Zekersquote:
Ik dacht dat hij juist Huub wilde triggeren om uiteindelijk een knietje te geven, zodat hij er weer uit ligt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian denkt erover om een van die mannen 'een knietje' te geven - zodanig dat de camera het niet kan zien.
Dus een supergeslaagde actie ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:45 schreef Inukshuk het volgende:
Hahaha, schrijf het van je af zegt Brian, en blijft maar doorkletsen, zo kan Natasia helemaal niet meer slapen... nog beter dan 2 deksels tegen elkaar meppen of stofzuigen
Dushi betekent liefje, schatjequote:Op woensdag 21 februari 2007 04:47 schreef F04 het volgende:
Wat betekent 'Doesie' eigelijk? Schatje?
[afbeelding]
Het was slecht te verstaan - jouw antwoord zou best ook kunnen kloppen ...... Ik twijfelquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij juist Huub wilde triggeren om uiteindelijk een knietje te geven, zodat hij er weer uit ligt.
Heel ziek ...quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:48 schreef Alfaro het volgende:
Hoe ziek ben als je alleen al aan hebt gedacht hoe je iemand via een overleden persoon kan pakken....![]()
Wat een ENORME RAT is dat om iets te willen zeggen over de moeder van Eric terwijl die 8 jaar geleden is overledenquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:47 schreef Ashrak het volgende:
Brainless: "Verlaag je niet tot een laag niveau die je moeder niet leuk zou vinden" over Eric
Nou das pas van hoog niveau zeg.
Nee hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:50 schreef F04 het volgende:
Natasia: Volgens mij is hij dronken. Hij is de hele tijd aan het giegelen. Brian: Hij drinkt stiekem.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:50 schreef F04 het volgende:
Natasia: Volgens mij is hij dronken. Hij is de hele tijd aan het giegelen. Brian: Hij drinkt stiekem.
Dit wil ik nog even kwijt.... Hamas Hamas Brian aan het gas!
En dan heeft hij nog geeneens zijn geheime wapen in stelling gebracht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:52 schreef CHAOS_ het volgende:
whahahahahahah dronken, whahahahaahhahaah. Wat een lol kan je ook nuchter hebben. Leuke is dat Eric het eigenlijk deed en nu ?Huub alleen de schuld krijgt. Maar Eric is een echte relnicht, moeten ze maar eens goed achter gaan komen, daar gaan ze nog veel lol aan beleven.
En dat onderste zinnetje vind ik nou net weer een beetje minderquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:50 schreef F04 het volgende:
Dit wil ik nog even kwijt.... Hamas Hamas Brian aan het gas!
Is inderdaad niet echt leukquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:54 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
En dat onderste zinnetje vind ik nou net weer een beetje minder![]()
Wel een meewerkend slachtoffer dan he ...quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier zit nog een slachtoffer ......
[afbeelding]
IEFUS IEFUS IEFUS BRAIN KRIJG TOCH ONGEZIEN DE TYFUS JALALALALAaaquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:54 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
En dat onderste zinnetje vind ik nou net weer een beetje minder![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:55 schreef F04 het volgende:
Jah sorry, maar het rijmt wel goed.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef F04 het volgende:
Brian heeft ook zijn streken, maar hij doet het sneaky. In tegenstelling bij Huub en Eric is dat ze het gewoon open en bloot doen.
Gewoon het huis uit is al genoegquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
IEFUS IEFUS IEFUS BRAIN KRIJG TOCH ONGEZIEN DE TYFUS JALALALALAaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |