Klopt, op guildwarsguru.com heeft Gaile Gray gepost dat er wel nieuwe hoofdstukken en downloadbare content komt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Elegy het volgende:
Voor zover ik het begrijp gaan ze niet verder door met Guild Wars 1. Dus EotN zal het laatste hoofdstuk worden.
Dit houdt dus niet in dat voor GW 2 géén hoofstukken worden gemaakt.
Denk ik dan.
Alleen is Guild Wars geen MMORPG.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:14 schreef luukskywalker het volgende:
Ook zullen er in de opvolger 'vergaande veranderingen' doorgevoerd worden, waaronder vier nieuwe rassen en een 'gereviseerd omgevings- en karakters besturingssysteem, opnieuw gedefinieerde Player vs. Player mogelijkheden en een ander Non-Playing-Character vriendschapssysteem'. Al met al dus goed nieuws voor alle MMORPG fans.
En een lawaaimaak petquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:15 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb sinds vanavond ook de leggings van Luxon Armor
Nu nog de handschoenen, helm en bovenstuk![]()
Ook nogquote:
Als ik er nou nog een krijg mag jij m wel hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ook nog![]()
Mag ik de jouwe niet ff lenen?![]()
(grapje hoor
)
Ik wil graag die nieuwe maar die code is niet te krijgen in NL![]()
Grey Giant is echt boring. Enige leuke is dat hij af en toe z'n kont achteruit doet.
Hij gromt niet eens![]()
Kijk maar uit want daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik er nou nog een krijg mag jij m wel hebben
Ik heb er nou toch al tweequote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Kijk maar uit want daar hou ik je aan![]()
Heel blij!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef Elegy het volgende:
Is al goedals je er maar blij mee bent hè
*ter compensatie van deze goede daden gaat Elegy straks een paar puppies en kittens kapotstampen*
Niet dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef EricG het volgende:
[..]
Dat is best wel een mierenneuk opmerking
Schijt aan man je snapt toch wat hij bedoeld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Niet dus.
Guild Wars is alles behalve een MMORPG. Het slaat gewoon nergens op.
Dat is ook geen reactie op luukskywalker, maar op gamer.nl (daar staat het op en daar is het geschreven). Als je een beetje populaire gamewebsite bent mag je wel zulke dingen bij het juiste eind hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef EricG het volgende:
[..]
Schijt aan man je snapt toch wat hij bedoeld.
Haha, ja idd, maar goed, ik denk niet dat de mensen bij de redactie, dit niet snappen ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is ook geen reactie op luukskywalker, maar op gamer.nl (daar staat het op en daar is het geschreven). Als je een beetje populaire gamewebsite bent mag je wel zulke dingen bij het juiste eind hebben.
U vraagt wij draaienquote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Word ff gek van al die builds.
Ik zoek een build om met een warrior/??? in UW te gaan solo farmen.
Als iemand een hele leuke weet hou ik mij aanbevolen
Ga vanavond wel weer verder kijken om zelf te zoeken.
Dankjewel.quote:
Maak je geen zorgen, ik laat hem wel met rustquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:59 schreef Ardenlyn het volgende:
En getrouwd![]()
![]()
Wat zou ik ong kunnen vragen voor die Vengeance Seeker?
Kan wel in het spel roepen dat ik hem verkoop maar wil niet dat ik hem te laag verkoop natuurlijk.
Romance?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Jo0Lz het volgende:
Er bloeit hier een romance! ()
Joke.
Heeft iemand hier al een asura minipet?!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef Ardenlyn het volgende:
![]()
In welk blad staat die pet? Dacht namelijk dat hij hier niet kwam.
PC Gameplay? Zelfde als waar de Grey Giant in stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |