Mjah, dat is wel een lichtelijk scheve, alhoewel voorspelbare, gang van zaken. Links vervalt te vaak in Pavlov-reacties tov Wilders, daar waar ze juist het debat aan zouden moeten gaan en werkelijk te trachten de discussie van het persoonlijke naar het inhoudelijkew vlak te verschuiven. Jammer, imo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En we zien wat daar van komt. Net als de reaktie nu van links. I.p.v. de discussie aan te gaan, maken ze hem belachelijk met drogredenen. Ze werken in feite zelf de burgeroorlog mede in de hand.![]()
zijn dat bekenden?quote:
Ongeacht wat je van Wilders vindt lijkt het me sowieso niet verstandig om hem te ridiculiseren; daarmee speel je hem alleen maar in de kaart.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
Met Hitler zou ik ook niet in discussie gaan.
Door een slot heenposten, is dat nou de kick?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Exact, met het verschil dat IK wel nog ergens naar toe kan gaan, en jij niet.![]()
Hehe, ik moet nog wennen aan het modschap, gebeurde mij gister ook al.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Door een slot heenposten, is dat nou de kick?
Zo word je nooit directeur.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voor al het politieke geleuter behalve over:
* Moslims
* standaard gezeik over links en rechts tegenstellingen en vooroordelen.
en weer verder.
Zoals?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Aaah, ik wil een uitgebreider antwoord dan de mededeling dat je directeur bent.
Waarom niet? Hij maakt het er zelf naar, als iemand mij belachelijk maakt, doe ik hetzelfde met diegene. Oog om oog, tand om tand cultuur roeleert.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Ongeacht wat je van Wilders vindt lijkt het me sowieso niet verstandig om hem te ridiculiseren; daarmee speel je hem alleen maar in de kaart.
Het is zijn bedoeling. Hij wil dat mensen hem racist noemen en beginnen over racisme en dat soort dingen. Opzettelijk probeert hij dan ook zo racistisch mogelijk over te komen, maar wel op het randje. Dat heeft twee gevolgen: hij kan verder in zijn slachtofferrol voortkruipen en het lijkt alsof hij de enige is die bepaalde problemen aan de kaak stelt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Ongeacht wat je van Wilders vindt lijkt het me sowieso niet verstandig om hem te ridiculiseren; daarmee speel je hem alleen maar in de kaart.
Ligt eraan waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo word je nooit directeur.
Gefeliciteerd. En dat je een goed mod mag worden...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe, ik moet nog wennen aan het modschap, gebeurde mij gister ook al.
wat voor soort bedrijf? Omvang?quote:
Nou, dan mag je een gemiddelde moslim ook belachelijk maken. Net zoals het DONE is in dit land om gristenhonden te vernederen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij maakt het er zelf naar, als iemand mij belachelijk maakt, doe ik hetzelfde met diegene. Oog om oog, tand om tand cultuur roeleert.
Dan zal ik al die grapjes en dergelijke over moslims wel gedroomd hebben, als het nu pas mag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, dan mag je een gemiddelde moslim ook belachelijk maken.
En de gemiddelde atheist. En de gemiddelde Jood. En de gemiddelde autochtoon.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, dan mag je een gemiddelde moslim ook belachelijk maken. Net zoals het DONE is in dit land om gristenhonden te vernederen.
ict, 400.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
wat voor soort bedrijf? Omvang?
Ja, want Saoedie-Arabie = moslims.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
Moslims hoef je niet belachelijk te maken dat doen ze in de regel zelf.
Zie Saoedi-Arabië.
Vrouw pist voor Haags café, 3 bekeuringenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
Moslims hoef je niet belachelijk te maken dat doen ze in de regel zelf.
Zie Saoedi-Arabië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |