Het was toch ook het idee om haar even te laten slapen en dan weer wakker te krijgen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:19 schreef Inukshuk het volgende:
Dit vind ik nou veel leuker dan het gebral in de hottub, ik lig in een deuk!
die slofjes van Eric... whahahahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:20 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het was toch ook het idee om haar even te laten slapen en dan weer wakker te krijgen.
Amoebe is wel wakker.
Hij noemt het ook flipfloppers ... heerlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:22 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
die slofjes van Eric... whahahaha
Iedere keer als hij weer langsloopt lig ik helemaal blauw!.. geweldig!quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij noemt het ook flipfloppers ... heerlijk.![]()
![]()
En dat loopje.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zonder Huub en Eric in de kamer
[afbeelding]
Met Huub en Eric in de kamer
[afbeelding]
Ik vind het ook helemaal super en hij heeft gelijk. Speel het spel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:25 schreef CHAOS_ het volgende:
Dat loopje en die maniertjes, meesterlijk. Zelf heb ik ook een goede vriend die homo is en precies zo is, ik zie hem bijna voor me. Maar ja Bart heeft wel gelijk, het is niet de bedoeling om daar lekker te leven en te wachten tot de tijd rijp is om naar huis te gaan. Actie moet zijn.
Hardcore metal, en keihard. Kijken hoe ze reageren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:24 schreef Veulen het volgende:
Okee en dan nu een cd op zetten met de deur open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |