Dat is absoluut iets wat belangerijker is. Maar details zijn ook altijd wel leuk in een spelquote:Op zondag 4 maart 2007 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd liever dat Anet serieuze problemen aanpakt ipv steeds met dat soort "aardigheidjes" te komen.
Hey Ardenlyn... weer terug aan het spelen? Leuk hoor :-)quote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Dat is absoluut iets wat belangerijker is. Maar details zijn ook altijd wel leuk in een spel![]()
Ik ben Arden Lynia in het spel.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef mips het volgende:
[..]
Hey Ardenlyn... weer terug aan het spelen? Leuk hoor :-)
Eens kijken of ik je nog in het vriendenlijstje heb staan ... zoniet.. wat was jullie ingame naam ook alweer?
Zal wel weer eind oktober worden dat Eye of the North wordt uitgebracht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef Pizzahut het volgende:
2009-2010?
100 jaar na de het eerste deel?
klinkt allemaal nogal niet arenanet...
die naam...
prohpecies
factions
nightfall
eye f the north (past er niet tussen vind ik)
edit:
eye of the north komt Q4 2007 uit.
in 2009-2010 willen ze, volgens mij, Guild Wars 2 uitbrengen
dit speelt zich 100 jaar later af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Pizzahut op 06-03-2007 13:58:24 ]Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Tuurlijk, maar ik erger me er echt mateloos aan dat ze blijkbaar wel de tijd en de resources hebben om allerlei grote events (halloween etc) en eindeloos veel "special weekends" in elkaar te smijten maar dat problemen en/of opties waar al vanaf het begin om gesmeekt wordt niet of nauwelijks voor lijken te komen op Anet's "to-do list".quote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Dat is absoluut iets wat belangerijker is. Maar details zijn ook altijd wel leuk in een spel![]()
Yep... en mijn broertje en m'n zwager ook nog steeds.. ons guild bestaat ook nog steeds en bestaat inmiddels uit 40 members (waarvan zo'n 15 actieve leden denk ik)...quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ik ben Arden Lynia in het spel.
Speel eigenlijk alleen of samen met m'n man. In game sta ik altijd op offline.
Speelt jouw vrouw het nog steeds?
Er is geen nutteloze zooi te vinden in mijn storage. Of je moet dyes en perfecte weapons/upgrades nutteloos vinden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef mips het volgende:
storage is alleen te klein als je veel nuttoloze zooi bewaard.....
je moet die sneeuwmannen, elf drankjes en dat vuurwerk ook gewoon gebruiken :-)
Over nutteloos gesprokenquote:en GW:EN vind ik echt geniaal gevonden... heb nog steeds die spullen van Gwen uit prophecies pre-searing ergens in mijn storage zitten - ga ik die dan eindelijk nog ergens voor kunnen gebruiken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |