Ik put er ook geen motivatie uitquote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Maeghan is het misschien niet beter om juist wel je gewicht te vermelden?
dat je zo meer motivatie krijgt om er aan te werken
Ik ook niet. Ik motiveer mezelf wel door in een bepaalde broek of rok te willen passen.quote:
En terecht dat je trots op jezelf bent , knap hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik motiveer mezelf wel door in een bepaalde broek of rok te willen passen.
En verder kan ik altijd nog claimen enorme spieren te hebben van het fietsen en hardlopen!En ik ben zo trots op mezelf, want ik heb gister meegedaan aan een cross en ik heb 'm uitgelopen en ben niet eens allerlaatste geworden!!!
![]()
Maar ik ga wel wat fanatieker trainen, want ik wil eind maart de 5 km ruim binnen het half uur kunnen lopen.
Nee hoor, zodra ik het opschrijf is het voor mijn gevoel alsof het een vaststaand gegeven is. En nu is het een tijdelijke 'oeps maar we kunnen nog terug'-situatie. En anders kan ik nog altijd mijn kop in het zand steken.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Maeghan is het misschien niet beter om juist wel je gewicht te vermelden?
dat je zo meer motivatie krijgt om er aan te werken
ken dat gevoel. tot aan ziek aan toe. en dan heb ik morgen ook nog een sollicitatiegesprekquote:Op zondag 4 februari 2007 19:29 schreef omearos het volgende:
TVP
Ben al een paar dagen flink verkouden![]()
het lijkt ijverig teigan, maar de nefertiti en de toetankamon zijn allebei maar 11 bij 17,5 cmquote:Op zondag 4 februari 2007 21:38 schreef teigan het volgende:
Zo, wat ben jij dan ijverig g-b
ik ben laatst begonnen met een groot winnie the pooh borduurwerk, maar ik heb er nu al ergens een grote fout inzitten, en de moed ontbreekt mij om het helemaal op te gaan lossen..
Maar afmaken zal ik hem!
oeh dies moeilijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef teigan het volgende:
Ik zie hem staan g-b, hij is wel mooi hoor!!!
Ik ben al eens opzoek geweest naar een plaatje van die van mij, maar nog niet gevonden.. Ik ga nog ff zoeken.
hier staat hij, en dan de bovenste, genaamd Eeyore's bounce..
dit is ook de eerste die ik doe die zo groot is hoor, dus het is een uitdaging voor mij..
Heb je je plan al ingevuld?quote:
Ik kan geen hypo krijgen om dat te betalen Rewimoquote:Op maandag 5 februari 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Leuke jaren 30-bovenwoning in Haarlem kopen, SQ?
Heb je ook leuke foto's? Vriendlief en ik zijn namelijk wel aan het kijken naar woningenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Leuke jaren 30-bovenwoning in Haarlem kopen, SQ?
Jaaaaaaaaa, ik ben helemaalquote:Op maandag 5 februari 2007 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wel kei tof dat jullie 't huis hebben!
Gefeliciteerd![]()
Nee, maar dat kan natuurlijk geregeld wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Heb je ook leuke foto's? Vriendlief en ik zijn namelijk wel aan het kijken naar woningen
Oh, en megasupergefeliciteerd met je nieuwe woning
Ik heb het wel degelijk ingevuld, alleen de omvang niet enz. Dat heb ik vanaf het begin aan al niet bijgehouden.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:52 schreef Troel het volgende:
Omdat je niet alles goed ingevuld hebt?
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Troel het volgende:
Heb je het plan ook ingevuld? Dus je lengte en dergelijke? Je staat namelijk wel gekoppeld aan het lijstje.
Oh ja, dat is ook zo. Maar mijn profielnaam had ik wel op AnnekeM gehouden zodat ik herkenbaar was.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:50 schreef Troel het volgende:
Tja, de user AnnekeM is toch echt gekoppeld aan het lijstje. Ik kan er niets anders van maken.
Ik zie dat je een nieuwe account hebt aangemaakt. Ik heb AnnekeM op disabled gezet en de nieuwe gekoppeld. Dat zal het probleem geweest zijn.
Hoi, hier een mede-stopper.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef kless het volgende:
Iemand ideen wat er goed te doen is tegen emovreten van het stoppen met roken? (geestelijke verslaving is maar half voorbij) stofwisseling is vertraagt, de lekkere vreetzin is voorbij en nu ook al 2 maand stabiel op gewicht alleen zijn al mn kleren nu net te krap en heb ik een pens gekregen en een dikke op. dat moet weer weg.
maar ik eet nu nogsteeds 10 broodjes vleeswaren/kaas/pindakaas/jam op een dag.
*ik heb al lamme kaken van het kauwgom kauwen*
Sporten? mn knieeen laten dat niet toe. exsta vrijen? geen vriendin om dat mee te doen. fietsen ipv bus/auto doe ik al.
Misschien eens een maand niet opstap/visite, (geen alcohol(bier), hapjes/toastje, chippies, gesuikerde frisdrank.)en geen chocolade koekjes avonds bij de koffie![]()
Iets meer dan 180cm 95 kg en dat moet weer 80 kg worden als van voor het stoppen met roken.
*addme?"
Ohjah de broodjes met eitjekerrie en tonijn peper enzo moet ik natuurlijk iet vergeten.
Hm, je zegt net zelf dat je nog veel te veel eet...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:19 schreef kless het volgende:
die vreet verslaving is opzich ook wel weg.
ik bedoel ik ben al 2 maanden + 15 kg.
"vroeger" at ik net zoveel... alleen weeg ik nu 15 kg meer en met die +15 kg ben ik het niet zo eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |