Juist, die kopquote:
nee man, delegeren heet dat...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Die Bart is ook maar een laffe stoker zeg...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:51 schreef Nicoss het volgende:
DGK_REDACTIE kunnen jullie even de lampen aandoen voor de heren...............kunnen ze goed opruimen
Nee, we gaan sexerellaquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Oh oh, krijgen we zo weer bizarre posts![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:53 schreef raggende_annie het volgende:
op dit soort momenten zou je toch willen dat je in die villa zat
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
De tranen rollen over m'n wangen ..... DIT is zo leuk !!
Het komische is dat dat van die tl buis ook ECHT een ongeluk was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:55 schreef nlboy het volgende:
Ze denkt ook echt dat het een ongeluk is.
die heeft er ook plezier inquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Black_king het volgende:
Ze laten Eric wel alles doen......
no wayquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:55 schreef Judah het volgende:
Ze bleef heel lief en kalm. Respect voor Natasia.
Ook dat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het komische is dat dat van die tl buis ook ECHT een ongeluk was.![]()
Geen medelijden..bedenk maar wat ze 4.5 maanden heeft gedaan. Wat voor een slap excuus voor een moeder ze is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat vind ik dan toch wel weer zielig...ze vroeg of hij hulp nodig had...als hij ja had gezegd zou ze hem echt hebben geholpen![]()
Ze moet wel erg moe zijn dan...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:55 schreef Judah het volgende:
Ze bleef heel lief en kalm. Respect voor Natasia.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat vind ik dan toch wel weer zielig...ze vroeg of hij hulp nodig had...als hij ja had gezegd zou ze hem echt hebben geholpen![]()
Je word toch niet soft hequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:55 schreef Judah het volgende:
Respect voor Natasia.
en dan snel onder de koude douche voor de brandwonden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:58 schreef raggende_annie het volgende:
eric moet dr ff n beker warme melk brengen zodat ze kan slapen en die dan natuurlijk over haar heen laten vallen
Hij zit er helemaal bij hoor......................quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:58 schreef Black_king het volgende:
Als Bart nu nog niet bij de goede club komt, dan gaat het nooit gebeuren.....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:58 schreef raggende_annie het volgende:
eric moet dr ff n beker warme melk brengen zodat ze kan slapen en die dan natuurlijk over haar heen laten vallen
en dan natuurlijk nog een hele scene schoppen waarin hij gaat janken omdat altijd als hij iets liefs wil doen voor iemand dat verkeerd uitpakt
MORE THAN WORDS..............quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja erg he....zie ergens dan ook wel weer het beetje wat goed is...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je word toch niet soft he![]()
We hebben het hier over Natasia![]()
me tooquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
Poddomme, ik moet naar bed maar wil even zien hoe dit afloopt....![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Hij zit er helemaal bij hoor......................
Mocht hij twijfelen om eruit te stappen zou dit iets zijn om toch te blijven
ik zeg altijd maar zo;quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
Poddomme, ik moet naar bed maar wil even zien hoe dit afloopt....![]()
Ow zie je...ben dus weer naief...ze bedoelde het dus gewoon sarcastischquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
MORE THAN WORDS..............
Volgens mij irriteer jij je altijd wel aan Bart??quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef robert2006 het volgende:
irriteer me wel aan bart, wat een pret hij heeft, en laat alles aan anderen over, steekt geen hand uit, zegt wel wat over hem als persoon
me too. maar dit gaat heel de nacht door....quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[Poddomme, ik moet naar bed maar wil even zien hoe dit afloopt....]
me too![]()
snap dan, hierdoor kan hij juist nog goed met Brian en Natasia praten. Wat de anderen weer goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef robert2006 het volgende:
irriteer me wel aan bart, wat een pret hij heeft, en laat alles aan anderen over, steekt geen hand uit, zegt wel wat over hem als persoon
Ik herinner je alleen even aan de minder prettige kanten van Natasja....quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow zie je...ben dus weer naief...ze bedoelde het dus gewoon sarcastisch![]()
ze slaaapt toch ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef Maanvis het volgende:
Hoe blijft amanda slapen???
ja, weet wel dat ik niet de enige ben, ik irriteer me aan zijn geklaag en gezucht en dat hij om de haverklap dreigt met opstappen, wees dan een man en zeur niet, ga..quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
Volgens mij irriteer jij je altijd wel aan Bart??
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef s0k het volgende:
zaad-bedsap-vlekken van amanda
sylvia komt los?
Jammerquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Sfeer-omslagje....
erg jammer de redactie weet het moment goed te vergallen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Sfeer-omslagje....
Misschien zit zijn spel wel heel anders in elkaar en zie je dat niet omdat je je teveel irriteert? Het is en blijft een spel....quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, weet wel dat ik niet de enige ben, ik irriteer me aan zijn geklaag en gezucht en dat hij om de haverklap dreigt met opstappen, wees dan een man en zeur niet, ga..
Had ook de moeder van je vader kunnen zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef raggende_annie het volgende:
syl legde ook nog ff snel uit wie de oma van eric is/was.
"de moeder van je moeder"
Afspreken bij de rotonde.............zijn we met z'n tweequote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef Black_king het volgende:
ben benieuwd hoe Huub terugkomt.....Als hij aangeeft dat ze stil moeten zijn is het oorlog; dan ben ik in staat om naar de kooi te rijden.....
Er had gewoon vannacht een Carnavalsvereniging uit de geboorteplaats van Sylvia moeten rondlopen ter hoogte vd schutting...met ratels polonaise toeters alles er op en er aan onder het mom van Sylvia niet bij ons, wij naar Sylviaquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef nlboy het volgende:
Jammer dat het niet zoveel zin heeft om nu naar de GK te gaan en te gaan toeteren, want ze horen toch niks omdat de afstand te groot is.
Ben je nuchter dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef Black_king het volgende:
ben benieuwd hoe Huub terugkomt.....Als hij aangeeft dat ze stil moeten zijn is het oorlog; dan ben ik in staat om naar de kooi te rijden.....
ik zie dat ik weer s niet zit op te lettenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Had ook de moeder van je vader kunnen zijn!![]()
de moeder van je vader zou dat toch niet weten, je hebt toch 2 oma'squote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef raggende_annie het volgende:
syl legde ook nog ff snel uit wie de oma van eric is/was.
"de moeder van je moeder"
quote:
Ga je toch lekker naar huisquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Die homo is echt irritant
dat is pas over n paar wekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:11 schreef BwennieBren het volgende:
Hebben zie 1000 CTP van dat koken eigenlijk al verdeeld?
maar waarom s,nachtsquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:11 schreef neferhone het volgende:
[..]
maar zorgt toch voor vermaak op dit moment
![]()
dat zou zomaar s waar kunnen zijn. hij is niet druk genoeg merkt men ook achter opquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:12 schreef Black_king het volgende:
Volgens mij heeft Huub een borrel van achter gekregen....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:13 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
maar waarom s,nachts![]()
Precies wat ik ook dacht. Dat ene slokje wat hem werd toegestaan was net iets te verdacht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:12 schreef Black_king het volgende:
Volgens mij heeft Huub een borrel van achter gekregen....
Peter6000quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:12 schreef STAP01 het volgende:
misschien een domme vraag maar wat is de betekenis van dat 16000 jubileum?
Wil hij eruit dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:14 schreef Black_king het volgende:
Bart blijft maar zeuren om een stemronde tegen hem...
Thanx, Amanda heeft gewonnen toch? Mag zij het verdelen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:12 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat is pas over n paar weken
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:13 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
maar waarom s,nachts![]()
voor 12 uur vandaaagquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:16 schreef CARLAK het volgende:
Voor wanneer moet de stemming worden ingediend? 13.00 uur of was het een ander tijdstip?![]()
12.00 uur.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:16 schreef CARLAK het volgende:
Voor wanneer moet de stemming worden ingediend? 13.00 uur of was het een ander tijdstip?![]()
voor zover ik het heb meegekregen gaat de competitie over 6 weken. dus ze moeten gedurende de komende 6 weken van alles en nog wat koken, bakken, kokkerellen, frituren, flamberen, enz. en daarna wordt bepaald wie gewonnen heeftquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Thanx, Amanda heeft gewonnen toch? Mag zij het verdelen?
Omdat je nog een gekke antiliaan hebt die tegen stemt...plus ze vriendinnetje hequote:Op woensdag 21 februari 2007 01:16 schreef Canisfire het volgende:
Waarom stemmen ze die gekke Natasia er niet uit allemaal.
die 'kookcontest' duurt 6 weken ofzo, dan pas komt er een winnaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Thanx, Amanda heeft gewonnen toch? Mag zij het verdelen?
Heel fijn plan dit... ook wat ze allemaal opnoemen: "je hebt je rijbewijs niet gehaald, directiesecretaresse gaat 'm nooit worden want niemand neemt je aan, je jojoot volgens Carlos, je doet mee aan het verkeerde programma, je bent daarnaast gewoon een heel naar mens.."quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:15 schreef Black_king het volgende:
Huub wil Natas dus gewoon vet dissen, en ze mag niets terugzeggen.....
Brian die wiggerquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:17 schreef Dogga het volgende:
[..]
Omdat je nog een gekke antiliaan hebt die tegen stemt...plus ze vriendinnetje he
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:16 schreef Canisfire het volgende:
Waarom stemmen ze die gekke Natasia er niet uit allemaal.
Okay thanx ! Had ik nog niet begrepenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
die 'kookcontest' duurt 6 weken ofzo, dan pas komt er een winnaar
en die stemronde moet voor morgen 12:00 uur aangevraagd zijn dacht ik
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:13 schreef pronkjewail het volgende:
Omdat Nasty overdag niet wakker is te houden
[..]
Oh what else is newquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:20 schreef neferhone het volgende:
natasia morgen echt pissig
Nee, is schoongemaakt!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar uhh die jacuzzi is nog steeds zo vies zo te zien![]()
Via die site kijk ik ook en daar doen ze het alle vier.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Via welke site kijken jullie? Via dat FlorisD.nl krijg je alleen de eerste twee streams te zien...
Heerlijke TV ditquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef Gert het volgende:
[quote]Op woensdag 21 februari 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
Natasia is lekker nog wakker
[/quote
En de regie zoemt lekker in op haar opengesperde ogen....
Het is dat het zo'n kuthoer is, anders had ik het wel zielig gevonden.
Hoezo geen treitershow.![]()
Zo ik dacht dat ik het zwaar had (over 6 uur gaat ie bij me...)quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef Kaleddis het volgende:
Het lullig is dat mijn wekker over 4,5 uur ook weer gaat![]()
Maar dit is te leuk, ik blijf nog even kijken![]()
Als je onder de 3 uur komt kun je beter helemaal niet gaan slapen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef Kaleddis het volgende:
Het lullig is dat mijn wekker over 4,5 uur ook weer gaat![]()
Maar dit is te leuk, ik blijf nog even kijken![]()
ik had hetzelfde op bijna alle sitesquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Via welke site kijken jullie? Via dat FlorisD.nl krijg je alleen de eerste twee streams te zien...
bij mij ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef My_ het volgende:
[..]
Via die site kijk ik ook en daar doen ze het alle vier.
wtf?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef raggende_annie het volgende:
even in multiplegokkenvraagje:
wie gaat onderstaande zin morgen minimaal 10 keer herhalen?
"jullie waren echt fet irritant fannacht weten jullie dat?"
was dat:
a] braajen
b] sasquatch
c] huub
d] sint nicolaas
e] geen van bovenstaanden
Als het zo doorgaat, dan gaat het er ook niet van komen. Tranen over m'n wangen van het lachenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je onder de 3 uur komt kun je beter helemaal niet gaan slapen.
Die zijn het gezeik over "scripten" zo zat dat ze niet meer postenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:26 schreef STAP01 het volgende:
Zou DGK_Red. aub! willen reageren hier!? PLEAZZZZZZZZZZZZZE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |