abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45976510
Fok Dieetclub deel 136

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings

(Di)eetclubmeeting topic XIX We zijn druk aan het overleggen over een uitje naar de sauna, maar ook over een weekendje weg!

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_45976522
tis me gelukt, en weer verder
pi_45977280
Maeghan is het misschien niet beter om juist wel je gewicht te vermelden?
dat je zo meer motivatie krijgt om er aan te werken
pi_45977976
zo, we zijn alweer aan een nieuw deeltje toe..

Ik ben nu best wel stijf eigenlijk.. Zo even lekker eten, en dan nog maar even de laatste loodjes voor mijn verslag..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45978287
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Ik put er ook geen motivatie uit
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 februari 2007 @ 18:13:38 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45978839
Was het maar zo makkelijk hè?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45979062
bij mij heeft het wel altijd geholpen
pi_45979375
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik put er ook geen motivatie uit
Ik ook niet. Ik motiveer mezelf wel door in een bepaalde broek of rok te willen passen.
En verder kan ik altijd nog claimen enorme spieren te hebben van het fietsen en hardlopen! En ik ben zo trots op mezelf, want ik heb gister meegedaan aan een cross en ik heb 'm uitgelopen en ben niet eens allerlaatste geworden!!!
Maar ik ga wel wat fanatieker trainen, want ik wil eind maart de 5 km ruim binnen het half uur kunnen lopen.
pi_45979409
Ik heb vandaag een half uur gelopen met de hond, flink door gelopen, en dit ging goed.
Morgen ga ik weer beginnen aan mijn schema voor hardlopen samen met een vriendin.

Vandaag ziet alles er weer rooskleurig uit, maar ja morgen kan dit zomaar weer anders zijn.
Toch vervelend, met z'n onvoorspellende ziekte.

Maar goed, die 92 (:D) moeten eraf. Ja niet allemaal natuurlijk, maar ik ga eerst voor de 85.
Dan kijk ik hoe ik me voel, en dan ga ik weer voor een streven van -5 kilo
  zondag 4 februari 2007 @ 18:38:44 #10
79550 Ymke
your ghost
pi_45979771
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik motiveer mezelf wel door in een bepaalde broek of rok te willen passen.
En verder kan ik altijd nog claimen enorme spieren te hebben van het fietsen en hardlopen! En ik ben zo trots op mezelf, want ik heb gister meegedaan aan een cross en ik heb 'm uitgelopen en ben niet eens allerlaatste geworden!!!
Maar ik ga wel wat fanatieker trainen, want ik wil eind maart de 5 km ruim binnen het half uur kunnen lopen.
En terecht dat je trots op jezelf bent , knap hoor
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_45981261
Daar zijn weer.

Momenteel bospaddestoelensoep met brood .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_45981829
TVP
Ben al een paar dagen flink verkouden
pi_45982530
TVP
It is your friends who make your world!
pi_45983408
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Nee hoor, zodra ik het opschrijf is het voor mijn gevoel alsof het een vaststaand gegeven is. En nu is het een tijdelijke 'oeps maar we kunnen nog terug'-situatie. En anders kan ik nog altijd mijn kop in het zand steken.

Motivatie heb ik niet.
Ik ben gestopt met sporten, viel ik toch geen gram van af.
Ik heb constant honger omdat het nog steeds koud is.
Ik moet toch iets doen als ik vriendje mis.
Op m'n werk heb ik drie keer pauze waarin ik niets te doen heb en dan maar ga eten, en waarin ik honger krijg omdat iederéén alleen maar zit te eten.

Blègh. Stomme vette pens. Bah bah bah.
Sanity is (not) statistical
pi_45984719
Waarom sta ik nog steeds niet in de OP
pi_45987812
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:29 schreef omearos het volgende:
TVP
Ben al een paar dagen flink verkouden
ken dat gevoel. tot aan ziek aan toe. en dan heb ik morgen ook nog een sollicitatiegesprek maar zoals schoonpaps al zei: das juist mooi, laat zien dat je niet direct je bed in duikt bij verkoudheid maar gewoon blijft werken, ook al zijn je ogen opgezet en heb je knallende koppijn.

ben trots op mezelf. na het afbreien van mijn sjaal (jaja hij is af, mijn mams is er nu mee bezig) ben ik weer verder gegaan met mijn borduurwerk, en die is nu ook af een hele mooie nefertiti, en heb nu een toetankamon klaar liggen om mee te starten.
pi_45988485
Zo, wat ben jij dan ijverig g-b
ik ben laatst begonnen met een groot winnie the pooh borduurwerk, maar ik heb er nu al ergens een grote fout inzitten, en de moed ontbreekt mij om het helemaal op te gaan lossen..

Maar afmaken zal ik hem!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45989000
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:38 schreef teigan het volgende:
Zo, wat ben jij dan ijverig g-b
ik ben laatst begonnen met een groot winnie the pooh borduurwerk, maar ik heb er nu al ergens een grote fout inzitten, en de moed ontbreekt mij om het helemaal op te gaan lossen..

Maar afmaken zal ik hem!
het lijkt ijverig teigan, maar de nefertiti en de toetankamon zijn allebei maar 11 bij 17,5 cm

hij zal wel op een van de vele borduursites staan, het is er een van lanarte. volgens mij is de website www.lanarte.com (ben heel slecht in linkjes maken en zo, ok niet meer, ze doen het nu automatisch ).

mijn zus heeft wel de grote nefertiti, en die is ook nog veeeeelll mooier, maar dat was mij ook teveel werk
pi_45989178
Succes morgen g-b

Ik heb de afgelopen 2 dagen gewoon gewerkt ondanks de vekoudheid en gebrek aan stem (erg onhandig bij een mondeling tentamen ) Vandaag heb ik me maar afgemeld en ik bekijk morgenochtend wel of ik me fit genoeg voel.
Mijn werk is momenteel pr-zooi ophangen, en telkens binnen en buiten zijn is niet goed voor mijn verkoudheid
pi_45990289
Ik zie hem staan g-b, hij is wel mooi hoor!!!

Ik ben al eens opzoek geweest naar een plaatje van die van mij, maar nog niet gevonden.. Ik ga nog ff zoeken.

hier staat hij, en dan de bovenste, genaamd Eeyore's bounce..

dit is ook de eerste die ik doe die zo groot is hoor, dus het is een uitdaging voor mij..
  zondag 4 februari 2007 @ 22:18:59 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_45990643
iemand tips, om slanker in het gezicht te worden? Als ik bezig ben met afvallen dan verlies ik behoorlijk snel en veel gewicht over me hele lichaam, alleen me gezicht lijkt niet mee te gaan of het gaat super traag.

edit zie nu pas dat ik in het zuster topic moet posten, BMI van 22.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_45990926
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef teigan het volgende:
Ik zie hem staan g-b, hij is wel mooi hoor!!!

Ik ben al eens opzoek geweest naar een plaatje van die van mij, maar nog niet gevonden.. Ik ga nog ff zoeken.

hier staat hij, en dan de bovenste, genaamd Eeyore's bounce..

dit is ook de eerste die ik doe die zo groot is hoor, dus het is een uitdaging voor mij..
oeh dies moeilijk.
ben ook zo trots op schoonzus, die heeft tijdens zwangerschap van mijn neefje zown grote gemaakt met de naam en zo erbij. en nu ze weer zwanger is is ze met de volgende bezig, en dat terwijl ze ook 3 dagen werkt, danslessen volgt, rijlessen heeft, een 3 jarig onbenullig druk (maar lief) kindje heeft en nu al de buik heeft die ze had toen ze beviel van mijn neefje (ok mijn neefje was wel 7 weken te vroeg, maar dan nog, ze moet nog 3 maand )
pi_45996754
Ik ben sinds 2 dagen nu ook lekker verkouden. Vandaag heb ik trouwens weer chinees gegeten, voel ik me niet echt zo goed over, want het was nogal veel. Plus een lekker ijsje natuurlijk achteraf.
Vanaf woensdag begint mijn stage, vanaf morgen hebben we nog maar 2 dagen school in de week, maandag en dinsdag. De school moet nu dus alle lessen in die 2 dagen stoppen wat betekent dat ik nu op deze 2 dagen tot half 5 op school mag zitten.
De stage duurt tot half 6,dus dat word echt heel weinig vrije tijd, want ik wil ook nog steeds naar de sportschool.
Tok.
  maandag 5 februari 2007 @ 09:31:00 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_45999385
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:35 schreef AnnekeM het volgende:
Waarom sta ik nog steeds niet in de OP
Heb je je plan al ingevuld?

Zo, ik heb gisteren ook lekker 2 uur gewandeld, vind ik heerlijk om te doen. Vriendje en ik gaan dan samen door de oude rijke buurten van Eindhoven lopen en ons verlekkeren aan al die prachtige grote jaren 30 huizen die we gaan kopen "als we later groot en rijk zijn"
Ondanks mijn gespons heb ik mijn 1,5 kilo er af weten te houden dus ik ga mijn voortgang maar aanpassen, na 9 dagen zal 't er toch wel echt af zijn
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 februari 2007 @ 09:31:49 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45999395
Leuke jaren 30-bovenwoning in Haarlem kopen, SQ?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')