abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:28:18 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_46271804
Fok!Dieetclub deel 137

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de lente in #47 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
Dieetclubmeeting XXII We hebben net een weekendje met zijn allen achter de rug en zijn aan het overleggen over een dagje naar de sauna!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic (of per PM aan Troel) te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien. Het is in ieder geval de belangrijkste reden dat ik liever niet naar mijn (overigens erg leuke en lieve) schoonouders ga. Ik heb minstens 3 dagen last na 1 nachtje daar. Die roken als ketters en ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik er echt last van heb. Ze hebben nog nooit aangeboden om op het balkon te roken oid als ik er ben. En dus kom ik zelden logeren.
Best jammer is dat eigenlijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46271845
Ik dacht dat de laatste een topic moest openen, ik was al bezig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 februari 2007 @ 20:30:10 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46271910
Hm, als je ziet hoe het rookverbod op stations genegeerd wordt zie ik het somber in Dan denk ik dat het bij de horeca toch echt wel anders moet... Volgens mij denken rokers al gauw: Ach kom, dat ene sigaretje... maar helaas doet de rest dan al snel mee. 't Zijn namelijk heel sociale mensen, die rokers
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:30:56 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_46271942
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat de laatste een topic moest openen, ik was al bezig
Normaal wel, maar aangezien jij nooit doorhebt dat je hem sluit en eigenlijk altijd doorpost
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 februari 2007 @ 20:31:29 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46271971
DNS, kan ze goed ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46271976
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Troel het volgende:

Normaal wel, maar aangezien jij nooit doorhebt dat je hem sluit en eigenlijk altijd doorpost
Ik vreesde al dat dat de oorzaak van je snelheid was
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:32:25 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_46272022
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vreesde al dat dat de oorzaak van je snelheid was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46272041
Hoi
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_46272492
Zo, ik ben er ook weer...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:42:19 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_46272545
Menn, ik heb zin in chocolade m&m's
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46272732
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Troel het volgende:
Menn, ik heb zin in chocolade m&m's
Ik heb niets in huis, sorry.
pi_46272778
hoi
ben vandaag nog maar niet naar werk gegaan
vanochtend voelde ik me nog erger dan gisterenochtend. Het vreemde is dat het gisterenavond weer een stuk beter ging en nu is het ook wel weer uit te houden

hoe kan dat nou?
pi_46272813
Ok, ik wil nog één keer terug komen op het rook verbod.

Troel:Ik kan nog niet zeggen hoe het daadwerkelijk is, als je in uitgaans gelegenheden niet meer mag roken, maar een idee daarvan wel! Maar hoe het werkelijk zal worden, laat ik aan mijn ervaringen tegen die tijd over.

Verder, is het duidelijk dat de niet-rokers last hebben van de rokers. En deze meningen accepteer ik ook, en begrijp ze, voor zover ik ze kan begrijpen als roker zijnde. Misschien als ik zelf ooit niet meer rook, dat ik het nog méér zal begrijpen

Nu verder of dieeten-eten- en slank zijn
pi_46272853
Het is heel normaal om in zieke toestand je 's morgens het belabberdst te voelen. Maar fijn dat het nù even uit te houden is *knuffel*
pi_46273054
vandaag was paracetamol mijn beste vriend...
en eigenlijk zou ik me best een dagje ziek kunnen melden, maarja, ik voel me zo schuldig dan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:52:12 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_46273055
Ik heb net een torrentje gevonden met alle afleveringen van Coupling
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:01:25 #17
79550 Ymke
your ghost
pi_46273529
Ik heb suf haar , maar geen idee hoe ik het moet laten knippen
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_46274033
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef octopussy het volgende:
hoi
ben vandaag nog maar niet naar werk gegaan
vanochtend voelde ik me nog erger dan gisterenochtend. Het vreemde is dat het gisterenavond weer een stuk beter ging en nu is het ook wel weer uit te houden

hoe kan dat nou?
Hier het zelfde verhaal... gisteravond voelden we ons allebei best goed. Vanmorgen hebben we allebei toch maar besloten thuis te blijven. Ik heb mijn werk gebeld en ben mijn bed weer ingekropen, werd pas om 12 uur weer wakker.
Nu gaat 't hier ook best goed, ben benieuwd hoe we ons morgenochtend voelen. Vervelend griepje is dit!
***Levi was here***
pi_46274090
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef Troel het volgende:
Ik heb net een torrentje gevonden met alle afleveringen van Coupling
Hebben hebben hebben!

Ik bedoel:
Breasts breasts breasts!
***Levi was here***
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:12:29 #20
79550 Ymke
your ghost
pi_46274102
Ik heb er bijna 2 weken over gedaan om het virus de baas te worden , voel me weer prima
pi_46274290
ik ben er ook weer bij in dit deel
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:17:41 #22
79550 Ymke
your ghost
pi_46274357
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef omearos het volgende:
ik ben er ook weer bij in dit deel
Hoe gaat het met t lijnen?
pi_46274404
Oi, wat is er gebeurd dit weekend? Heb ik een stel Coupling verslaafd gemaakt?
pi_46274580
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:17 schreef Ymke het volgende:

[..]

Hoe gaat het met t lijnen?

Nu de colleges weer zijn begonnen gaat het wel beter, meer regelmaat en minder verveling. En ik heb dankzij de meeting weer ontdekt hoe leuk fietsen is, dus dat wil ik nu elk weekend doen (nee, niet elk weekend naar Groenlo op en neer )
pi_46274627
Ik vond het geweldig dat je op de fiets bent gekomen, omearos
Ben je een beetje droog thuisgekomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')