*zucht* vrouwen......quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef Ardenlyn het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik grotere tab bladen had verwacht![]()
Zeg, dat maak jij ervan hèquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Ardenlyn het volgende:jij denk ook alleen maar daaraan!
Word tijd voor een vriendin of anders wil ik 1 van mijn characters even voor je laten dansen heur
De wikipedia van Guild Wars, staan massa's builds voor PvP, PvE, farming etc.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef andre347 het volgende:
Weet iemand een goeie site waar ik een goeie build(skills) kan vinden voor E/R Factions (PvE) ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:23 schreef Elegy het volgende:
Paashaasjes, krijg je een sugar rush van. En de gouden eieren zijn goed voor drie dingen: sugar rush, treasure hunter title én sweeth tooth title
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik kan geen haas of ei vinden dus of ik heb pech en krijg ze niet of het is afgelopen.
reply enzo..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:34 schreef Ardenlyn het volgende:
Mijn chicky is niet dik te krijgen dus ze mag eten wat ze wil
Ben in oude Acsalon geweest en op andere plekken maar helaas.
Heb je terug geantwoord. Ik hoop dat het mij lukt om vanavond te spelen
Golden Eggs geven geen Sugar Rush, maar verhogen al je Attributes met 1 voor 5 minutenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:23 schreef Elegy het volgende:
Paashaasjes, krijg je een sugar rush van. En de gouden eieren zijn goed voor drie dingen: sugar rush, treasure hunter title én sweeth tooth title
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Golden Eggs geven geen Sugar Rush, maar verhogen al je Attributes met 1 voor 5 minuten
Ik heb op mijn Ele nu een aeromancer build, met invoke lightning, chain lightning, lightning orb, whirlwind en nog wat skills die ik even niet meer weet. Gewoon air magic 16 en energy storage 12.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Amadeo het volgende:
Ben trouwens een nieuwe Elementalist aan het maken in Factions.. maar Shing Jea en Kaineng is zo saai..Vooral omdat ik het al zo vaak heb gedaan.. Maja het is de snelste manier..
Als ik in The Marketplace aankom gewoon meteen even runnen naar Kaineng City, de starter heroes gaan halen en dan al die Fed-Ex quests in Kaineng even doenDaarna ga ik wat elites cappen in Prophecies en Nightfall en beiden ook proberen uit te spelen (Heb nog nooit een campaign uitgespeeld
Blijf altijd ergens weer steken bij een missie ofzo waar ik niet voorbij kan
)
Heeft iemand misschien nog een goeie Ele-build voor General Play ?
Ik zal je mijn build van me para's wel geven, het werkt helemaal super met een hero para erbij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
De wikipedia van Guild Wars, staan massa's builds voor PvP, PvE, farming etc.
Ik ben nu beetje bezig mijn para onder de knie te krijgen, de FoW/UW paratrooper build lijkt me wel kek. Nu heb ik haar als para/ranger support, wat ook wel werkt maar wat ik nog aan het uittesten ben.
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Huppelei het volgende:
Ik wil de FOK Guild wel joinen. Iemand die weet met wie ik contact enzo moet opnemen en hoe ik dat kan regelen?
Als je je Ingame naam achterlaat zal ik je een invite sturen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:06 schreef Ge4ce het volgende:
Misschien dat ik ook wel join. Ben heel erg lang guildloos...
Motivation en leadership?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:42 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Ik zal je mijn build van me para's wel geven, het werkt helemaal super met een hero para erbij.
Ene para is motivation en de andere is ehm iets anders
[..]
Ik vind die website wel zo vaag en onduidelijk? Kan iemand daar duidelijkheid over scheppen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:42 schreef DarkY.NL het volgende:
En bezoek onze site ook voor leuke info etc, http://fok.syke.nl
Ik snap wat je bedoelt, het is wat onoverzichtelijk met zoveel nieuws op de frontpage etc.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:11 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik vind die website wel zo vaag en onduidelijk? Kan iemand daar duidelijkheid over scheppen.![]()
Nee dat nog niet.. Hoor wel de cpu-cooler loeien als een gek soms. Terwijl het een mega cooler is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Heeft iemand er wel eens last van gehad dat onder het GW splen je pc ineens opstart of je scherm vast loopt zodat je alleen nog maar je pc kan resetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |