Jups maar nu niet actief in het onderwijs. Afijn ik merk dat als ik snel schrijf ik echt fout op fout maak. Lees het nu terug en loop een beetje rood aan:)quote:
euh............ nee lama ..... ehe........quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef Lieve het volgende:
Die Natasja en brainless zijn allebei zwaar auditief gestoord hoor.
Zodra het even tegenzit gaan ze vreselijk veel lawaai maken op een hele negatieve enn nare manier. Natasja schreeuwt mensen doof en brian gebruikt een draaitafel om zeer negatief te klooien met de trommelvliezen van de mensen om henm heen.
Het zijn net..... beesten. Beestachtig primair gedrag.
Ze is geestelijk op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder dat ze pas besefte hoeveel mensen ernaar kijken, ermee bezig waren...Ze werd, lijkt het, een beetje para daarachter...En dan de brief erbovenop.![]()
Ja woon in de buurt maar zit aan het bier dus lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Lieve het volgende:
Wie woont er in de buurt van Eemnes? Kan er geen toeter Natasja wakker actie worden opgezet om haar de hele nacht alvast een hulde te brengen? Ierde half uur even wakker toeteren? Voor de fun?
Omdat mama het zoooooooooo zwaar heeft in dat huis? Zooooooo zwaar!
In de Banne, een wijk in Amsterdam Noordquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar woonde ze, Banne?
neem dr n paar mee danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja woon in de buurt maar zit aan het bier dus lijkt me niet verstandig.
Ik woon in de buurt, binnen 10min ben ik er.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Lieve het volgende:
Wie woont er in de buurt van Eemnes? Kan er geen toeter Natasja wakker actie worden opgezet om haar de hele nacht alvast een hulde te brengen? Ierde half uur even wakker toeteren? Voor de fun?
Omdat mama het zoooooooooo zwaar heeft in dat huis? Zooooooo zwaar!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Of het gaat knallen of het wordt helemaal niks meer vanavond. Ik kan het niet goed inschatten. Iig gaat Bee tussen de vette lappen, morgen werken , dus opstaan met een dansje. Trusten Fokkertjes en tot morgen.
BTW Gert, het moet zijn COS 500, dus tijd voor een feestje![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef avonne het volgende:
(ps, hidiho, de 1-4 toetsen doen het weer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |