quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:13 schreef pronkjewail het volgende:
Omdat Nasty overdag niet wakker is te houden
[..]
Oh what else is newquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:20 schreef neferhone het volgende:
natasia morgen echt pissig
Nee, is schoongemaakt!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar uhh die jacuzzi is nog steeds zo vies zo te zien![]()
Via die site kijk ik ook en daar doen ze het alle vier.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Via welke site kijken jullie? Via dat FlorisD.nl krijg je alleen de eerste twee streams te zien...
Heerlijke TV ditquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef Gert het volgende:
[quote]Op woensdag 21 februari 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
Natasia is lekker nog wakker
[/quote
En de regie zoemt lekker in op haar opengesperde ogen....
Het is dat het zo'n kuthoer is, anders had ik het wel zielig gevonden.
Hoezo geen treitershow.![]()
Zo ik dacht dat ik het zwaar had (over 6 uur gaat ie bij me...)quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef Kaleddis het volgende:
Het lullig is dat mijn wekker over 4,5 uur ook weer gaat![]()
Maar dit is te leuk, ik blijf nog even kijken![]()
Als je onder de 3 uur komt kun je beter helemaal niet gaan slapen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef Kaleddis het volgende:
Het lullig is dat mijn wekker over 4,5 uur ook weer gaat![]()
Maar dit is te leuk, ik blijf nog even kijken![]()
ik had hetzelfde op bijna alle sitesquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Via welke site kijken jullie? Via dat FlorisD.nl krijg je alleen de eerste twee streams te zien...
bij mij ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef My_ het volgende:
[..]
Via die site kijk ik ook en daar doen ze het alle vier.
wtf?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef raggende_annie het volgende:
even in multiplegokkenvraagje:
wie gaat onderstaande zin morgen minimaal 10 keer herhalen?
"jullie waren echt fet irritant fannacht weten jullie dat?"
was dat:
a] braajen
b] sasquatch
c] huub
d] sint nicolaas
e] geen van bovenstaanden
Als het zo doorgaat, dan gaat het er ook niet van komen. Tranen over m'n wangen van het lachenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je onder de 3 uur komt kun je beter helemaal niet gaan slapen.
Die zijn het gezeik over "scripten" zo zat dat ze niet meer postenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:26 schreef STAP01 het volgende:
Zou DGK_Red. aub! willen reageren hier!? PLEAZZZZZZZZZZZZZE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |