quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef s0k het volgende:
zaad-bedsap-vlekken van amanda
sylvia komt los?
Jammerquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Sfeer-omslagje....
erg jammer de redactie weet het moment goed te vergallen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Sfeer-omslagje....
Misschien zit zijn spel wel heel anders in elkaar en zie je dat niet omdat je je teveel irriteert? Het is en blijft een spel....quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, weet wel dat ik niet de enige ben, ik irriteer me aan zijn geklaag en gezucht en dat hij om de haverklap dreigt met opstappen, wees dan een man en zeur niet, ga..
Had ook de moeder van je vader kunnen zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef raggende_annie het volgende:
syl legde ook nog ff snel uit wie de oma van eric is/was.
"de moeder van je moeder"
Afspreken bij de rotonde.............zijn we met z'n tweequote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef Black_king het volgende:
ben benieuwd hoe Huub terugkomt.....Als hij aangeeft dat ze stil moeten zijn is het oorlog; dan ben ik in staat om naar de kooi te rijden.....
Er had gewoon vannacht een Carnavalsvereniging uit de geboorteplaats van Sylvia moeten rondlopen ter hoogte vd schutting...met ratels polonaise toeters alles er op en er aan onder het mom van Sylvia niet bij ons, wij naar Sylviaquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef nlboy het volgende:
Jammer dat het niet zoveel zin heeft om nu naar de GK te gaan en te gaan toeteren, want ze horen toch niks omdat de afstand te groot is.
Ben je nuchter dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef Black_king het volgende:
ben benieuwd hoe Huub terugkomt.....Als hij aangeeft dat ze stil moeten zijn is het oorlog; dan ben ik in staat om naar de kooi te rijden.....
ik zie dat ik weer s niet zit op te lettenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Had ook de moeder van je vader kunnen zijn!![]()
de moeder van je vader zou dat toch niet weten, je hebt toch 2 oma'squote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef raggende_annie het volgende:
syl legde ook nog ff snel uit wie de oma van eric is/was.
"de moeder van je moeder"
quote:
Ga je toch lekker naar huisquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Die homo is echt irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |