Kan dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:55 schreef Judah het volgende:
Respect voor Natasia.
en dan snel onder de koude douche voor de brandwonden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:58 schreef raggende_annie het volgende:
eric moet dr ff n beker warme melk brengen zodat ze kan slapen en die dan natuurlijk over haar heen laten vallen
Hij zit er helemaal bij hoor......................quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:58 schreef Black_king het volgende:
Als Bart nu nog niet bij de goede club komt, dan gaat het nooit gebeuren.....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:58 schreef raggende_annie het volgende:
eric moet dr ff n beker warme melk brengen zodat ze kan slapen en die dan natuurlijk over haar heen laten vallen
en dan natuurlijk nog een hele scene schoppen waarin hij gaat janken omdat altijd als hij iets liefs wil doen voor iemand dat verkeerd uitpakt
MORE THAN WORDS..............quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat vind ik dan toch wel weer zielig...ze vroeg of hij hulp nodig had...als hij ja had gezegd zou ze hem echt hebben geholpen![]()
Ja erg he....zie ergens dan ook wel weer het beetje wat goed is...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je word toch niet soft he![]()
We hebben het hier over Natasia![]()
me tooquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
Poddomme, ik moet naar bed maar wil even zien hoe dit afloopt....![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Hij zit er helemaal bij hoor......................
Mocht hij twijfelen om eruit te stappen zou dit iets zijn om toch te blijven
ik zeg altijd maar zo;quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
Poddomme, ik moet naar bed maar wil even zien hoe dit afloopt....![]()
Ow zie je...ben dus weer naief...ze bedoelde het dus gewoon sarcastischquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
MORE THAN WORDS..............
Volgens mij irriteer jij je altijd wel aan Bart??quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef robert2006 het volgende:
irriteer me wel aan bart, wat een pret hij heeft, en laat alles aan anderen over, steekt geen hand uit, zegt wel wat over hem als persoon
me too. maar dit gaat heel de nacht door....quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[Poddomme, ik moet naar bed maar wil even zien hoe dit afloopt....]
me too![]()
snap dan, hierdoor kan hij juist nog goed met Brian en Natasia praten. Wat de anderen weer goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef robert2006 het volgende:
irriteer me wel aan bart, wat een pret hij heeft, en laat alles aan anderen over, steekt geen hand uit, zegt wel wat over hem als persoon
Ik herinner je alleen even aan de minder prettige kanten van Natasja....quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow zie je...ben dus weer naief...ze bedoelde het dus gewoon sarcastisch![]()
ze slaaapt toch ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef Maanvis het volgende:
Hoe blijft amanda slapen???
ja, weet wel dat ik niet de enige ben, ik irriteer me aan zijn geklaag en gezucht en dat hij om de haverklap dreigt met opstappen, wees dan een man en zeur niet, ga..quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
Volgens mij irriteer jij je altijd wel aan Bart??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |