hmm nou ik vindd dit nu weleen beetje te kinderachtig worden als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:14 schreef Veulen het volgende:
Nu moet bart even bewust ruzie met ze zoeken.
ja erg flauw van natas om er niet op in te gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:16 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hmm nou ik vindd dit nu weleen beetje te kinderachtig worden als ik eerlijk ben.
Kinderachtige actie --> Kinderachtige reactiequote:Op woensdag 21 februari 2007 04:16 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hmm nou ik vindd dit nu weleen beetje te kinderachtig worden als ik eerlijk ben.
Dat is het doel toch van deze actie?quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:16 schreef Yvet_te het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Wil je heel zachtjes de stofzuiger pakken, anders worden de anderen wakker"
ik snap het wel..en vond het eerst wel grappig. maar nu dus niet meer...als ze hier al niet op reageert dan gaat ze het nu ff niet doen...morgen een nieuwe dag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kinderachtige actie --> Kinderachtige reactie
Ik denk toch echt wel dat het effect heeft hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:18 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik snap het wel..en vond het eerst wel grappig. maar nu dus niet meer...als ze hier al niet op reageert dan gaat ze het nu ff niet doen...morgen een nieuwe dag.
Uiteindelijk is het doel dat ze gaat zakken morgen he... En dat eric dan de telefoon pakt en zegt mag ik even wat rijlessen aanvragen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:18 schreef Yvet_te het volgende:
ik snap het wel..en vond het eerst wel grappig. maar nu dus niet meer...als ze hier al niet op reageert dan gaat ze het nu ff niet doen...morgen een nieuwe dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |