Volgens mij neemt ie niet eens meer de moeite voor een unbanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
Is LS trouwens nog steeds geband?
duurt lang deze keer
Jep,.. Maar wel van Iceberg,.. best dure spulleksquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef CartWOman het volgende:
Nou ja zeg...Amanda heeft dus een t-shirt aan met Bambi and Thumper.
![]()
Hij kloont als konijntjes, toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij neemt ie niet eens meer de moeite voor een unban![]()
JdM is niet zuinig hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef RSie het volgende:
[..]
Jep,.. Maar wel van Iceberg,.. best dure spulleks![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij kloont als konijntjes, toch?
De vijand zou Brian zeggenquote:
Brian draait de frustraties van zich af, deed ie ook tijdens de bad/alfabet scene!quote:
En ze ziet er nog wel zo "schattig" uit in dat rozequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Sense het volgende:
Natasia is des duivels! Ze kan Del wel wurgen met dat onschuldige gekir van d'r![]()
Ik wil weten wat er in die brief staat!!![]()
een snoezig roze hangbuikzwijntjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ze ziet er nog wel zo "schattig" uit in dat roze
wat zeur je nou, het slaat in als een bom ondanks de betonplaten. en dan eisen dat de brief voorgelezen wordt vindt ik wel wat over the top. je geeft ze een vinger de steamers, en ze willen meteen een openbare executie....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
Ik vind hetvan de redactie dat ze deze brief door hebben gelaten!
jammer dat de uitwerking niet helemaal is waar wij streamertjes op gehoopt hadden!
Wel laat, maar ik dacht dat de rij-instructuur het haar vertelde...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef Missy_1974 het volgende:
natas bewijst weer eens dat de redactie dus dingen van het forum aan ze doorbrieft
Misschien de uitslag van haar typresultaten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:48 schreef agter het volgende:
Ik wil graag weten wat er met Natasia is...geen goede post gekregen?
Het waren wel 3 velletjes getyped of zo...
wat had jij verwacht?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
Ik vind hetvan de redactie dat ze deze brief door hebben gelaten!
jammer dat de uitwerking niet helemaal is waar wij streamertjes op gehoopt hadden!
Op zijn knie'tjes om de ban ongedaan te maken!quote:
Het is een rij-examen van de ANWB, binnen 10 dagen slagen, dat moet toch lukken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
Als Natasia flink van slag is door de brieven zal haar rij-examen zeker niet lukken...![]()
Dacht dat ie zo close was met zijn moeder........................quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Vergis ik me nu, maaruhhhhhhh, heeft Brian geen ander post gekregen dan de geweldige brief van Mr D?
Jij leest ook geen COSSEN terug boef, had ik al gepostquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef demins het volgende:
[..]
Wel laat, maar ik dacht dat de rij-instructuur het haar vertelde...
Waar is hij eigenlijk........aan de Yoga ???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Vergis ik me nu, maaruhhhhhhh, heeft Brian geen ander post gekregen dan de geweldige brief van Mr D?
Hij is weer wat plaatjes aan het verkrachten achter de dj-setquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk........aan de Yoga ???![]()
Hij was echt niet eerder, sorry.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ik baal, mijn COS was eerder. Doe je je best en dan word je overruled. Totally OT maar toch.![]()
![]()
![]()
na al die uren en uren lessen mag dat wel ook, ik zou echt weleens willen weten hoeveel uren die er al op heeft zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een rij-examen van de ANWB, binnen 10 dagen slagen, dat moet toch lukken.
Waarom denk je dat hij die draaitafel loopt te verkrachten nu?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
LS ga op je knietjes, wij houden van jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op zijn knie'tjes om de ban ongedaan te maken!![]()
Laat maar hij staat achter de draaitafelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hij staat te draaien! (zoals gewoonlijk) (KUTHERRIE!!!)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Kut, wat een klote Nederlands.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien de uitslag van haar typresultaten?![]()
Ik had gehoopt op hysterische huilbuien (van Brian)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |