Hij is net 18 gewordenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:46 schreef buachaille het volgende:
Als hij onder de 18 jaar is dan is er geen enkel probleem. Als hij er boven is dan heeft hij denk ik wel een wettelijke bedenktijd bij zo'n hoog bedrag. Het is wel een goeie trouwens.
Niet dus, ene Ruud te Hengelo.quote:Leuk verzonnen.
Is het werkelijk zo onvoorstelbaar dat iemand die bij ons in de buurt woont een bod heeft gedaan op zo'n item op INTERNET? Welkom in de moderne wereld.quote:
Ik vertrouw jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:06 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Is het werkelijk zo onvoorstelbaar dat iemand die bij ons in de buurt woont een bod heeft gedaan op zo'n item op INTERNET? Welkom in de moderne wereld.
Het is serieus maar je bent vrij om me niet te vertrouwen.
Het staat ook in de Belgische krant:quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:05 schreef Knarf het volgende:
Ik denk ook dat de koper niet echt is. Als je ziet dat de vorige dingen die deze gast kocht, marker pennen waren.
ebay link
Hij heeft nog geprobeerd z'n naam te veranderen (of de account), kun je zien aan t icoontje op Ebay.quote:Het raam van waaruit John F Kennedy is gedood, is verkocht voor 3 miljoen dollar op de veilingssite e-Bay. Het raam werd te koop aangeboden door Caruth Byrd. Zijn familie was eigenaar van de Texas School Book Depository in Dallas vanwaaruit Oswald de president neerschoot.
(belga) - De koper van het ding draagt de nickname 'r.seydel' en woont volgens zijn profiel op e-Bay in Nederland. Hij betaalde exact 3.001.501 dollar. Het raam bevond zich voor meer dan tien jaar in een museum in Dallas. Alhoewel er commotie bestaat over de echtheid ervan, verzekerde Byrd dat hij de koper alle documenten die aantonen dat dit raam weldegelijk het echte is, zal bezorgen.
Hij is dus geen Ebay lid meer, nu vijf dagen na het eind van de veiling.quote:he box below contains the User IDs that this member has used on eBay.
This person's no longer a registered eBay user.
User ID Effective Date End Date
d!sguise Feb-18-07 Not a registered user
r.seydel Apr-07-05 Feb-18-07
Er afgemikt dus.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
van Ebay:
[..]
Hij is dus geen Ebay lid meer, nu vijf dagen na het eind van de veiling.
Dat niet alleen, ik hoorde van mn broertje dat ie een contract moet ondertekenen van fraude.quote:
Hij was niet degene die de knop indrukte maar een kameraad van hem, hij stond er echter wel bij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:57 schreef bleiblei het volgende:
Jezus... Wat lopen er domme lui rond op deze wereld.
Een dergelijke domme actie zal ie niet nog een keer uithalen.
Lekkere kameraad!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:40 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hij was niet degene die de knop indrukte maar een kameraad van hem, hij stond er echter wel bij.
Zoiets in de trend van ' ach boeien, we gooien er nog 100 dollar bij, lache'. Niet dus.
De invoer duurde wat langer dan verwacht en de server bleef een beetje hangen, voordat ze het wisten waren ze de laaste bieders, en verdomde goede bieders ook![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |