Fokker actie?quote:
Was het niet gewone post en die brief van een kijker/streamer? (had ff niet opgelet)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef Missy_1974 het volgende:
whahahahaha de tekst is weer super, soms kan de redactie wel grappig zijn
NL woordeboek voor natas, brian en aman
volgende boek is voor tunnelvisie
heerlijk
linkje?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef CartWOman het volgende:
Van VOL-ler Davenport.
Heeele strakke actie, en wat een brief ook![]()
Van VOL:quote:
ja klopt, maar dat bleek net pas, een brief en boek van de een streamerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was het niet gewone post en die brief van een kijker/streamer? (had ff niet opgelet)![]()
quote:Nog één keer dan, de brief:
Tien Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. Amanda, Brian en Natasia
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Zutphen, 15 februari 2007
Beste Amanda, Brian en Natasia,
Het zal wel toeval zijn dat onder jullie afkorting, zijnde ABN, ik jullie een woordenboek stuur.
Voor jullie die niet weten wat ABN is, dat betekent Algemeen Beschaafd Nederlands.
Waarom denken jullie dat de streamers aan de ene kant moeten lachen om jullie? Alleen al om jullie taalkennis. Aan de andere kant om hele andere dingen. Maar dat is het volgende boek.
Die gaat over “tunnelvisie”. Maar dat kunnen jullie pas begrijpen als jullie een beetje ABN kunnen praten. En vooral ook weten wat je zegt.
Amanda: Jij bent kortzichtig. Je herhaalt alles, maar dan ook wel 10000x.
Voorbeeld is de situatie met Nathanaël en Huub. Je bleef maar gillen (ja helaas je gilde, schreeuwde) dat je er naast zat.
Je zat er ook “naast”, maar zelfs toen je de beelden had gezien, bleef je je gelijk te willen halen.
Ik zal je één voorbeeldje geven:
Ik heb bij een politieschool gewerkt. Daarbij stonden de cursisten (leerlingen) te kletsen. Ik werkte er als planner voor die school. En een docent (leraar) vroeg mij om van één van die cursisten (meervoud van leerlingen) een tas te ontvreemden (jatten).
Ik liep dus nietsvermoedend langs die groep, die op dat moment les had. En pakte een tas en liep er keihard vandoor.
Ik kende de ingangen, maar was niet nodig, want NIEMAND kwam mij achterna. (Er was één iemand die riep: “Ho STOP…”)
De cursisten gingen toen weer naar het klaslokaal. En de docent vroeg wat er was gebeurd.
Zelfs de situatie werd door 17 cursisten op 11 manieren uitgelegd.
En toen kwam de vraag hoe hij/zij eruit zag. Je wilt niet weten hoe hoe ik er uit zag.
Je wilt niet weten van welke kant ik gekomen ben.
Alles varieerde, van blond tot donker, van spijkerbroek tot nette pantalon. En dat was alles 10-15 minuten na het gebeuren.
Jij riep (SCHREEUWDE) 10000x “Ik zat er naast, IK ZAT ER NAAST…”
Ok. Jij zat er naast. En je weet wat je hebt gezien.
Wat voor kleur broek had Nathanaël aan?
Wat voor kleur shirt had Huub aan?
Bij welke schouder pakte Huub Nathanaël?
JIJ ZAT ER NAAST!!!!! Dus geef hier eens antwoorden op dan? Je hebt de beelden terug gezien. En ik weet dat je zelfs op deze antwoorden géén antwoorden weet.
En weet je? Dat is geen schande. Want ook de streamers moesten de beelden terug zien, om zeker te zijn wat er was gebeurd.
Maar er was NIEMAND zo stijfkoppig als jij, door te beweren dat JIJ iets had gezien. (wat op de beelden duidelijk niet het geval was)
De stemmingsronde voor Valentijn. Huub steunde je door dik en dun, zo ook de anderen. En wat doe jij?
Je loopt kwaad weg. IEDEREEN gaf je die steun. Maar je luisterde wéér eens niet.
Videoboodschap van Nena. Je doet niets anders dan herhalen dat Nena met je ex heeft zitten kletsen.
SO WHAT?!?!?!?!
En laten we eerlijk zijn. Hoe vaker je zegt dat je niets (kwaads) over Nena zegt, des te meer het lachen is, want op de streams zien/horen we alles.
Mijn advies is dan ook, dat je je nog lang niet bij de bewoners hebt “genesteld”.
Als jij liever een slachtoffer bent van een loverboy. Dat is jouw keus, want je bent volwassen.
Brian:
Om te beginnen, waar ik ben geëindigd. De loverboy.
Ook voor jou dit woordenboek. Huub had wel gelijk. Jouw Nederlands is nu niet bepaald om aan te horen. En dan hebben we het nog niet over je buitenlandse uitspraken.
(podria escribir esta carta también en Español, pero no lo dejan pasarla)
(Ik kon deze brief ook in het Spaans schrijven, maar die laten ze niet door)
Het allermooiste is de zelfreflectie die jij weerspiegelt op een andere miljonair.
Nena trapte er in. Nu trapt Amanda er ook in.
Alles, maar dan ook álles wat jij kwaad spreekt over een ander, is een zelfreflectie van jezelf.
Jij wacht je kans af. En dan sla je toe. Bij Nena is het mislukt. Nu is Amanda je volgende.
Dat gesprek met Natasia in de keuken…. Dat zegt genoeg over jouw gedachten van een vrouw.
Vandaar ook voor jou dit woordenboek.
Natasia:
Tja, wat moet je daar nog over zeggen? Een siesogrofeni (je eigen uitspraak)
En niet te vergeten dat je borst-corresatie wilt hebben.
Het doet je niets, het doet je niets, het doet je niets…….
Je lust ze rauw, Je lust ze rauw, Je lust ze rauw!!!!!
En dan zeg je nog dat andere miljonairs alles herhalen?!??!??!
Algemene opinie van Natasia is:
“Als ze van haar kids en haar vent houdt, dan moet ze weg….”
Maar Natasia heeft “doelen”.
Ja, doelen om haar verblijf zo lang als mogelijk te kunnen verlengen om bij haar thuisfront te zijn.
Toch wel raar dat een “moeder” alle doelen voorop stelt, dan doelen om bij haar kinderen te zijn.
Laat staan bij Wilgo, waar ze zo VERLIEFD op is….
Mooraal van dit verhaal:
Dit woordenboek is ervoor, dat er eerst maar eens ABN gesproken moet worden, wat de anderen miljonairs wel hebben. En ga dan een discussie met ze aan.
Misschien kunnen jullie dan nog meedoen in het spel.
En vooral (Natasia en Amanda) NIET SCHREEUWEN!!!!!!
(en Natasia??? Ook niet zingen)
Toch groetjes.
MrD
Zie Bren hierboven.quote:
iemand kan toch gewoon diezelfde brief nog eens sturen en adresseren aan eric en de zijnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef Missy_1974 het volgende:
jammer dat de brief niet voorgelezen moet worden, want tenslotte mogen de anderen ook wel weten hoe een streamer over ze denkt
eric: lees een voor
brian: gaat je geen moer aan
Omdat Brian de baas is en bepaald dat het niet gebeurdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom krijgt de rest dit gvd niet te lezen.
![]()
ja !!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef pronkjewail het volgende:
Als de redactie ECHT televisie wil maken, moeten ze nu iedereen op de bank roepen en Brian hardop de brief laten voorlezen.
Zo is dat, voordat het rapalje kans krijgt dit te vernietigen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef pronkjewail het volgende:
Als de redactie ECHT televisie wil maken, moeten ze nu iedereen op de bank roepen en Brian hardop de brief laten voorlezen.
Brian gaat hem zo verscheuren dus helaas....tenzij DGK_RED nog een kopie heeft....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef pronkjewail het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef pronkjewail het volgende:
In heel veel, hele kleine stukjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
De brief is verscheurd btw
wat!?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
De brief is verscheurd btw
FF teruglezenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef Taurus het volgende:
Van wie was de brief en wat stond er in??![]()
![]()
![]()
zie pagina 1quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef ruby het volgende:
Er is vast nog wel een kopie van de brief toch?
Van haar rij-instructeur.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En hoe weet Natasia al die info weer????
Iddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef CartWOman het volgende:
Het is dus gewoon van LekkerSimpel.![]()
![]()
![]()
Respect.![]()
bij mij ging een belletje rinkelen bij "politieschool" en spaansquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mmmmmmmmm, Zutphen èn de term Loverboy.
Dat begrijp ik.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mmmmmmmmm, Zutphen èn de term Loverboy.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef CartWOman het volgende:
![]()
![]()
Respect.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef CartWOman het volgende:
![]()
![]()
Respect.![]()
Dat is dezelfde persoonquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:32 schreef RSie het volgende:
nee, het komt van MRDavenport, die post op het V-O-L forum
Ik wist hetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef CartWOman het volgende:
![]()
![]()
Respect.![]()
Amanda heeft weer geen moer van die brief begrepen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef Brici het volgende:
die kop van natasi :y
Loverboy wie bedoelen ze vraagt amanda
Hij ligt nu onder de tafel van het lachenquote:
De brief?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef CartWOman het volgende:
![]()
![]()
Respect.![]()
Duhquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:36 schreef Maanvis het volgende:
Wel stijl hoor van VOL dat ze dat zo voor elkaar hebben gekregenDe brief zelf had veel venijniger gekund en staat ook vol spelfouten, maargoed aan ons de eer om te bewijzen dat we het beter kunnen, zo lijkt me
Wilde ik ook net posten, hij is er gluiperig genoeg voor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zie Brian in staat om de post van de anderen te verstoppen .. of te lezen...
Myriam Erik heeft je briefquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia:Dat ik borscorresatie heb gezegd dat hebben ze terug geverifiëerd
V-O-L (-FOK)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef nlboy het volgende:
Whaha geweldig dit! Eindelijk weer leven in de brouwerij. Was de brief door een FOK'er verstuurd?
Van oorsprong FOK!ker maar zit nu op VOLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef nlboy het volgende:
Whaha geweldig dit! Eindelijk weer leven in de brouwerij. Was de brief door een FOK'er verstuurd?
Uhhh...wat is VOL?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Van oorsprong FOK!ker maar zit nu op VOL
Echt gemene brieven houden ze tegen..ik ga de brief even uitprinten en doorsturen aan Huub en Sylviaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef Taurus het volgende:
Ik vind de brief wel iets te mild en niet erg scherp, erg veel niet ter zaken doende verhaaltjes er tussen, en dat ABN en dan zelf ook veel spelfouten schrijven is niet helemaal wijs natuurlijk. Dat kan beter iddMaar wel top dat ie er door is.
ja, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef Brici het volgende:
natasia huilt??
Precies!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:35 schreef Ning het volgende:
Brian neemt Amanda onmiddellijk mee naar de slaapkamer: “Ik hoorde je de brief hard oplezen, maar we gaan ze de rest niet laten lezen. Dat gun ik onze vijanden niet!” De 19-jarige roept Natasia erbij. “Loverboy, wat bedoelen ze?”, roept Amanda onnozel. Natasia richt zich tot de camera en zegt: “Het gaat nergens over. Je bent waarschijnlijk ook één van die zielige mensen die niets te doen heeft en 24 uur per dag de streams volgt. Ik lust je rauw!” Eeh, begrijpt de Surinaamse echt niet dat zij nog steeds in luxe leeft, omdat die ‘zielige’ mensen kijken? Bron 10
Mee eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef Taurus het volgende:
Ik vind de brief wel iets te mild en niet erg scherp, erg veel niet ter zaken doende verhaaltjes er tussen, en dat ABN en dan zelf ook veel spelfouten schrijven is niet helemaal wijs natuurlijk. Dat kan beter iddMaar wel top dat ie er door is.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies!
Die Gouden Kooi is er niet voor haar maar voor ons..en als wij niet kijken kan Natasia naar huis!!!
Volgens mij neemt ie niet eens meer de moeite voor een unbanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
Is LS trouwens nog steeds geband?
duurt lang deze keer
Jep,.. Maar wel van Iceberg,.. best dure spulleksquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef CartWOman het volgende:
Nou ja zeg...Amanda heeft dus een t-shirt aan met Bambi and Thumper.
![]()
Hij kloont als konijntjes, toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij neemt ie niet eens meer de moeite voor een unban![]()
JdM is niet zuinig hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef RSie het volgende:
[..]
Jep,.. Maar wel van Iceberg,.. best dure spulleks![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij kloont als konijntjes, toch?
De vijand zou Brian zeggenquote:
Brian draait de frustraties van zich af, deed ie ook tijdens de bad/alfabet scene!quote:
En ze ziet er nog wel zo "schattig" uit in dat rozequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Sense het volgende:
Natasia is des duivels! Ze kan Del wel wurgen met dat onschuldige gekir van d'r![]()
Ik wil weten wat er in die brief staat!!![]()
een snoezig roze hangbuikzwijntjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ze ziet er nog wel zo "schattig" uit in dat roze
wat zeur je nou, het slaat in als een bom ondanks de betonplaten. en dan eisen dat de brief voorgelezen wordt vindt ik wel wat over the top. je geeft ze een vinger de steamers, en ze willen meteen een openbare executie....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
Ik vind hetvan de redactie dat ze deze brief door hebben gelaten!
jammer dat de uitwerking niet helemaal is waar wij streamertjes op gehoopt hadden!
Wel laat, maar ik dacht dat de rij-instructuur het haar vertelde...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef Missy_1974 het volgende:
natas bewijst weer eens dat de redactie dus dingen van het forum aan ze doorbrieft
Misschien de uitslag van haar typresultaten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:48 schreef agter het volgende:
Ik wil graag weten wat er met Natasia is...geen goede post gekregen?
Het waren wel 3 velletjes getyped of zo...
wat had jij verwacht?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
Ik vind hetvan de redactie dat ze deze brief door hebben gelaten!
jammer dat de uitwerking niet helemaal is waar wij streamertjes op gehoopt hadden!
Op zijn knie'tjes om de ban ongedaan te maken!quote:
Het is een rij-examen van de ANWB, binnen 10 dagen slagen, dat moet toch lukken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
Als Natasia flink van slag is door de brieven zal haar rij-examen zeker niet lukken...![]()
Dacht dat ie zo close was met zijn moeder........................quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Vergis ik me nu, maaruhhhhhhh, heeft Brian geen ander post gekregen dan de geweldige brief van Mr D?
Jij leest ook geen COSSEN terug boef, had ik al gepostquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef demins het volgende:
[..]
Wel laat, maar ik dacht dat de rij-instructuur het haar vertelde...
Waar is hij eigenlijk........aan de Yoga ???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Vergis ik me nu, maaruhhhhhhh, heeft Brian geen ander post gekregen dan de geweldige brief van Mr D?
Hij is weer wat plaatjes aan het verkrachten achter de dj-setquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk........aan de Yoga ???![]()
Hij was echt niet eerder, sorry.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ik baal, mijn COS was eerder. Doe je je best en dan word je overruled. Totally OT maar toch.![]()
![]()
![]()
na al die uren en uren lessen mag dat wel ook, ik zou echt weleens willen weten hoeveel uren die er al op heeft zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een rij-examen van de ANWB, binnen 10 dagen slagen, dat moet toch lukken.
Waarom denk je dat hij die draaitafel loopt te verkrachten nu?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
LS ga op je knietjes, wij houden van jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op zijn knie'tjes om de ban ongedaan te maken!![]()
Laat maar hij staat achter de draaitafelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hij staat te draaien! (zoals gewoonlijk) (KUTHERRIE!!!)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Kut, wat een klote Nederlands.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien de uitslag van haar typresultaten?![]()
Ik had gehoopt op hysterische huilbuien (van Brian)quote:
Er is geen gesprek meer te volgen als Brian staat te eikelen achter dat ding, kan dat aparaat niet in de BAN?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:54 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Laat maar hij staat achter de draaitafel![]()
Kijk naar de tijd, en nu over en uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij was echt niet eerder, sorry. [afbeelding]
Moeten we al een topic openen ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
LS ga op je knietjes, wij houden van je![]()
Ik zeg toneelhaken die draaitafels (ik weet wel een adresje waar ze het kwijt kunnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Er is geen gesprek meer te volgen als Brian staat te eikelen achter dat ding, kan dat aparaat niet in de BAN?
Je ziet het aan de topicnummers.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk naar de tijd, en nu over en uit.![]()
volgens mij kan ze heel snel lezen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef agter het volgende:
Hoe lang doet natasia over 1 pagina?
Heb haar nog niet eentje zien omslaan.
Er is iets mis met d'r...
Wanneer heeft ze dan dat examen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
Als Natasia flink van slag is door de brieven zal haar rij-examen zeker niet lukken...![]()
Hij straft ons nu met muziek en uit zo zijn woede :quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op hysterische huilbuien (van Brian)
maar wellicht dat deze bom onderhuids nog wel ff doorkruipt bij de ABN-club!!
Ze gaat zich nu heftig uitleven op het kookgereiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij kan ze heel snel lezen.
Ik denk dus dat ze nog over de brief van Lekker Simpel zit na te denken
...of er is achter nog iets anders gezegd wat wij niet weten
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb de brief aan de redactie gemaild misschien dat ze hem snel bezorgen heb er nog wat bijgeschreven:
Beste Bart, Eric, Huub en Sylvia.
Dinsdag kregen BrainDead, Narcistacia en Amoebe een woordenboekje. De begeleidende brief hebben ze snel vernietigd. Ik heb de brief bijgevoegd. Let op ondanks roddels of met de computer aangepaste artikelen blijf elkaar steunen en vertrouw elkaar. Nog een paar woorden voor jullie allemaal:
Koning Sylvia, je speelt het spel prachtig, maar als het carnaval niet naar jouw toekomt waarom maak je dan niet je eigen carnavalsfeestje. Pak de sminck en de gekke kleren en ga uit je dak.
Huub, het doe mij als homo fijn dat je Eric zo open ontvangde.
Bart, Lesley is gek op je, maak je geen zorgen, de streamers hadden al een beetje het vermoeden dat er een ziek persoon je zat te fucken.
Eric, je doet het goed, maar die shirts staan veel leuker dan die pakken!
Wil niet lullig doen maar ik denk dat je van type Hupert ook wel een sneer over jouw spelling kan verwachten dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb de brief aan de redactie gemaild misschien dat ze hem snel bezorgen heb er nog wat bijgeschreven:
Dinsdag kregen BrainDead, Narcistacia en Amoebe een woordenboekje. De begeleidende brief hebben ze snel vernietigd. Ik heb de brief bijgevoegd. Let op ondanks roddels of met de computer aangepaste artikelen blijf elkaar steunen en vertrouw elkaar. Nog een paar woorden voor jullie allemaal:
Koning Sylvia, je speelt het spel prachtig, maar als het carnaval niet naar jouw toekomt waarom maak je dan niet je eigen carnavalsfeestje. Pak de sminck en de gekke kleren en ga uit je dak.
Bart, Lesley is gek op je, maak je geen zorgen, de streamers hadden al een beetje het vermoeden dat er een ziek persoon je zat te fucken.
haar microfoontje, helaas niet de brief.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef agter het volgende:
ze moet iets pakken van de buren...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze vertelde eerder dat ze pas besefte hoeveel mensen ernaar kijken, ermee bezig waren...Ze werd, lijkt het, een beetje para daarachter...En dan de brief erbovenop.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij kan ze heel snel lezen.
Ik denk dus dat ze nog over de brief van Lekker Simpel zit na te denken
...of er is achter nog iets anders gezegd wat wij niet weten
En ik ben nog wel leraarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik stuur jou ook ff het ABN boekje
![]()
Hehe, maar het is wel waar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef Lieve het volgende:
Die Natasja en brainless zijn allebei zwaar auditief gestoord hoor.
Zodra het even tegenzit gaan ze vreselijk veel lawaai maken op een hele negatieve enn nare manier. Natasja schreeuwt mensen doof en brian gebruikt een draaitafel om zeer negatief te klooien met de trommelvliezen van de mensen om henm heen.
Het zijn net..... beesten. Beestachtig primair gedrag.
Shame on youquote:
En binnenkort ben ik auditief gestoord door die k*therrie van Brian!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef Lieve het volgende:
Jups maar nu niet actief in het onderwijs. Afijn ik merk dat als ik snel schrijf ik echt fout op fout maak. Lees het nu terug en loop een beetje rood aan:)quote:
euh............ nee lama ..... ehe........quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef Lieve het volgende:
Zodra het even tegenzit gaan ze vreselijk veel lawaai maken op een hele negatieve enn nare manier. Natasja schreeuwt mensen doof en brian gebruikt een draaitafel om zeer negatief te klooien met de trommelvliezen van de mensen om henm heen.
Het zijn net..... beesten. Beestachtig primair gedrag.
Ze is geestelijk op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder dat ze pas besefte hoeveel mensen ernaar kijken, ermee bezig waren...Ze werd, lijkt het, een beetje para daarachter...En dan de brief erbovenop.![]()
Ja woon in de buurt maar zit aan het bier dus lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Lieve het volgende:
Wie woont er in de buurt van Eemnes? Kan er geen toeter Natasja wakker actie worden opgezet om haar de hele nacht alvast een hulde te brengen? Ierde half uur even wakker toeteren? Voor de fun?
Omdat mama het zoooooooooo zwaar heeft in dat huis? Zooooooo zwaar!
In de Banne, een wijk in Amsterdam Noordquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar woonde ze, Banne?
neem dr n paar mee danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja woon in de buurt maar zit aan het bier dus lijkt me niet verstandig.
Ik woon in de buurt, binnen 10min ben ik er.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Lieve het volgende:
Wie woont er in de buurt van Eemnes? Kan er geen toeter Natasja wakker actie worden opgezet om haar de hele nacht alvast een hulde te brengen? Ierde half uur even wakker toeteren? Voor de fun?
Omdat mama het zoooooooooo zwaar heeft in dat huis? Zooooooo zwaar!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Of het gaat knallen of het wordt helemaal niks meer vanavond. Ik kan het niet goed inschatten. Iig gaat Bee tussen de vette lappen, morgen werken , dus opstaan met een dansje. Trusten Fokkertjes en tot morgen.
BTW Gert, het moet zijn COS 500, dus tijd voor een feestje![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef avonne het volgende:
(ps, hidiho, de 1-4 toetsen doen het weer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |