Thuis zit al een rooie vlam.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb jij even pech. Ik hoop voor je dat ze hun aannamebeleid mbt stukken vrouwelijk vlees landelijk hebben doorgetrokken.
deel 2 en 3 op één avond.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is dat voor een saaie kutreeks?
Ik eerder van deja-vlees.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb last van deja-vues.
Je vervalt in herhaling en een rooie vlam is een pleonasme. Ik wil je trouwens wel feliciteren met je keuze. Rood is altijd goed. Zorg goed voor haar en doe haar een hoofddoek om. Of niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Thuis zit al een rooie vlam.
Ja, iemand begon over slachten en het ging niet eens over moslims.quote:
We zijn te tolerant, Aaah. HIK! Ik voel een Halsemaatje aankomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, iemand begon over slachten en het ging niet eens over moslims.
Toet toet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We zijn te tolerant, Aaah. HIK! Ik voel een Halsemaatje aankomen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je vervalt in herhaling en een rooie vlam is een pleonasme. Ik wil je trouwens wel feliciteren met je keuze. Rood is altijd goed. Zorg goed voor haar en doe haar een hoofddoek om. Of niet.
Al wat achter de knopen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We zijn te tolerant, Aaah. HIK! Ik voel een Halsemaatje aankomen.
Perfecto. Diesels zouden verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef du_ke het volgende:
*Plop*.
Bols?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef sigme het volgende:
Al wat achter de knopen?
Ik neem nog een jonge, en dan naar bed.
Elske?quote:
Watquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat
Denk je dat ik iedereen aanraad om zijn vrouw een hoofddoek om te doen? Nee, natuurlijk niet. Enkel bij diegenen die ik wel waardeer en dus ook wil helpen. Je hoeft het welgemeende advies niet te volgen hoor.
Welke brander? Ik ben zelf al een tijdje uitgekeken op jonge, ik vind de smaak wat vlak en weinig afwisselend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef sigme het volgende:
Ik neem nog een jonge, en dan naar bed.
'k Heb net de fles opgeborgen in de kist. Ik meen dat dit een fles Vlek was, maar ik heb 2 merken staan momenteel. Nooit Bols eigenlijk.quote:
Anders worden ze loops he? En dan mot je ze weer afranselen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat
Denk je dat ik iedereen aanraad om zijn vrouw een hoofddoek om te doen? Nee, natuurlijk niet. Enkel bij diegenen die ik wel waardeer en dus ook wil helpen. Je hoeft het welgemeende advies niet te volgen hoor.
Een vrouw die korenwijn en oude drinkt, een ware zeldzaamheid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef sigme het volgende:
Jonge kijk ik niet zo krek op. Oude jenever & korenwijn wat meer.
Ik drink het als neutraal slaapmutsje. Voor de lekker heb ik goeie whisky in huis. En wat grappa, wodka, calvados. Van die dingen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Welke brander? Ik ben zelf al een tijdje uitgekeken op jonge, ik vind de smaak wat vlak en weinig afwisselend.
Korenwijn is echtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef sigme het volgende:
'k Heb net de fles opgeborgen in de kist. Ik meen dat dit een fles Vlek was, maar ik heb 2 merken staan momenteel. Nooit Bols eigenlijk.
Jonge kijk ik niet zo krek op. Oude jenever & korenwijn wat meer.
Jij hebt wel een erg lage dunk van vrouwen he?quote:
Wat denk je dat moslims zijn? Christenen?quote:En dan mot je ze weer afranselen.
Zo'n kruik? Hmm, nog geen last van gehad. Wel bij een biertje dat in een fraaie kruik zat. Duur. Compleet dood & verschraaldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Korenwijn is echtalleen moet je wel opletten dat je fles niet verdampt.
Blijkbaar, want ik doe ze geen hoofddoekje om.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij hebt wel een erg lage dunk van vrouwen he?
[..]
varckens?quote:Wat denk je dat moslims zijn? Christenen?
Kunst, jij hebt geen vrouw om ook maar iets mee te doen, laat staan het omdoen van een hoofddoek.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ik doe ze geen hoofddoekje om.
Kijk, hebben we het cs3-argument weer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kunst, jij hebt geen vrouw om ook maar iets mee te doen, laat staan het omdoen van een hoofddoek.
Nee hoor, Ryan heeft een veel bruinere fantasie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kijk, hebben we het cs3-argument weer.![]()
Oh ja, iets met poolse kindjes toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, Ryan heeft een veel bruinere fantasie.![]()
quote:Ich beschwöre euch, meine Brüder, bleibt der Erde treu und glaubt Denen nicht, welche euch
von überirdischen Hoffnungen reden!
Giftmischer sind es, ob sie es wissen oder nicht. Verächter des Lebens sind es, Absterbende und selber Vergiftete, deren die Erde müde ist: so mögen sie dahinfahren!
Twee keer. Opgespaard voor mooie momenten. De sfeer zat er goed in. Op zo'n moment trekt PJ de kurk van de fles, komt een enorme walm uit, maar geen drank te vinden. Helemaal droog.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:14 schreef sigme het volgende:
Zo'n kruik? Hmm, nog geen last van gehad. Wel bij een biertje dat in een fraaie kruik zat. Duur. Compleet dood & verschraald.
Nee, daar was ik al achter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef sigme het volgende:
Mijn slager, de uitsnijruimte.
[afbeelding]
En Lemmeb, ik ben geen tutje.
En over ons twee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oh ja, iets met poolse kindjes toch?![]()
![]()
Wat heb je met Gert gedaan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef Lemmeb het volgende:
Nee, daar was ik al achter.
Die vent van je is zeker het tutje bij jullie thuis? Of is dat ook zo'n stoere bonk?
Zum...quote:
Beste Aaah, welgemeend advies van je minister van V&W. Ga achter die PC vandaan. Hou op met fantaseren over directeur zijn van 400 mensen. Schud een (mannelijke) moslim een hand. Laat je hond uit. En het belangrijkste, zoek een vrouw en heb sex met haar. Zorg dat je IRL anders bent dan online en je hebt kans dat het niet bij 1 keer blijft bij haar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, hebben we het cs3-argument weer.![]()
Oh ik vreesde toch even met m'n rokje een tuttelige indruk gemaakt te hebben.quote:
Iets daartussen in. Geen tutje hoor, ik moet wel een ventquote:Die vent van je is zeker het tutje bij jullie thuis? Of is dat ook zo'n stoere bonk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |