abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46455172
Den Haag – Een 24-jarige vrouw uit Heiloo was zo ontstemd over het feit dat zij zondagnacht in een café niet naar het toilet mocht, dat zij opzichtig voor de deur ging zitten plassen…..

De vrouw kwam omstreeks half één de zaak binnen en vroeg of zij naar de wc mocht. Omdat de zaak reeds was gesloten en de toiletten waren schoongemaakt, kreeg de vrouw geen toestemming. Daarop verliet zij de zaak met de mededeling dat zij dan wel op straat ging plassen. De vrouw hield woord, maar hield geen rekening met enkele politieagenten die in het café aanwezig waren voor een gesprek met een werknemer. Zij bekeurden de vrouw voor het wildplassen. De vrouw kreeg nog twee boetes: één voor het zich niet kunnen identificeren en één voor het opgeven van een valse naam.
Bron: www.rtvwest.nl
Wat had die politie dan gewild, dat ze in haar broek zou gaan plassen? Ik hoop dat deze dame het voor de rechter brengt want ze kan het volgens mij makkelijk op "noodweer" spelen. Voor mannen zijn er immers wel genoeg urinoirs voor handen.

PS: ik wilde jullie nog verrassen met een leuke foto, maar het zoekresultaat op Google images bracht helaas het gewenste resultaat
  maandag 19 februari 2007 @ 13:20:21 #2
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_46455215
Omg.
Dat is zuur.

Met je dronken kop op straat pissen. Als vrouw!

.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_46455218
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:18 schreef buachaille het volgende:
Den Haag – Een 24-jarige vrouw uit Heiloo was zo ontstemd over het feit dat zij zondagnacht in een café niet naar het toilet mocht, dat zij opzichtig voor de deur ging zitten plassen…..

De vrouw kwam omstreeks half één de zaak binnen en vroeg of zij naar de wc mocht. Omdat de zaak reeds was gesloten en de toiletten waren schoongemaakt, kreeg de vrouw geen toestemming. Daarop verliet zij de zaak met de mededeling dat zij dan wel op straat ging plassen. De vrouw hield woord, maar hield geen rekening met enkele politieagenten die in het café aanwezig waren voor een gesprek met een werknemer. Zij bekeurden de vrouw voor het wildplassen. De vrouw kreeg nog twee boetes: één voor het zich niet kunnen identificeren en één voor het opgeven van een valse naam.
Bron: www.rtvwest.nl
Wat had die politie dan gewild, dat ze in haar broek zou gaan plassen? Ik hoop dat deze dame het voor de rechter brengt want ze kan het volgens mij makkelijk op "noodweer" spelen. Voor mannen zijn er immers wel genoeg urinoirs voor handen.

PS: ik wilde jullie nog verrassen met een leuke foto, maar het zoekresultaat op Google images bracht helaas het gewenste resultaat
nu vraag ik me af bij welk cafe

Oja en vrouwen kunnen ook staand plassen

maandag 19 februari 2007 @ 13:25:25 #4
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_46455322
Doet de hond van mijn buurvrouw ook.

Pissen op straat.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_46455346
Helemaal goed van die drie bekeuringen. Je gaat maar ergens anders asociaal doen
pi_46455354
Ik heb wel eens gehoord dat je mensen eigenlijk niet eens mag weigeren als ze vragen om naar de wc te gaan. Dat was tenminste vroeger zo.
pi_46455474
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:26 schreef Nouk het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat je mensen eigenlijk niet eens mag weigeren als ze vragen om naar de wc te gaan. Dat was tenminste vroeger zo.
Lijkt me heel stug. Snap best als je je zaak hebt opgeruimd en afgesloten je niemand meer toe wilt laten op de wc. En je moet een lijn trekken anders staat de volgende ook meteen bij de voordeur.
pi_46455719
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:26 schreef Nouk het volgende:
en je mag ze ook geen water weigeren maar volgens mij geldt dat in frankrijk
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 19 februari 2007 @ 13:43:00 #9
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_46455809
roflpwnd
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  maandag 19 februari 2007 @ 13:52:00 #10
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_46456089
Die was echt wel pisnijdig
pi_46456916
quote:
duh, die regels tegen het wildplassen zijn dan ook opgesteld om te zorgen dat nette vrouwen thuis blijven, in de buurt van hun eigen WC, zelfs als je overdag weg wil kan je maar beter een zak met kleingeld meenemen want je dacht toch niet dat je onderweg gratis kan plassen
pleased to meet you
pi_46457076
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:21 schreef moussie het volgende:

[..]

duh, die regels tegen het wildplassen zijn dan ook opgesteld om te zorgen dat nette vrouwen thuis blijven, in de buurt van hun eigen WC, zelfs als je overdag weg wil kan je maar beter een zak met kleingeld meenemen want je dacht toch niet dat je onderweg gratis kan plassen
Zie daar de hoofdoorzaak van nierstenen. Een hoop vrouwen zijn zo bang dat ze "onderweg" geen toilet kunnen vinden dat ze maar niets drinken.

Mijn sympathie gaat uit naar de 24-jarige hoofdpersoon in dit verhaal die het niet op zich laat zitten en gewoon het caféterras onderpist. Okay, dat heeft ze in beschonken staat gedaan maar dat zou voor de hermandad juist reden kunnen zijn om maar een keertje met de hand over het hart te strijken.
pi_46457156
Wat een walgelijk optreden van de politie.
Waarom niet tevoren even ingrijpen de uitbater van het cafe duidelijk maken dat zij even van het toilet gebruik mag maken, maar nee hoor: 3 bonnen schrijven.
Zo kennen we onze politie weer.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_46457289
Wat is het probleem? Ze wil ergens pissen in een horecagelegenheid dat gesloten is en daar krijgt ze geen toestemming voor, dan pist ze op straat en word ze gewoon bekeurt.....

Als ik s'nachts bij je aanbel om te pissen en jij doet niet open, moet ik dan de politie bellen dat ik niet bij jou mag pissen??

Gebeurt niet vaak maar ik geef de politie groot gelijk in deze
  maandag 19 februari 2007 @ 14:35:23 #15
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_46457324
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef Oud_student het volgende:
Wat een walgelijk optreden van de politie.
Waarom niet tevoren even ingrijpen de uitbater van het cafe duidelijk maken dat zij even van het toilet gebruik mag maken, maar nee hoor: 3 bonnen schrijven.
Zo kennen we onze politie weer.
Walgelijk optreden van die vrouw zul je bedoelen
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_46457384
Jammer dat ze er niet nog 1 kreeg voor (waarschijnlijk ) openbare dronkenschap
pi_46457425
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is het probleem? Ze wil ergens pissen in een horecagelegenheid dat gesloten is en daar krijgt ze geen toestemming voor, dan pist ze op straat en word ze gewoon bekeurt.....

Als ik s'nachts bij je aanbel om te pissen en jij doet niet open, moet ik dan de politie bellen dat ik niet bij jou mag pissen??

Het slachtoffer was kennelijk gezellig een avondje uit geweest in de hofstad en moest daarna nog even hoognodig naar het toilet. De stad leek gestorven en toen moet er toch nog muziek hebben geklonken uit een deur die nog wijd openstond. Als je dan lik op stuk krijgt dan ben je geestelijk uitgeput en laat je het lopen waar je staat. Rot voor haar dat er net nog 2 politieagenten in de zaak aanwezig waren.

By the way, wat deden die twee smerissen daar? Waren ze toevallig net nog bezig aan een rondje om smeergeld op te halen of zo?
pi_46457640
quote:

pff, zo gesloten was die gelegenheid anders niet als je zomaar binnen kan lopen
daarnaast, een woonhuis vergelijken met een horecagelegenheid, dat is niet appels=peren, dat is appels=boeken (in beiden kunnen wormen zitten), al weet ik natuurlijk niet hoe het er bij jou thuis uitziet
pleased to meet you
  maandag 19 februari 2007 @ 14:48:12 #19
92279 N.icka
Windforce 11
pi_46457715
quote:

Eensch
pi_46457720
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:45 schreef moussie het volgende:

[..]

pff, zo gesloten was die gelegenheid anders niet als je zomaar binnen kan lopen
daarnaast, een woonhuis vergelijken met een horecagelegenheid, dat is niet appels=peren, dat is appels=boeken (in beiden kunnen wormen zitten), al weet ik natuurlijk niet hoe het er bij jou thuis uitziet
Dus als een cafe gesloten is dan moet de deur potdicht zit jij werkt zeker niet in de horeca???
  maandag 19 februari 2007 @ 14:48:42 #21
3767 Herald
Come get some
pi_46457731
beetjes lafjes dat je wél voor dat café gaat pissen, maar niet mans genoeg bent om dan je naam te zeggen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 19 februari 2007 @ 14:51:28 #22
3767 Herald
Come get some
pi_46457808
quote:
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_46457995
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus als een cafe gesloten is dan moet de deur potdicht zit jij werkt zeker niet in de horeca???
Niet meer nee, en in mijn tijd was het gewoon dat zolang als dat de voordeur open stond met een bezem of zo dwars in de opening mensen gewoon naar de WC konden, je maakt alle potten schoon behalve die ene, die doe je later nadat je de voordeur hebt gesloten, de kas opmaken en dan de laatste pot en naar huis (of nog even na borrelen)
pleased to meet you
pi_46458193
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef moussie het volgende:

[..]

en in mijn tijd
pi_46458360
Noodweer? Geen schijn van kans. Hooguit voor de plasboete. Je niet kunnen identificeren en het opgeven van een valse naam (dubbel dom) heeft NIETS met noodweer te maken. Als je echt zonodig op straat moet gaan plassen, zou je dat op z'n minst nog ergens wat minder in het zicht kunnen doen, in plaats van pontificaal voor een café.

Prima, die bekeuringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')