Thuis zit al een rooie vlam.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb jij even pech. Ik hoop voor je dat ze hun aannamebeleid mbt stukken vrouwelijk vlees landelijk hebben doorgetrokken.
deel 2 en 3 op één avond.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is dat voor een saaie kutreeks?
Ik eerder van deja-vlees.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb last van deja-vues.
Je vervalt in herhaling en een rooie vlam is een pleonasme. Ik wil je trouwens wel feliciteren met je keuze. Rood is altijd goed. Zorg goed voor haar en doe haar een hoofddoek om. Of niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Thuis zit al een rooie vlam.
Ja, iemand begon over slachten en het ging niet eens over moslims.quote:
We zijn te tolerant, Aaah. HIK! Ik voel een Halsemaatje aankomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, iemand begon over slachten en het ging niet eens over moslims.
Toet toet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We zijn te tolerant, Aaah. HIK! Ik voel een Halsemaatje aankomen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je vervalt in herhaling en een rooie vlam is een pleonasme. Ik wil je trouwens wel feliciteren met je keuze. Rood is altijd goed. Zorg goed voor haar en doe haar een hoofddoek om. Of niet.
Al wat achter de knopen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We zijn te tolerant, Aaah. HIK! Ik voel een Halsemaatje aankomen.
Perfecto. Diesels zouden verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef du_ke het volgende:
*Plop*.
Bols?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef sigme het volgende:
Al wat achter de knopen?
Ik neem nog een jonge, en dan naar bed.
Elske?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |