Ja, zijn uitspraken kunnen niet door de beugel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een gezegde...iemand die zo verrot is, is het licht in z'n ogen niet waard
Ik vind iemand willen raken via iemand die is overleden echt te erg voor woorden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, zijn uitspraken kunnen niet door de beugel.
Openlijk uitten dat je iemand onder de grond wilt hebben gaat gewoon echt te ver.
truste, lekker slapen Huub maakt je zo wel wakker..quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prima idee dat Brian nu Natasia verder uit haar slaap gaat houden. Ik heb het volste vertrouwen in Brian, hij heeft mijn hulp niet nodig. Dus kan ik rustig een dutje gaan doen.
Morgen weer een dag, tot ziens allemaal![]()
Ik had het over Brian, dat vind ik een mega weggooier, maakt me niet uit op welke manierquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, zijn uitspraken kunnen niet door de beugel.
Openlijk uitten dat je iemand onder de grond wilt hebben gaat gewoon echt te ver.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:14 schreef henk.jansen het volgende:
Jullie komen er verder wel uit denk ik
Hij heeft niet voor niets de loverboy-cursus gevolgd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:19 schreef F04 het volgende:
Dat komt omdat Brian denk ik heel goed is op mensen kan inspelen.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:20 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken
Maken jullie het niet te laat vandaag?
Truste Partyboyyquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:20 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken
Maken jullie het niet te laat vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |