abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46900744
Ze zijn wel grappig die minipets maar in principe doen ze niks meer dan mijn al zeer beperkte opslagruimte in beslag nemen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46914268
Ik had het wel leuk gevonden als ze mee konden vechten en dan hoeft er niet eend damage vanaf te gaan maar gewoon dat je ze ziet vechten lijkt mij wel erg geinig.
Of als je gaat dansen dat hun dan mee dansen oid.
pi_46914547
Ik heb eerlijk gezegd liever dat Anet serieuze problemen aanpakt ipv steeds met dat soort "aardigheidjes" te komen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46916409
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd liever dat Anet serieuze problemen aanpakt ipv steeds met dat soort "aardigheidjes" te komen.
Dat is absoluut iets wat belangerijker is. Maar details zijn ook altijd wel leuk in een spel
pi_46925124
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Dat is absoluut iets wat belangerijker is. Maar details zijn ook altijd wel leuk in een spel
Hey Ardenlyn... weer terug aan het spelen? Leuk hoor :-)
Eens kijken of ik je nog in het vriendenlijstje heb staan ... zoniet.. wat was jullie ingame naam ook alweer?
a life? sounds great... where can I download that?
pi_46940717
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef mips het volgende:

[..]

Hey Ardenlyn... weer terug aan het spelen? Leuk hoor :-)
Eens kijken of ik je nog in het vriendenlijstje heb staan ... zoniet.. wat was jullie ingame naam ook alweer?
Ik ben Arden Lynia in het spel.
Speel eigenlijk alleen of samen met m'n man. In game sta ik altijd op offline.

Speelt jouw vrouw het nog steeds?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2007 15:52:29 ]
pi_46967601
Zo... na lange tijd (en drukke tijd) krijg ik weer zin in Guildwars! Kijken of mijn guild me eruit heeft gekickt
pi_46968478
Ja mensen de nieuwe uitbreiding komt eraan!!!!

Hij gaat Eye of the North heten
linkje naar Fok!Games post
Guild Wars krijgt expansie en vervolg
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:15:15 #34
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_46968717
2009-2010?
100 jaar na de het eerste deel?

klinkt allemaal nogal niet arenanet...
die naam...

prohpecies
factions
nightfall
eye f the north (past er niet tussen vind ik)

edit:
eye of the north komt Q4 2007 uit.
in 2009-2010 willen ze, volgens mij, Guild Wars 2 uitbrengen
dit speelt zich 100 jaar later af.

[ Bericht 32% gewijzigd door Pizzahut op 06-03-2007 11:38:27 ]
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_46969860
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef Pizzahut het volgende:
2009-2010?
100 jaar na de het eerste deel?

klinkt allemaal nogal niet arenanet...
die naam...

prohpecies
factions
nightfall
eye f the north (past er niet tussen vind ik)

edit:
eye of the north komt Q4 2007 uit.
in 2009-2010 willen ze, volgens mij, Guild Wars 2 uitbrengen
dit speelt zich 100 jaar later af.
Zal wel weer eind oktober worden dat Eye of the North wordt uitgebracht.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:09:04 #36
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_46970271
wat meer geruchten:
Guild Wars 2 (wat in 2009 uit komt) zal een world wide zijn, dus zonder portals.
je zou alle rassen kunnen spelen, dus ook charr en er zou een mount komen.
(WoW look-a-like??)

Eye of the North zal alleen een addon zijn (dus geen stand-alone) en zal dus puur voor de high level characters zijn..

dit zijn echter geruchten!

edit:

Guild Wars Eye of the North
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Pizzahut op 06-03-2007 13:58:24 ]
Disturbed Mind
pi_46977371
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik erger me er echt mateloos aan dat ze blijkbaar wel de tijd en de resources hebben om allerlei grote events (halloween etc) en eindeloos veel "special weekends" in elkaar te smijten maar dat problemen en/of opties waar al vanaf het begin om gesmeekt wordt niet of nauwelijks voor lijken te komen op Anet's "to-do list".

Dan heb ik het bijvoorbeeld over de veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te kleine storage en de problemen met de "trade". De "oplossingen" die daar voor bedacht zijn kan je eigenlijk nog niet eens doekjes voor het bloeden noemen.
pi_47039024
Ben er een tijdje uitgeweest met GW maar ik kan je alleen maar gelijk geven dat je daar pissig over wordt. En inderdaad die storage slaat echt nergens op en is ook veel te klein.
pi_47056244
tvp
pi_47066998
storage is alleen te klein als je veel nuttoloze zooi bewaard.....
je moet die sneeuwmannen, elf drankjes en dat vuurwerk ook gewoon gebruiken :-)

en GW:EN vind ik echt geniaal gevonden... heb nog steeds die spullen van Gwen uit prophecies pre-searing ergens in mijn storage zitten - ga ik die dan eindelijk nog ergens voor kunnen gebruiken?
pi_47067606
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Ik ben Arden Lynia in het spel.
Speel eigenlijk alleen of samen met m'n man. In game sta ik altijd op offline.

Speelt jouw vrouw het nog steeds?
Yep... en mijn broertje en m'n zwager ook nog steeds.. ons guild bestaat ook nog steeds en bestaat inmiddels uit 40 members (waarvan zo'n 15 actieve leden denk ik)...

veels te verslavend... NF net uitgespeeld met m'n necro... mijn ranger en monk zijn ook bijna aan't eind...
laat ze maar even wachten met het volgende deel... anders heb ik straks C&C3 voor niks besteld :-)
pi_47082699
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef mips het volgende:
storage is alleen te klein als je veel nuttoloze zooi bewaard.....
je moet die sneeuwmannen, elf drankjes en dat vuurwerk ook gewoon gebruiken :-)
Er is geen nutteloze zooi te vinden in mijn storage. Of je moet dyes en perfecte weapons/upgrades nutteloos vinden.
quote:
en GW:EN vind ik echt geniaal gevonden... heb nog steeds die spullen van Gwen uit prophecies pre-searing ergens in mijn storage zitten - ga ik die dan eindelijk nog ergens voor kunnen gebruiken?
Over nutteloos gesproken
pi_47085152
Ik hou van nutteloos en dingen die nut hebben
Ik heb dus ook nog steeds het capje, broken flute en flute van Gwen.
Maar heb ook dyes, wapens enz erin dus de storage is bij te klein
pi_47085257
Storage is gewoon al heel snel te klein. Niet om lullig te doen tegen mips maar als je echt vindt dat storage genoeg ruimte heeft vraag ik me af hoe intensief je het spel speelt. Als je net begonnen bent met je eerste char kan ik me er iets bij voorstellen.
pi_47112606
lol... 9 characters (al mijn slots vol...)

monk... heeft prophecies en factions doorgespeeld, nightfall laatste missie
necro... prophecies, factions en nightfall doorgespeeld
ranger... nightfalll uitgespeeld
elementalist... factions uitgespeeld, prophecies laatste missies
warrior... jungle van pophecies
dervish... noob eiland nighfall
assasin... houze zu heltzer in factions
mesmer... lions arch prophecies
elementalist2... ferry naar consulate docks (voor guild) in prophecies (en storage ;-)

speel best wel intensief :-) mijn monk en warrior hebben bijna hun eerste verjaardag....
zoek je nog een leuke nl guild?

Ik ben gewoon niet zo'n spullen bewaarder... als ik weapon upgrades niet snel kan verkopen geef ik ze aan guildies of verkoop ze bij de merchant... dyes koop ik wel als ik ze nodig vind, maar de meeste poppetjes hebben de armor die ik mooi vind voor ze...

alleen m'n dervish moet nog aan de primeval armor.. - maar dat gaat nog wel ff duren...
  zondag 11 maart 2007 @ 14:18:03 #46
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47153572
Negen chars slechts?

Hmm, ik heb nog veel te veel chars die nog onder lvl 15 zijn, maar inmiddels heb ik alles al zo vaak gedaan dat ik gewoon geen zin heb om al die newb dingen te gaan doen met ze, dus zijn ze mooi voor de storage
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 12 maart 2007 @ 09:28:35 #47
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_47180973
geslaagd weekend! heb alleen dajkah inlet gespeeld en de 5 heroes elite armor gegeven!
zat in een vet goed team. 15 minuten, 2 runs, 4 stolen sunspear armor (koss had al elite)

hoe duur is Primeval Armor Remnants eigenlijk?
is er ergens een price list van die remnants?
Disturbed Mind
  maandag 12 maart 2007 @ 12:58:02 #48
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_47187018
ik heb van het weekend eindelijk Proph voltooid met de mesmer, dus vanaf nu faction en dan NF.
ERna met guildhulp de Phoenix pet uit factions gecapped voor Miss D A R K Y's Rangerhero.
Duurde wel uren, maar dan heb je ook wat :p

Nu maar opzoek naar een Kuuna. Denk dat ik er maar 1 koop ipv mijn bonedragon in te ruilen.
pi_47190222
lol.. was je echt van je plan je bonedragon in te ruilen?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:34:42 #50
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_47220704
kuuna lijkt stuk cooler dan een bonedragon
Maar wou natuurlijk wel geld toe. Maar heb een bod gedaan op een kuuna op GWonline forum.
nu ff hopen dus dat ik het krijg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')