Van oorsprong FOK!ker maar zit nu op VOLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef nlboy het volgende:
Whaha geweldig dit! Eindelijk weer leven in de brouwerij. Was de brief door een FOK'er verstuurd?
Uhhh...wat is VOL?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Van oorsprong FOK!ker maar zit nu op VOL
Echt gemene brieven houden ze tegen..ik ga de brief even uitprinten en doorsturen aan Huub en Sylviaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef Taurus het volgende:
Ik vind de brief wel iets te mild en niet erg scherp, erg veel niet ter zaken doende verhaaltjes er tussen, en dat ABN en dan zelf ook veel spelfouten schrijven is niet helemaal wijs natuurlijk. Dat kan beter iddMaar wel top dat ie er door is.
ja, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef Brici het volgende:
natasia huilt??
Precies!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:35 schreef Ning het volgende:
Brian neemt Amanda onmiddellijk mee naar de slaapkamer: “Ik hoorde je de brief hard oplezen, maar we gaan ze de rest niet laten lezen. Dat gun ik onze vijanden niet!” De 19-jarige roept Natasia erbij. “Loverboy, wat bedoelen ze?”, roept Amanda onnozel. Natasia richt zich tot de camera en zegt: “Het gaat nergens over. Je bent waarschijnlijk ook één van die zielige mensen die niets te doen heeft en 24 uur per dag de streams volgt. Ik lust je rauw!” Eeh, begrijpt de Surinaamse echt niet dat zij nog steeds in luxe leeft, omdat die ‘zielige’ mensen kijken? Bron 10
Mee eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef Taurus het volgende:
Ik vind de brief wel iets te mild en niet erg scherp, erg veel niet ter zaken doende verhaaltjes er tussen, en dat ABN en dan zelf ook veel spelfouten schrijven is niet helemaal wijs natuurlijk. Dat kan beter iddMaar wel top dat ie er door is.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies!
Die Gouden Kooi is er niet voor haar maar voor ons..en als wij niet kijken kan Natasia naar huis!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |