Nee hoor, eerst nog tandjes poetsen.......quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:55 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ging slapen een half uur geleden, heeft Brian je ook uit de slaap gehouden?![]()
Dat zijn de vogeltjes van Nasty, die ziet ze vliegenquote:Op woensdag 21 februari 2007 06:00 schreef F04 het volgende:
Ik hoor fluitende vogelstjes binnen. Vreemd, sinds wanneer hebben ze vogeltjes in de kooi?![]()
Vreemd, dat hebben we nog nooit gehoord en nog niemand heeft die vraag gesteld .........quote:Op woensdag 21 februari 2007 06:00 schreef F04 het volgende:
Ik hoor fluitende vogelstjes binnen. Vreemd, sinds wanneer hebben ze vogeltjes in de kooi?![]()
Jah, kan wel. Ik lees nooit altijd heel goed de COS'sen door, maar zelf is dit voor mij de eerste keer dat ik zoiets hoor binnen in de kooi.quote:Op woensdag 21 februari 2007 06:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vreemd, dat hebben we nog nooit gehoord en nog niemand heeft die vraag gesteld .........![]()
Kennelijk zwarte balkjes voor je ogen en ook voor je oren ........quote:Op woensdag 21 februari 2007 06:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, kan wel. Ik lees nooit altijd heel goed de COS'sen door, maar zelf is dit voor mij de eerste keer dat ik zoiets hoor binnen in de kooi.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 06:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kennelijk zwarte balkjes voor je ogen en ook voor je oren ........
Een hele goede morgen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:25 schreef tipsch het volgende:
goedemorgen![]()
begin de dag met een dansje, begin de dag met een![]()
Volgens mij doen de schoonmaaksters / Palma aardig hun best, er komt flink wat herrie uit de keuken en ik zie Natasia wat onrustig heen en weer woelenquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij doen de schoonmaaksters / Palma aardig hun best, er komt flink wat herrie uit de keuken en ik zie Natasia wat onrustig heen en weer woelen![]()
Edit: ze is wakker en staat op![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:21 schreef Clank het volgende:
Palma heel schijnheilig.. 'weten ze dat je af moet rijden dan?'
Zij heeft het zelf door verteld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |