Juist, die kopquote:
nee man, delegeren heet dat...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Die Bart is ook maar een laffe stoker zeg...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:51 schreef Nicoss het volgende:
DGK_REDACTIE kunnen jullie even de lampen aandoen voor de heren...............kunnen ze goed opruimen
Nee, we gaan sexerellaquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Oh oh, krijgen we zo weer bizarre posts![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:53 schreef raggende_annie het volgende:
op dit soort momenten zou je toch willen dat je in die villa zat
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
De tranen rollen over m'n wangen ..... DIT is zo leuk !!
Het komische is dat dat van die tl buis ook ECHT een ongeluk was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:55 schreef nlboy het volgende:
Ze denkt ook echt dat het een ongeluk is.
die heeft er ook plezier inquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Black_king het volgende:
Ze laten Eric wel alles doen......
no wayquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:55 schreef Judah het volgende:
Ze bleef heel lief en kalm. Respect voor Natasia.
Ook dat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het komische is dat dat van die tl buis ook ECHT een ongeluk was.![]()
Geen medelijden..bedenk maar wat ze 4.5 maanden heeft gedaan. Wat voor een slap excuus voor een moeder ze is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat vind ik dan toch wel weer zielig...ze vroeg of hij hulp nodig had...als hij ja had gezegd zou ze hem echt hebben geholpen![]()
Ze moet wel erg moe zijn dan...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:55 schreef Judah het volgende:
Ze bleef heel lief en kalm. Respect voor Natasia.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat vind ik dan toch wel weer zielig...ze vroeg of hij hulp nodig had...als hij ja had gezegd zou ze hem echt hebben geholpen![]()
Je word toch niet soft hequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |