quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:24 schreef Ymke het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag maar hond en fotospullen inpak en gewoon ga rijden , ik zie wel waar ik uitkom en ga lopen![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Niet heel erg in de buurt maar wel mooi: Oostvaardersplassen of Natuurpark LelystadOok leuk om de camera mee te nemen daar
Mag je in die natuurparken ook met een hond lopen Rewimo?quote:
Krijgt ze een mooie strik om?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:28 schreef Isabeau het volgende:
En ik pak dan wel fotospullen en au pair in en ga eens op de fiets ergens naar toe![]()
quote:11. Is Natuurpark Lelystad ook toegankelijk voor honden?
Ja, honden worden toegelaten in Natuurpark Lelystad, mits ze aangelijnd zijn.
Aha , mooi , dank jequote:Op woensdag 21 februari 2007 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Oostvaardersplassen weet ik niet, Natuurpark wel (aangelijnd).
Hier begrijp ik helemaal niets van.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:56 schreef Fargo het volgende:
Maar ik schrok er wel van, want het werd afgeraden om bijvoorbeeld twee weken dit dieet te volgen en vervolgens twee weken 'normaal' te eten. Dit omdat het anders weer drie dagen duurt (als je weer eenmaal met het Cambridge dieet begint) voordat je lichaam vet gaat verbranden. En je dus eigenlijk van de twee weken drie dagen voor niks aan de shakes en soepjes zit.
Je krijgt maaltijdvervangers. Daarvan eet/drink je er 21 per week. Verder minimaal twee liter water drinken per dag en je mag verder bijna niets hebben. Na drie dagen komt je lichaam in de staat dat het overtollig vet gaat verbranden, waardoor je dus flink zult afvallen. Na minimaal drie en maximaal zes weken krijg je een tussendoorweek, waar je eigenlijk leert om de normale eetgewoontes weer op te pakken met behulp van wat sla, mager vlees of vis.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat houdt dat Cambridgedieet zo ongeveer in?
Je kan toch ff 's morgens op de weegschaal gaan staan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:50 schreef gothic-blackie het volgende:
even een onbeschofte tvp. ik wil me wel gaan wegen, maar dat doe ik altijd alleen, zonder dat schoonmams erbij is, want die vraagt meteen hoe en wat. en tja, nu ze al 1 week (of bijna twee dat kan ook) thuis zit duurt het wegen even.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:09 schreef Fargo het volgende:
Je krijgt maaltijdvervangers. Daarvan eet/drink je er 21 per week. Verder minimaal twee liter water drinken per dag en je mag verder bijna niets hebben. Na drie dagen komt je lichaam in de staat dat het overtollig vet gaat verbranden, waardoor je dus flink zult afvallen.
Thnx voor je tips, Isabeau. Ik zal nog eens een paar dingen goed navragen bij ze. Een maand full-time Cambridgen kost bijna 200 euro. Ik zal echt eens vragen of er geen alternatieven zijn waarbij je twee of drie weken ook zelf het initiatief kunt nemen en een weekje kunt Cambridgen als zijnde een soort stok achter de deur.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]Bij zo weinig energie gaat je lichaam fijn je spierweefsel opknabbelen en daar val je inderdaad véél meer van af dan als je lijf aan vetweefsel begint. Diëter blij omdat het Cambridge Dieet idd heel goed werkt vergeleken met zelf lijnen en Cambridge Mensen blij omdat ze weer geld aan je hebben verdient.
Jammer alleen van je basaalmetabolisme.
Dan kun je net zo goed af en toe een slimfast shake nemen lijkt mij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Thnx voor je tips, Isabeau. Ik zal nog eens een paar dingen goed navragen bij ze. Een maand full-time Cambridgen kost bijna 200 euro. Ik zal echt eens vragen of er geen alternatieven zijn waarbij je twee of drie weken ook zelf het initiatief kunt nemen en een weekje kunt Cambridgen als zijnde een soort stok achter de deur.
euhm dat gaat moeilijk, de weegschaal staat in de slaapkamer van mijn schoonouders (ik woon bij mijn schoonouders en vriend in) en ze is altijd eerder wakker dan ik benquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan toch ff 's morgens op de weegschaal gaan staan?
Zie niet in waarom je schoonmoeder daar wat mee te maken zou hebben.
ow, das wel een beetje minder danquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:58 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm dat gaat moeilijk, de weegschaal staat in de slaapkamer van mijn schoonouders (ik woon bij mijn schoonouders en vriend in) en ze is altijd eerder wakker dan ik ben
Kijk, zelfs een plakje komkommer is uit den bozequote:Als u ook maar iets meer eet of drinkt dan is toegestaan, al is het maar een appel, een beetje rauwkost of slechts een beetje melk in uw koffie, maakt u het zichzelf moeilijker dan nodig is. Uw lichaam stopt dan namelijk met het opgebruiken van de vetvoorraad. Hierdoor zal uw gewichtsafname verminderd worden of zelfs geheel tot stilstand worden gebracht.
En het is ook gewoon enorme onzin wat daar staat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk, zelfs een plakje komkommer is uit den boze
Absoluutquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:59 schreef VlaDje het volgende:
zou een half uurtje hardlopen s'avonds helpen?
moah ik ben zon 1.90 en 115 kg, heel mager ben ik nooit geweest, sta bekent als "dat dikkertje", echt mager wil ik ook niet worden, maar heb jarenlang gevoetbald. daar moest ik helaas voor een tijd terug (3 jaar) mee stoppen, aangezien ik geld wou verdienen, en nu wil ik wel weer gaan voetballen, maar dan moet ik eerst weer conditie hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AbsoluutHardlopen verbrandt niet alleen direct veel energie, maar ook de uren erna wordt er door je lichaam meer energie verbruikt. En het is natuurlijk heel erg gezond voor je hart en bloedvaten.
Als je heel erg veel overgewicht hebt kan het te zwaar zijn voor je gewrichten (knieën, heupen, enkels).
Zorg in ieder geval dat je goede schoenen hebt.
Ah, dan verklaart dat mijn enorme trek na het hardlopen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AbsoluutHardlopen verbrandt niet alleen direct veel energie, maar ook de uren erna wordt er door je lichaam meer energie verbruikt. En het is natuurlijk heel erg gezond voor je hart en bloedvaten.
Als je heel erg veel overgewicht hebt kan het te zwaar zijn voor je gewrichten (knieën, heupen, enkels).
Zorg in ieder geval dat je goede schoenen hebt.
Ik merk dat juist dat ik helemaal geen honger meer heb... voor mij werkt dat dus eigenlijk dubbelquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dan verklaart dat mijn enorme trek na het hardlopen!Ik lijk soms wel holle bolle gijs!
Ik had vroeger na het voetballen ook geen honger, wel dorst, maar een broodje kreeg ik haast niet door mn strotquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ik merk dat juist dat ik helemaal geen honger meer heb... voor mij werkt dat dus eigenlijk dubbel![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef p-etr-a het volgende:
Ik zit al tijden vast op 75/76/77 kilo. Irritant!
quote:
Dat wel, dat is zeker irritant!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat dacht ik ook, maar het moet wel erg vervelend zijn als je nog meer wilt afvallen en je blijft steken op hetzelfde gewicht.
morgen gaat ze heel vroeg al richting ziekenhuis voor de nacontrole van de operatie. dus morgenochtend eindelijk weer de weegschaal zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, das wel een beetje minder dan
Dat heb ik heel sterk met drop. Collega van me heeft een hele grote pot met lekkere dropjes staan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag een plakje cake gegeten.
Op zich geen drama, maar... zodra ik nowadays dat soort dingen in mijn mond steek krijg ik een soort suikerfrenzy, een vreselijke drang om me helemaal vol te stampen met taart, koek en chocolade![]()
Ik ga maar weer gewoon tomaatjes eten voortaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |