Ik put er ook geen motivatie uitquote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Maeghan is het misschien niet beter om juist wel je gewicht te vermelden?
dat je zo meer motivatie krijgt om er aan te werken
Ik ook niet. Ik motiveer mezelf wel door in een bepaalde broek of rok te willen passen.quote:
En terecht dat je trots op jezelf bent , knap hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik motiveer mezelf wel door in een bepaalde broek of rok te willen passen.
En verder kan ik altijd nog claimen enorme spieren te hebben van het fietsen en hardlopen!En ik ben zo trots op mezelf, want ik heb gister meegedaan aan een cross en ik heb 'm uitgelopen en ben niet eens allerlaatste geworden!!!
![]()
Maar ik ga wel wat fanatieker trainen, want ik wil eind maart de 5 km ruim binnen het half uur kunnen lopen.
Nee hoor, zodra ik het opschrijf is het voor mijn gevoel alsof het een vaststaand gegeven is. En nu is het een tijdelijke 'oeps maar we kunnen nog terug'-situatie. En anders kan ik nog altijd mijn kop in het zand steken.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Maeghan is het misschien niet beter om juist wel je gewicht te vermelden?
dat je zo meer motivatie krijgt om er aan te werken
ken dat gevoel. tot aan ziek aan toe. en dan heb ik morgen ook nog een sollicitatiegesprekquote:Op zondag 4 februari 2007 19:29 schreef omearos het volgende:
TVP
Ben al een paar dagen flink verkouden![]()
het lijkt ijverig teigan, maar de nefertiti en de toetankamon zijn allebei maar 11 bij 17,5 cmquote:Op zondag 4 februari 2007 21:38 schreef teigan het volgende:
Zo, wat ben jij dan ijverig g-b
ik ben laatst begonnen met een groot winnie the pooh borduurwerk, maar ik heb er nu al ergens een grote fout inzitten, en de moed ontbreekt mij om het helemaal op te gaan lossen..
Maar afmaken zal ik hem!
oeh dies moeilijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef teigan het volgende:
Ik zie hem staan g-b, hij is wel mooi hoor!!!
Ik ben al eens opzoek geweest naar een plaatje van die van mij, maar nog niet gevonden.. Ik ga nog ff zoeken.
hier staat hij, en dan de bovenste, genaamd Eeyore's bounce..
dit is ook de eerste die ik doe die zo groot is hoor, dus het is een uitdaging voor mij..
Heb je je plan al ingevuld?quote:
Ik kan geen hypo krijgen om dat te betalen Rewimoquote:Op maandag 5 februari 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Leuke jaren 30-bovenwoning in Haarlem kopen, SQ?
Heb je ook leuke foto's? Vriendlief en ik zijn namelijk wel aan het kijken naar woningenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Leuke jaren 30-bovenwoning in Haarlem kopen, SQ?
Jaaaaaaaaa, ik ben helemaalquote:Op maandag 5 februari 2007 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wel kei tof dat jullie 't huis hebben!
Gefeliciteerd![]()
Nee, maar dat kan natuurlijk geregeld wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Heb je ook leuke foto's? Vriendlief en ik zijn namelijk wel aan het kijken naar woningen
Oh, en megasupergefeliciteerd met je nieuwe woning
Ik heb het wel degelijk ingevuld, alleen de omvang niet enz. Dat heb ik vanaf het begin aan al niet bijgehouden.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:52 schreef Troel het volgende:
Omdat je niet alles goed ingevuld hebt?
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Troel het volgende:
Heb je het plan ook ingevuld? Dus je lengte en dergelijke? Je staat namelijk wel gekoppeld aan het lijstje.
Oh ja, dat is ook zo. Maar mijn profielnaam had ik wel op AnnekeM gehouden zodat ik herkenbaar was.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:50 schreef Troel het volgende:
Tja, de user AnnekeM is toch echt gekoppeld aan het lijstje. Ik kan er niets anders van maken.
Ik zie dat je een nieuwe account hebt aangemaakt. Ik heb AnnekeM op disabled gezet en de nieuwe gekoppeld. Dat zal het probleem geweest zijn.
Hoi, hier een mede-stopper.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef kless het volgende:
Iemand ideen wat er goed te doen is tegen emovreten van het stoppen met roken? (geestelijke verslaving is maar half voorbij) stofwisseling is vertraagt, de lekkere vreetzin is voorbij en nu ook al 2 maand stabiel op gewicht alleen zijn al mn kleren nu net te krap en heb ik een pens gekregen en een dikke op. dat moet weer weg.
maar ik eet nu nogsteeds 10 broodjes vleeswaren/kaas/pindakaas/jam op een dag.
*ik heb al lamme kaken van het kauwgom kauwen*
Sporten? mn knieeen laten dat niet toe. exsta vrijen? geen vriendin om dat mee te doen. fietsen ipv bus/auto doe ik al.
Misschien eens een maand niet opstap/visite, (geen alcohol(bier), hapjes/toastje, chippies, gesuikerde frisdrank.)en geen chocolade koekjes avonds bij de koffie![]()
Iets meer dan 180cm 95 kg en dat moet weer 80 kg worden als van voor het stoppen met roken.
*addme?"
Ohjah de broodjes met eitjekerrie en tonijn peper enzo moet ik natuurlijk iet vergeten.
Hm, je zegt net zelf dat je nog veel te veel eet...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:19 schreef kless het volgende:
die vreet verslaving is opzich ook wel weg.
ik bedoel ik ben al 2 maanden + 15 kg.
"vroeger" at ik net zoveel... alleen weeg ik nu 15 kg meer en met die +15 kg ben ik het niet zo eens.
Dat ik van 95 terug moet naar 80 op een aangename manier, Daar eet ik nog teveel voor.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, je zegt net zelf dat je nog veel te veel eet...
Maar wat is dan het probleem precies?![]()
Ah, okee, dan staat het er gewoon een beetje raarquote:Op maandag 5 februari 2007 13:28 schreef kless het volgende:
[..]
Dat ik van 95 terug moet naar 80 op een aangename manier, Daar eet ik nog teveel voor.
mn vreetzin enzo heb ik weer onde controle,
Ik moet nu dus terug van 95 naar 80 op een aangename manier.
euh maandje fris en bier en mix loos? hoeveel kg leverd dat op aan afvallen?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, okee, dan staat het er gewoon een beetje raar
Wat had je zelf in gedachten?
Dat is per persoon verschillend, je kan natuurlijk niet zeggen "als je een maand zo en zo doet, dan val je zoveel af"quote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef kless het volgende:
[..]
euh maandje fris en bier en mix loos? hoeveel kg leverd dat op aan afvallen?
*1 krat per week haal ik denk ik net niet met mn gezuip. student enzo![]()
Probeer dan langzamer te eten.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:20 schreef kless het volgende:
ene dag 8 andere dag 12 gewoon brood eten tot ik "genoeg" heb. zelfde voor avond eten. Het ene is 1x opscheppen spagettie carbonara, het andere 3X (stampot hutspot)
koud/afgekoeld warmeten vult heel snel.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Probeer dan langzamer te eten.
Ik ben namelijk een "schrokker" en dan eet je 3 keer meer dan je nodig hebt. Je hersenen hebben 20 minuten nodig om te beseffen dat het lichaam gevoed is, en in 20 minuten kun je schrikwekkend veel eten. Heb me echt af moeten leren om dat te doen.
Even quoten.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Liejannuh het volgende:
Maar ik ga wel wat fanatieker trainen, want ik wil eind maart de 5 km ruim binnen het half uur kunnen lopen.
Je eet het veel langzamer dan warm etenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef kless het volgende:
[..]
koud/afgekoeld warmeten vult heel snel.
Komt dat door het koude vet? of misschien ook wel omdat die 20 min dan om zijn?
Het is geen rotzooi. vloeibaar+warm gaat gewoon makkelijker naar binnen dan koud en stugger.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
(overigens, als koud eten meer zou vullen vanwege het gestolde vet, dan zou ik toch eens een kritische blik werpen op wat je maaltijd voor rotzooi bevat)
Je had het zelf over eten wat zwaarder zou worden door koud vet hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef kless het volgende:
[..]
Het is geen rotzooi. vloeibaar+warm gaat gewoon makkelijker naar binnen dan koud en stugger.
jus over aardappelen zonder is het gewoon niet te vreten.
Net als kaas over de pasta. Heel lekker.. maar als het koud is eet het ook drie keer zwaarder.
Zonder zout,vet zoet of zuur is eten ronduit smerig.
*kruiden zijn vaak ook alleen maar lekker als ze in combinatie met vet gegeten worden
zoals? ... ik bedoel.. doe je jus over je aardappeltjes als je AGV eet? of...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je had het zelf over eten wat zwaarder zou worden door koud vet hoor
En ik vind eten met weinig vet juist wel erg lekker, dat is denk ik een kwestie van smaak
Ik heb vandaag exact hetzelfde gevoelquote:Op maandag 5 februari 2007 12:28 schreef Levitation het volgende:
Ik vertik het om te updaten... ben even in een ontkenningsfase.![]()
GATVERDAMME dat is smerig...beetje runderbouion met nog wat bindmiddel er in ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef octopussy het volgende:
Ik gooi eigenlijk nooit echte jus over de aardappels. Je kan in de supermarkt jus-poeder kopen en dan gewoon water toevoegen ipv boter. Stuk magerder, maar wel lekker smaakje.
Het gaat om maat houden en aanpassen van je eetgewoontes - je kan beter die jus weglaten en net zoveel eten, als dat je wat minder eet en die jus er overheen blijft gooien. Tenminste, als je efficient af wil vallenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:15 schreef kless het volgende:
[..]
GATVERDAMME dat is smerig...beetje runderbouion met nog wat bindmiddel er in ook.dan nog liever zonder.
Veel lekkerder als je na het braden van je vlees of bakken van je balletje er nog (vlink)wat water bij doet en dan een sleefje over je geprakte aardappeltjes met rodekool doet (of weet ik wat) en je vleesje wordt er ook nog extra sappig van. als ik minder ga eten dan moet het zeker nog wel lekker blijven!!!
Johquote:Braden/bakken van rull gehakt/kleine balletjes voor de macaroni/bami/lasagne gaat trouwens zonder bak/braad boter. vet van vant gehakt zelf zorgt er wel voor (net als met spek)
efficient? moa 't leven moet wel leuk blijven en eten lekker.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat om maat houden en aanpassen van je eetgewoontes - je kan beter die jus weglaten en net zoveel eten, als dat je wat minder eet en die jus er overheen blijft gooien. Tenminste, als je efficient af wil vallen
[..]
Joh
Nee, okee, maar goed je vraagt om tips die werkenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:22 schreef kless het volgende:
[..]
efficient? moa 't leven moet wel leuk blijven en eten lekker.
Dat het er in 2 maand aangekomen is wil niet zeggen dat het er ook in 2 maand af moet.
You are really terrible, you have still Babbelvis more terrible addiction than I!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
My spons are as a matter of fact wringed out, I remain but run to the toilet today
-edit- verkeerde forum
misschien moet je nog poepen en valt het toch nog mee?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:23 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Soms is afvallen echt frustrerend. Was ik afgelopen vrijdag nog 1.1 kg afgevallen (in een week), vandaag is er weer 1,3 kg bij gekomen (in een dag dus). Ik ga dus echt geen chinees meer eten volgende keer.![]()
Vocht - ik heb vaak enorme dorst na chinees, door die kruiden en sausjes, waardoor ik heel veel water ga drinken. Morgen ben je wss al veel van die 1,3 kilo weer kwijtquote:Op maandag 5 februari 2007 16:23 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Soms is afvallen echt frustrerend. Was ik afgelopen vrijdag nog 1.1 kg afgevallen (in een week), vandaag is er weer 1,3 kg bij gekomen (in een dag dus). Ik ga dus echt geen chinees meer eten volgende keer.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:15 schreef kless het volgende:
[..]
GATVERDAMME dat is smerig...beetje runderbouion met nog wat bindmiddel er in ook.dan nog liever zonder.
Veel lekkerder als je na het braden van je vlees of bakken van je balletje er nog (vlink)wat water bij doet en dan een sleefje over je geprakte aardappeltjes met rodekool doet (of weet ik wat) en je vleesje wordt er ook nog extra sappig van. als ik minder ga eten dan moet het zeker nog wel lekker blijven!!!
Braden/bakken van rull gehakt/kleine balletjes voor de macaroni/bami/lasagne gaat trouwens zonder bak/braad boter. vet van vant gehakt zelf zorgt er wel voor (net als met spek)
ja nee ok is ook wel zo.quote:
het gaat meer op de manier waarop je dat zegt. Komt op mij over:quote:Op maandag 5 februari 2007 16:40 schreef kless het volgende:
[..]
ja nee ok is ook wel zo.
vergeleken met een jus-tje van gebraden vlees enzo daar komt zo een zakje nieteens bij in de buurt.
alleen in hoge nood ofzo (kip en geen jus van de dag er voor) wordt zo een zakje opengetrokken. maar liever niet. (en ik eet dan zelfs mn aardappeltjes zonder)
Oud Levje familie-recept:quote:Op maandag 5 februari 2007 16:40 schreef kless het volgende:
[..]
ja nee ok is ook wel zo.
vergeleken met een jus-tje van gebraden vlees enzo daar komt zo een zakje nieteens bij in de buurt.
alleen in hoge nood ofzo (kip en geen jus van de dag er voor) wordt zo een zakje opengetrokken. maar liever niet. (en ik eet dan zelfs mn aardappeltjes zonder)
schelden op "zakjes jus" dat het die naam mag dragen...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:46 schreef Troel het volgende:
[..]
het gaat meer op de manier waarop je dat zegt. Komt op mij over:
je komt hier het topic binnenstormen en begint vervolgens te schelden op hetgeen wat wij eten wat het is vies.
Komt niet lief over.
disclaimer: ik ben net wakker en mijn hoofd bonkt nog steeds.
Arme Troel!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:46 schreef Troel het volgende:
[..]
ik ben net wakker en mijn hoofd bonkt nog steeds.
Dat is natuurlijk ook je goed rechtquote:Op maandag 5 februari 2007 17:03 schreef kless het volgende:
was ook niet lief, was schelden op zakjes jus, dat dat vies is (imho)
[..]
schelden op "zakjes jus" dat het die naam mag dragen...
lekkere jus? 40 gr boter, met daarin het (gekruide/zoute/peperde) vlees gebakken.braden met tegen het eind een kop water of 2? er bij om het vlees sappig te maken en een heerlijke jus over te houden. en dan een beetje voor de smaak een `structuur van de geprakte aardappeltjes 2 of 3 eetlepels op een heel bord ofzo?.
Ja het is wel warm vet met water. Maar het geeft je drooggekookte aardappeljes een lekkerder smaakje. (imho).
en die aardappeltjes dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oud Levje familie-recept:
Kip bakken (met weinig vet!), aan het einde beetje water toevoegen, daar (zoute) ketjap aan toevoegen en een scheut ketchup... geheel nog even laten sudderen... lekkere "jus" en niet vet!Klinkt misschien wat raar, maar smaakt echt lekker bij kip.
Is recept van mijn overgrootmoeder.![]()
nee, die krijg je er bij door chocolade emo vreten na stoppen met rokenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook je goed recht
Maar je vraagt om tips om af te vallen, wij geven voorbeelden van wat je kan veranderen, maar dat keur je allemaal meteen afHet isgewoon zo dat als je af wil vallen, je behoorlijk wat offers moet maken. 15 kilo raak je niet kwijt door een aardappel minder te eten.
What about the aardappeltjes?quote:
ik mot jus hebben over mn aardappeltje!!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
What about the aardappeltjes?![]()
->smaakt echt lekker bij kip.<-
Je hebt het er in 2 maanden aan gegeten, dan heb je juist de kans om het er snel weer af te trainen. Dat is nog geen "gesetteld" vet.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:18 schreef kless het volgende:
[..]
nee, die krijg je er bij door chocolade emo vreten na stoppen met roken![]()
Hey het hoeft niet vandaag op morgen!! Al zou het 2 jaar kosten. Als ik dan weer 80 ben en blijf vind ik het prima.
Want jus die lekker smaakt bij kip kun je niet over je aardappels gietenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:23 schreef kless het volgende:
[..]
ik mot jus hebben over mn aardappeltje!!![]()
Daar gooi je die saus/jus overheen... just as usual... alleen minder vet.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:23 schreef kless het volgende:
[..]
ik mot jus hebben over mn aardappeltje!!![]()
ok. kless gaat de zakjes jus uit zn leven verbannen (als bovenstaande ook bij mij in de smaak valt)quote:Op maandag 5 februari 2007 17:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar gooi je die saus/jus overheen... just as usual... alleen minder vet.
Maare, ik ben opgevoed zonder jus en vooral (helaas) zonder aardappelen. Bij ons kreeg je rijst, dat hoefde mijn moeder immers niet te schillen.![]()
Hehe ik ben opgegroeid met veel gekookte aardappels. Ik eet het nu nooit meer, veel te veel gedoe en eigenlijk vind ik het niet lekker. Ik vind aardappelschijfjes of partjes in olijfolie gebakken dan weer wel lekkerquote:Op maandag 5 februari 2007 17:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar gooi je die saus/jus overheen... just as usual... alleen minder vet.
Maare, ik ben opgevoed zonder jus en vooral (helaas) zonder aardappelen. Bij ons kreeg je rijst, dat hoefde mijn moeder immers niet te schillen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |