle drie de hoofdstukken al uitgespeeld te hebben
En Factions vind ik heel lang de zolen uit mijn schoenen zuigen, pas als je die klotestad uitbent wordt het weer een beetje leuk. Maar tegen die tijd heb ik al te snel afgehaakt...
Ah, dus het werkt net als het einde van Nightfall, dat je ook iets kan uitzoeken. Handig om te weten
[..]
Je kan me meelen gastop mijn werk heb ik geen msn, moet nog een U3 stick hebben daarvoor
hmm op welke van de 8 mail adressenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:08 schreef Elegy het volgende:
Je kan me meelen gastop mijn werk heb ik geen msn, moet nog een U3 stick hebben daarvoor
Je hebt postquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef Beestig het volgende:
[..]
hmm op welke van de 8 mail adressenmail mij maar eerst ... hehe
En straks maakt die gremlin ook al geen geluidquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef Ardenlyn het volgende:
Geen code er dus in
Vanavond maar even het centrum in en kijken in de winkels of er andere bladen zijn.
Heeft het ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef Ge4ce het volgende:
De asura miniature vind ik dus echt niet bij alle thema's van GW horen. Hoe komen ze erop.
Je zou haast zeggen dat het iets met GW:EN of GW2 te maken heeft.
Uncertain? Of is er al meerdere berichten erover ?quote:The Scribe - Maart 22-07 Strange New Creatures Collect in Local Cities
While the origin of this creature is, for now, uncertain, citizens everywhere have shown great interest in learning more about these pets and discovering how to adopt one.
Asura is een speelbaar ras in GW2 en er zijn Asura NPC's in GW:ENquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef Ge4ce het volgende:
De asura miniature vind ik dus echt niet bij alle thema's van GW horen. Hoe komen ze erop.
Je zou haast zeggen dat het iets met GW:EN of GW2 te maken heeft.
Da's pas gheyle armor!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:51 schreef Ge4ce het volgende:
Aaaaaaaaahhh, ik herkende de naam zelf maar kon hem niet plaatsen tot nu.
Het is namelijk ook een Class in Rappelz:
[afbeelding]
Komen veel nieuwe rassen in GW2, is een speciaal over GW2 in de aller nieuwste PCGameplayquote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef Ge4ce het volgende:
Dus Asura word een bespeelbare race in GW2? Het ziet er zo vreemd uit.
Dan heb ik nog liever Elves of Orcs.![]()
Liever iets origineels dan weer Elves of Orcs. Die hebben we nu al genoeg gezien.quote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef Ge4ce het volgende:
Dus Asura word een bespeelbare race in GW2? Het ziet er zo vreemd uit.
Dan heb ik nog liever Elves of Orcs.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:07 schreef Elegy het volgende:
Ik ken het, ik heb laatst mijn tweede Nightfall CE gekocht, doos had schade en was daarom goedkoper.
Dus nu heb ik:
1x Proph CE
1x Proph SE
1x Proph 2k6
1x Proph standard
1x Factions CE
1x Factions standard (Ritualist box)
2x Nightfall CE
1x Nightfall standard
Dan ben je best GW freakquote:
De woeiheidquote:Bron: guildwars.com The Scribe
Xunlai Storage Expands
The Xunlai Agents have exciting news! They plan to grant everyone additional storage. Veteran travelers who venture into every corner of the world will receive the greatest rewards, however, because storage capacity will increase with each region—Tyria, Cantha, and Elona—that you frequent. Thus, even if you spend all of your time in a single area, your storage will increase, giving you an additional vault from that region to add to your original storage box. If you are a world traveler like me, and if you journey through all three realms, your storage will quadruple, for you will receive three additional vaults to add to your Xunlai box.
Xunlai storage specialists have listened to the complaints from travelers that storage chests are simply too small to hold treasures from all over the world. After numerous journeys across three distinct lands, replete with noteworthy and valuable items, some adventurers have been forced to discard items they would have preferred to keep, simply because they did not have sufficient storage space. Their entreaties have been heard and responded to.
Truly you must agree that this is remarkable news indeed! We will likely hear an audible sigh of relief from packrats, treasure collectors, and traders the world over. Be sure to check your storage vault in the next few days for this magnanimous gift, and join me in extending a word of thanks to the worthy Xunlai Agents.
*zucht* vrouwen......quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef Ardenlyn het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik grotere tab bladen had verwacht![]()
Zeg, dat maak jij ervan hèquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Ardenlyn het volgende:jij denk ook alleen maar daaraan!
Word tijd voor een vriendin of anders wil ik 1 van mijn characters even voor je laten dansen heur
De wikipedia van Guild Wars, staan massa's builds voor PvP, PvE, farming etc.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef andre347 het volgende:
Weet iemand een goeie site waar ik een goeie build(skills) kan vinden voor E/R Factions (PvE) ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:23 schreef Elegy het volgende:
Paashaasjes, krijg je een sugar rush van. En de gouden eieren zijn goed voor drie dingen: sugar rush, treasure hunter title én sweeth tooth title
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik kan geen haas of ei vinden dus of ik heb pech en krijg ze niet of het is afgelopen.
reply enzo..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:34 schreef Ardenlyn het volgende:
Mijn chicky is niet dik te krijgen dus ze mag eten wat ze wil
Ben in oude Acsalon geweest en op andere plekken maar helaas.
Heb je terug geantwoord. Ik hoop dat het mij lukt om vanavond te spelen
Golden Eggs geven geen Sugar Rush, maar verhogen al je Attributes met 1 voor 5 minutenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:23 schreef Elegy het volgende:
Paashaasjes, krijg je een sugar rush van. En de gouden eieren zijn goed voor drie dingen: sugar rush, treasure hunter title én sweeth tooth title
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Golden Eggs geven geen Sugar Rush, maar verhogen al je Attributes met 1 voor 5 minuten
Ik heb op mijn Ele nu een aeromancer build, met invoke lightning, chain lightning, lightning orb, whirlwind en nog wat skills die ik even niet meer weet. Gewoon air magic 16 en energy storage 12.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Amadeo het volgende:
Ben trouwens een nieuwe Elementalist aan het maken in Factions.. maar Shing Jea en Kaineng is zo saai..Vooral omdat ik het al zo vaak heb gedaan.. Maja het is de snelste manier..
Als ik in The Marketplace aankom gewoon meteen even runnen naar Kaineng City, de starter heroes gaan halen en dan al die Fed-Ex quests in Kaineng even doenDaarna ga ik wat elites cappen in Prophecies en Nightfall en beiden ook proberen uit te spelen (Heb nog nooit een campaign uitgespeeld
Blijf altijd ergens weer steken bij een missie ofzo waar ik niet voorbij kan
)
Heeft iemand misschien nog een goeie Ele-build voor General Play ?
Ik zal je mijn build van me para's wel geven, het werkt helemaal super met een hero para erbij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
De wikipedia van Guild Wars, staan massa's builds voor PvP, PvE, farming etc.
Ik ben nu beetje bezig mijn para onder de knie te krijgen, de FoW/UW paratrooper build lijkt me wel kek. Nu heb ik haar als para/ranger support, wat ook wel werkt maar wat ik nog aan het uittesten ben.
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Huppelei het volgende:
Ik wil de FOK Guild wel joinen. Iemand die weet met wie ik contact enzo moet opnemen en hoe ik dat kan regelen?
Als je je Ingame naam achterlaat zal ik je een invite sturen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:06 schreef Ge4ce het volgende:
Misschien dat ik ook wel join. Ben heel erg lang guildloos...
Motivation en leadership?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:42 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Ik zal je mijn build van me para's wel geven, het werkt helemaal super met een hero para erbij.
Ene para is motivation en de andere is ehm iets anders
[..]
Ik vind die website wel zo vaag en onduidelijk? Kan iemand daar duidelijkheid over scheppen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:42 schreef DarkY.NL het volgende:
En bezoek onze site ook voor leuke info etc, http://fok.syke.nl
Ik snap wat je bedoelt, het is wat onoverzichtelijk met zoveel nieuws op de frontpage etc.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:11 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik vind die website wel zo vaag en onduidelijk? Kan iemand daar duidelijkheid over scheppen.![]()
Nee dat nog niet.. Hoor wel de cpu-cooler loeien als een gek soms. Terwijl het een mega cooler is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Heeft iemand er wel eens last van gehad dat onder het GW splen je pc ineens opstart of je scherm vast loopt zodat je alleen nog maar je pc kan resetten?
ja die kan je zo downloadenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ow leukKan je de game dan downloaden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |