hmm nou ik vindd dit nu weleen beetje te kinderachtig worden als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:14 schreef Veulen het volgende:
Nu moet bart even bewust ruzie met ze zoeken.
ja erg flauw van natas om er niet op in te gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:16 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hmm nou ik vindd dit nu weleen beetje te kinderachtig worden als ik eerlijk ben.
Kinderachtige actie --> Kinderachtige reactiequote:Op woensdag 21 februari 2007 04:16 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hmm nou ik vindd dit nu weleen beetje te kinderachtig worden als ik eerlijk ben.
Dat is het doel toch van deze actie?quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:16 schreef Yvet_te het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Wil je heel zachtjes de stofzuiger pakken, anders worden de anderen wakker"
ik snap het wel..en vond het eerst wel grappig. maar nu dus niet meer...als ze hier al niet op reageert dan gaat ze het nu ff niet doen...morgen een nieuwe dag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kinderachtige actie --> Kinderachtige reactie
Ik denk toch echt wel dat het effect heeft hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:18 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik snap het wel..en vond het eerst wel grappig. maar nu dus niet meer...als ze hier al niet op reageert dan gaat ze het nu ff niet doen...morgen een nieuwe dag.
Uiteindelijk is het doel dat ze gaat zakken morgen he... En dat eric dan de telefoon pakt en zegt mag ik even wat rijlessen aanvragen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:18 schreef Yvet_te het volgende:
ik snap het wel..en vond het eerst wel grappig. maar nu dus niet meer...als ze hier al niet op reageert dan gaat ze het nu ff niet doen...morgen een nieuwe dag.
Het was toch ook het idee om haar even te laten slapen en dan weer wakker te krijgen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:19 schreef Inukshuk het volgende:
Dit vind ik nou veel leuker dan het gebral in de hottub, ik lig in een deuk!
die slofjes van Eric... whahahahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:20 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het was toch ook het idee om haar even te laten slapen en dan weer wakker te krijgen.
Amoebe is wel wakker.
Hij noemt het ook flipfloppers ... heerlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:22 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
die slofjes van Eric... whahahaha
Iedere keer als hij weer langsloopt lig ik helemaal blauw!.. geweldig!quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij noemt het ook flipfloppers ... heerlijk.![]()
![]()
En dat loopje.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zonder Huub en Eric in de kamer
[afbeelding]
Met Huub en Eric in de kamer
[afbeelding]
Ik vind het ook helemaal super en hij heeft gelijk. Speel het spel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:25 schreef CHAOS_ het volgende:
Dat loopje en die maniertjes, meesterlijk. Zelf heb ik ook een goede vriend die homo is en precies zo is, ik zie hem bijna voor me. Maar ja Bart heeft wel gelijk, het is niet de bedoeling om daar lekker te leven en te wachten tot de tijd rijp is om naar huis te gaan. Actie moet zijn.
Hardcore metal, en keihard. Kijken hoe ze reageren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:24 schreef Veulen het volgende:
Okee en dan nu een cd op zetten met de deur open.
Ach ja .. amoebes hequote:Op woensdag 21 februari 2007 04:40 schreef Alfaro het volgende:
Ze vragen zich af hoe ze het weten dat ze moet afrijden......en Syl krijgt de schuld.
Zekersquote:
Ik dacht dat hij juist Huub wilde triggeren om uiteindelijk een knietje te geven, zodat hij er weer uit ligt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian denkt erover om een van die mannen 'een knietje' te geven - zodanig dat de camera het niet kan zien.
Dus een supergeslaagde actie ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:45 schreef Inukshuk het volgende:
Hahaha, schrijf het van je af zegt Brian, en blijft maar doorkletsen, zo kan Natasia helemaal niet meer slapen... nog beter dan 2 deksels tegen elkaar meppen of stofzuigen
Dushi betekent liefje, schatjequote:Op woensdag 21 februari 2007 04:47 schreef F04 het volgende:
Wat betekent 'Doesie' eigelijk? Schatje?
[afbeelding]
Het was slecht te verstaan - jouw antwoord zou best ook kunnen kloppen ...... Ik twijfelquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij juist Huub wilde triggeren om uiteindelijk een knietje te geven, zodat hij er weer uit ligt.
Heel ziek ...quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:48 schreef Alfaro het volgende:
Hoe ziek ben als je alleen al aan hebt gedacht hoe je iemand via een overleden persoon kan pakken....![]()
Wat een ENORME RAT is dat om iets te willen zeggen over de moeder van Eric terwijl die 8 jaar geleden is overledenquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:47 schreef Ashrak het volgende:
Brainless: "Verlaag je niet tot een laag niveau die je moeder niet leuk zou vinden" over Eric
Nou das pas van hoog niveau zeg.
Nee hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:50 schreef F04 het volgende:
Natasia: Volgens mij is hij dronken. Hij is de hele tijd aan het giegelen. Brian: Hij drinkt stiekem.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:50 schreef F04 het volgende:
Natasia: Volgens mij is hij dronken. Hij is de hele tijd aan het giegelen. Brian: Hij drinkt stiekem.
Dit wil ik nog even kwijt.... Hamas Hamas Brian aan het gas!
En dan heeft hij nog geeneens zijn geheime wapen in stelling gebracht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:52 schreef CHAOS_ het volgende:
whahahahahahah dronken, whahahahaahhahaah. Wat een lol kan je ook nuchter hebben. Leuke is dat Eric het eigenlijk deed en nu ?Huub alleen de schuld krijgt. Maar Eric is een echte relnicht, moeten ze maar eens goed achter gaan komen, daar gaan ze nog veel lol aan beleven.
En dat onderste zinnetje vind ik nou net weer een beetje minderquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:50 schreef F04 het volgende:
Dit wil ik nog even kwijt.... Hamas Hamas Brian aan het gas!
Is inderdaad niet echt leukquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:54 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
En dat onderste zinnetje vind ik nou net weer een beetje minder![]()
Wel een meewerkend slachtoffer dan he ...quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier zit nog een slachtoffer ......
[afbeelding]
IEFUS IEFUS IEFUS BRAIN KRIJG TOCH ONGEZIEN DE TYFUS JALALALALAaaquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:54 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
En dat onderste zinnetje vind ik nou net weer een beetje minder![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:55 schreef F04 het volgende:
Jah sorry, maar het rijmt wel goed.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef F04 het volgende:
Brian heeft ook zijn streken, maar hij doet het sneaky. In tegenstelling bij Huub en Eric is dat ze het gewoon open en bloot doen.
Gewoon het huis uit is al genoegquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
IEFUS IEFUS IEFUS BRAIN KRIJG TOCH ONGEZIEN DE TYFUS JALALALALAaa
Meewerkend ? Ik noem het liever 'passief aanwezig' ...........quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wel een meewerkend slachtoffer dan he ...
en een heel klein geslachziektetje..quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gewoon het huis uit is al genoeg
Hamas heeft er niets mee van doen, maar aan een type als Brian is toch niets verlorenquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:55 schreef F04 het volgende:
Jah sorry, maar het rijmt wel goed.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gewoon het huis uit is al genoeg
Bart is alleen maar naar buiten gelopen om mee te werken hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meewerkend ? Ik noem het liever 'passief aanwezig' ...........
Dit gaat iets te ver ...quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
IEFUS IEFUS IEFUS BRAIN KRIJG TOCH ONGEZIEN DE TYFUS JALALALALAaa
Je bent wel erg, dit gun je Natasia niet eensquote:
Godzijdank hebben we brian nog, voor wat intelligente conversatie in het huis.quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens Brian praat Huub alleen maar LOCOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
je bent een mafkees.quote:
Hierna ga ik hier niet meer op in.quote:
Misschien omdat ze straks buiten de villa toch al een living hell gaat meemakenquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je bent wel erg, dit gun je Natasia niet eens![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:04 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Partyyboyy net thuiskomt van carnaval en een paar biertjes op heeft ;-)
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Maar deze uitspraken kun je gewoon echt niet maken.
Kan best, maar dat doet hij dan maar op msn bij zijn dronken vriendjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:04 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Partyyboyy net thuiskomt van carnaval en een paar biertjes op heeft ;-)
Idd, missie van Huub en Eric geslaagd. Tijd om hun voorbeeld te volgen en onder de wol te kruipen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:04 schreef Alfaro het volgende:
Zo het leuke is er weer af.... de 2 draken zijn wakker en maken zich wel degelijk druk maar ik zit niet op hun te wachten.....dagggggg ik ga lekker wel slapen.....
Hoi Henk, tof je weer te ontmoetenquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je bent wel erg, dit gun je Natasia niet eens![]()
De wekker gaat over een half uur ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Idd, missie van Huub en Eric geslaagd. Tijd om hun voorbeeld te volgen en onder de wol te kruipen.![]()
Hoi, leuk je ook weer ff te zien bsolquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoi Henk, tof je weer te ontmoeten
Is toch ook gewoon een gezegde...iemand die zo verrot is, is het licht in z'n ogen niet waardquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hierna ga ik hier niet meer op in.
Maar deze uitspraken kun je gewoon echt niet maken.
Dus je slaat een nachtje over.quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De wekker gaat over een half uur ....![]()
Omdat het niet past in een wereld zonder MSNquote:
Ben je wel lekker op tijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
dan ga ik ff een pauze inlassen, brian lult mij zelfs in slaap, terwijl het nog geeneens bedtijd isquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kijk met jou kan ik praten. Dit vind ik dus ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een gezegde...iemand die zo verrot is, is het licht in z'n ogen niet waard
Ik vind iemand willen raken via iemand die is overleden echt te erg voor woorden![]()
![]()
![]()
Ja, zijn uitspraken kunnen niet door de beugel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een gezegde...iemand die zo verrot is, is het licht in z'n ogen niet waard
Ik vind iemand willen raken via iemand die is overleden echt te erg voor woorden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, zijn uitspraken kunnen niet door de beugel.
Openlijk uitten dat je iemand onder de grond wilt hebben gaat gewoon echt te ver.
truste, lekker slapen Huub maakt je zo wel wakker..quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prima idee dat Brian nu Natasia verder uit haar slaap gaat houden. Ik heb het volste vertrouwen in Brian, hij heeft mijn hulp niet nodig. Dus kan ik rustig een dutje gaan doen.
Morgen weer een dag, tot ziens allemaal![]()
Ik had het over Brian, dat vind ik een mega weggooier, maakt me niet uit op welke manierquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, zijn uitspraken kunnen niet door de beugel.
Openlijk uitten dat je iemand onder de grond wilt hebben gaat gewoon echt te ver.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:14 schreef henk.jansen het volgende:
Jullie komen er verder wel uit denk ik
Hij heeft niet voor niets de loverboy-cursus gevolgd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:19 schreef F04 het volgende:
Dat komt omdat Brian denk ik heel goed is op mensen kan inspelen.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:20 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken
Maken jullie het niet te laat vandaag?
Truste Partyboyyquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:20 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken
Maken jullie het niet te laat vandaag?
Ik dacht dat jij ging slapen een half uur geleden, heeft Brian je ook uit de slaap gehouden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de achtergrond hoor ik Brian in de keuken rommelen. ( helaas geen beeld )
En onze beide 'jonge helden', Huub en Eric, slapen vredig .........
Het lijkt wel een spanned jongensboek ...... De Kameleon en de Stoere Miljonairs
Nee hoor, eerst nog tandjes poetsen.......quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:55 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ging slapen een half uur geleden, heeft Brian je ook uit de slaap gehouden?![]()
Dat zijn de vogeltjes van Nasty, die ziet ze vliegenquote:Op woensdag 21 februari 2007 06:00 schreef F04 het volgende:
Ik hoor fluitende vogelstjes binnen. Vreemd, sinds wanneer hebben ze vogeltjes in de kooi?![]()
Vreemd, dat hebben we nog nooit gehoord en nog niemand heeft die vraag gesteld .........quote:Op woensdag 21 februari 2007 06:00 schreef F04 het volgende:
Ik hoor fluitende vogelstjes binnen. Vreemd, sinds wanneer hebben ze vogeltjes in de kooi?![]()
Jah, kan wel. Ik lees nooit altijd heel goed de COS'sen door, maar zelf is dit voor mij de eerste keer dat ik zoiets hoor binnen in de kooi.quote:Op woensdag 21 februari 2007 06:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vreemd, dat hebben we nog nooit gehoord en nog niemand heeft die vraag gesteld .........![]()
Kennelijk zwarte balkjes voor je ogen en ook voor je oren ........quote:Op woensdag 21 februari 2007 06:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, kan wel. Ik lees nooit altijd heel goed de COS'sen door, maar zelf is dit voor mij de eerste keer dat ik zoiets hoor binnen in de kooi.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 06:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kennelijk zwarte balkjes voor je ogen en ook voor je oren ........
Een hele goede morgen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:25 schreef tipsch het volgende:
goedemorgen![]()
begin de dag met een dansje, begin de dag met een![]()
Volgens mij doen de schoonmaaksters / Palma aardig hun best, er komt flink wat herrie uit de keuken en ik zie Natasia wat onrustig heen en weer woelenquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij doen de schoonmaaksters / Palma aardig hun best, er komt flink wat herrie uit de keuken en ik zie Natasia wat onrustig heen en weer woelen![]()
Edit: ze is wakker en staat op![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:21 schreef Clank het volgende:
Palma heel schijnheilig.. 'weten ze dat je af moet rijden dan?'
Zij heeft het zelf door verteld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |