Waarom denk je dat hij die draaitafel loopt te verkrachten nu?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Vergis ik me nu, maaruhhhhhhh, heeft Brian geen ander post gekregen dan de geweldige brief van Mr D?
LS ga op je knietjes, wij houden van jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op zijn knie'tjes om de ban ongedaan te maken!![]()
Laat maar hij staat achter de draaitafelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk........aan de Yoga ???![]()
Hij staat te draaien! (zoals gewoonlijk) (KUTHERRIE!!!)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk........aan de Yoga ???![]()
Kut, wat een klote Nederlands.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien de uitslag van haar typresultaten?![]()
Ik had gehoopt op hysterische huilbuien (van Brian)quote:
Er is geen gesprek meer te volgen als Brian staat te eikelen achter dat ding, kan dat aparaat niet in de BAN?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:54 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Laat maar hij staat achter de draaitafel![]()
Kijk naar de tijd, en nu over en uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij was echt niet eerder, sorry. [afbeelding]
Moeten we al een topic openen ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
LS ga op je knietjes, wij houden van je![]()
Ik zeg toneelhaken die draaitafels (ik weet wel een adresje waar ze het kwijt kunnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Er is geen gesprek meer te volgen als Brian staat te eikelen achter dat ding, kan dat aparaat niet in de BAN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |