Een mule is een character waar je nauwelijks mee speelt maar die je gebruikt als storagequote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Ardenlyn het volgende:
13 mules?
Bestaat er ook een pagina waar je kan zien wat je voor wapens kan krijgen?
Zie vaak genoeg mensen schreeuwen dat ze een bepaald bedrag voor iets vragen maar zelf heb ik echt geen idee wat ik nou hiervoor moet vragen.
Edit: je had je post aangepastIk zal even kijken daar.
In ieder geval alvast bedankt! (als ik vanavond kan )
Nog nooit aan gedacht!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een mule is een character waar je nauwelijks mee speelt maar die je gebruikt als storage
Prijzen zijn over het algemeen gebaseerd op het volgende:
* max damage/energy/health
* lage reqs (req. 8)
* perfecte mods zoals zealous 1/-1, 5/-1 vampiric, 20% sundering, 20% faster recharge/cast, +1 20% attribute
* skins, celestial, shadow en gothic items zijn wel gewild
Daarna telt ook nog of het een green of gold is. Greens zijn gewilder, maar niet per definitie het beste.
Soms loont het meer om een mod te salvagen en die te verkopen dan het hele wapen zelf. En soms zijn er ook bijzonder vreemde combinaties. Wel eens een Insightfull fiery staff of watermagic gezien? Ik heb er één in mijn storage
Ongeveer wat de merchant er voor geeft schat ik zoquote:Op maandag 19 maart 2007 11:45 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb nog 2 gouden wapens. Zijn deze 2 iets waard?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze mogen mij niet kicken.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef Elegy het volgende:
Dan kick je ze toch vanwege inactiviteit?
Is wel zo gezellig iddquote:Op maandag 19 maart 2007 14:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ze mogen mij niet kicken.![]()
Ben ik een keer 's avonds online wil er niemand praten of gaan ze een serie kijken.
Zal proberen of ik ook weer eens vaker inlog ook al is het alleen om een praatje te maken.![]()
Dat ook jaquote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef torn_Machina het volgende:
Cursus Engels voor haar zodat ze ook zonder ondertiteling kan kijken.![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik hou van nutteloos en dingen die nut hebben
Ik heb dus ook nog steeds het capje, broken flute en flute van Gwen.
Nogmaals alsjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:13 schreef Ardenlyn het volgende:
Elegy nogmaals bedankt!
Heb de test gedaan met dyes en het werkt!!!! VOOR GEEN METER!!
2 theetantes bij elkaar![]()
[afbeelding]
Heb de silver dye gekocht en het is erg mooi. Dat goudachtige gaat dus weg!
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef Elegy het volgende:
Moet je met de -image command erachter doen. Zet je het aan, ga je even koffie maken en als je klaar bent is het binnen.
Ik heb twee snelkoppelingen, één om te spelen en één om te updaten
Alsjequote:
Geldt die voor alle versies van GuildWars?? Ik heb het zelfde probleem, elke keer als ik een nieuw deel van Canta (Factions editie-spelende dus) in ga moet ik wachten voor updates.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alsje
Er zijn nog meer commands, weet ik even niet meer uit mijn hoofd.
Het voordeel van de -image is dat alles wordt geupdate, dus geen gedoe als je een stadje binnenkomt etc. Over het algemeen gaat het best snel, hooguit een minuut of tien hier, en da's achter een beretrage internetverbinding.
Werkt voor alle versiesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geldt die voor alle versies van GuildWars?? Ik heb het zelfde probleem, elke keer als ik een nieuw deel van Canta (Factions editie-spelende dus) in ga moet ik wachten voor updates.
Werd me vooral niet in dank afgenomen toen ik voor het eerst een AB inigng. 5 minuten wachten om er achter tekomen dat de ISP weer eens liep te iriteren met hick-ups in de lijn.![]()
Tnx vanaaf maar even een extra snelle-koppeling op mijn pc maken.quote:
Mijn 1337 monk healing buildquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tnx vanaaf maar even een extra snelle-koppeling op mijn pc maken.ben trouwens erg aan het klooien met mijn sklils in AB. (speciaal PvP miepje aangemaakt) Mo/Nec combi op lvl20 en dan alleen tegen een groep van 6 vijanden lvl26, staat voor mij gelijk aan heel hard rennen om toch dood te gaan
![]()
Moest me meer concentreren op Healing ipv Resurecten binnen de groep.Weet ik niet hoe ik de skills en spells het best plaats
Ik speel net 2,5 weken (an dan niet eens iedere dag
![]()
De woeiheid!quote:
Tis gewoon de game.dat file die je kan copy/pasten toch?? Dat is wel handig dan om om te prakken naar een andere machine, omdat ik toch bang ben de PC binnekort te moeten herinsteleren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef Elegy het volgende:
Bij mij is de GW file inmiddels al bijna 4 gig. Moet het maar es op dvd branden, handig als ik weer eens mijn reservebak op moet starten
Jep, dat is'm. Het enige wat je dan moet doen is GW kaal installeren en dan die file erover heen kwakken. Werkt primaquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis gewoon de game.dat file die je kan copy/pasten toch?? Dat is wel handig dan om om te prakken naar een andere machine, omdat ik toch bang ben de PC binnekort te moeten herinsteleren.![]()
nee hoor, je speelt niet tegen andere spelers, maar tegen de computer. En het level wordt tijdens het spelen vanzelf moeilijker moet moeilijkere missies ect.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:16 schreef cyber_rebel het volgende:
Wil ook aan GuildWars gaan doen. Vraag me alleen af of het nu nog mogelijk is om te starten als beginner of dat je helemaal weggespeeld wordt.
Ik vond het opzich best grappig. Toen ik GW installeerde moest ik 14.000+ bestanden downloaden. Naast dat komt het nog wel eens voor dat ik 300+/- bestanden moest downloaden van gebieden en outposts. Al ging die 14.000+ bestanden toch redelijk snel. Klein uurtje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
950 MB zitten downloaden....bijna 4 uur hobbelen op 35kb/sec. Wat is die verbinding traag zeg.
Maar goed... Heb het nu redelijk op datum![]()
Ik mocht er gistern via de -image extentie maar een kleine 35000 tot 40000 bestandjes binnenslurpen. Op zich geen probleem met een 6Mbit verbinding, maar als ze de server op nog geen 150KB/sec zetten duurte het uren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:24 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik vond het opzich best grappig. Toen ik GW installeerde moest ik 14.000+ bestanden downloaden. Naast dat komt het nog wel eens voor dat ik 300+/- bestanden moest downloaden van gebieden en outposts. Al ging die 14.000+ bestanden toch redelijk snel. Klein uurtje?![]()
Misschien toch maar eens voor de grap een backup maken.![]()
Gaaf. Daar heb je ook wat aan. Dan kan je in bepaalde gebieden vechten waar je normaal gesproken als level 20 toch niks te zoeken hebt omdat er in die bepaalde gebieden normaal gesproken level 5-8 monsters zitten met zwakke drops. Zo kun je ook meer van de wereld genieten, iets wat ik vroeger een negatief punt vond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef EricG het volgende:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10132947
Z0mg 1337
Hier heb je een overzicht van alle pets: http://gw.gamewikis.org/w(...)27s_Edition_Presentsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef Ardenlyn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |