Dat weten wij ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef jessie het volgende:
Heel me hand in de lucht mag dat ook?
En waar ging dat besluit dan om, tussen wat en wat ging het? Ik heb het hele punt namelijk gemist.
6 weken ondertussenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef Vicky het volgende:
Jeetje Maneki, wat duurt dat lang zeg die doperwt van jou
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef _evenstar_ het volgende:
heffingskorting is dat het zelfde als VT regeling?
Nu eerst nog een dag bijkomen hoor, ben helemaal af klaar op, verkouden, beroerd, en uitgefeest, dit was carnaval 2007quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef phluphy het volgende:
Nog één nachtje slapen, dan is Bar eindelijk uitgefeest en hoop ik EINDELIJK TE HOREN wat ze nou toch voor besluit had genomen.![]()
gaan ik doen =)quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:17 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee.
Kijk es (bij Sjeen) in WGR. Daar loopt écht een goed topic over belastingaangifte, er wordt gereageerd door users die er ook echt verstand van hebben. Je kunt er terecht met hele simpele vragen, maar ook wat ingewikkeldere dingen komen aan de orde. Erg informatief!
[/ook buiten OUD is er Fok!-promotie]
Ik was volgens mij nog niet half uit mijn auto en toen riep ze vanuit die van haar of ik een parkeerkaartje wilde, ik moest me eerst nog ff omdraaien om te kijken wie het was, maar ik heb geen flauw idee wie eerst was. Nou hebbenw e elkaar vroegah, voor Fok, wel eens gezien, dus echt heel wild was ze nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef kozakken het volgende:
En mous, vergeet ik bijna te reageren (k was aan het rellenen de snelheid ligt hier nogal hoog
)
Dat lijkt me zo grappig om zomaar een fokker in 't wild te zien
(Wie herkende nou wie?)
Ja zeg.... ik ben ook zo nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:39 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nu eerst nog een dag bijkomen hoor, ben helemaal af klaar op, verkouden, beroerd, en uitgefeest, dit was carnaval 2007![]()
Nu echt mijn bedje inn allles draat, koppijn, misselijk en ga zo ff door![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:48 schreef moussy het volgende:
Ik heb een fokker in het wild gezienIk parkeerde mijn kart auto en kreeg een parkeerkaartje aangeboden van Senesta, eeuwige roem, Samara is trouwens een popje wat ik zo snel kon zien
Af en toe neem ik me voor om dit topic bij te houden, maar ik heb het gewoon rete druk!
Vooral die cakejes die je kunt versieren met gezichtjes, de grootste lol hadden ze hier altijd met het maken van gekke gezichtjes op de cakejesquote:
Ha ha, ja is best wennen hequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:15 schreef dutchie het volgende:
Oooo Senesta, wat zie jij er ineens raar uit joh!
/snel naar het fototopic rent overigens.
Ja, F&F inderdaadquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:31 schreef dutchie het volgende:
Gefeliciteerd! Welk forum doe je, F&F toevallig?
Neehoor zo zit ik niet in elkaar...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:00 schreef Nijna het volgende:
Bar knap maar gauw weer op, offe... is dit een sneaky manier om nog even niks te hoeven vertellen over je besluitok dat is gemeen van mij
Beterschap Bar![]()
Kan me goed voorstellen dat jij er teveel over nadenkt. Koorts is eigenlijk heel normaal, maar voor jullie zal dat nooit meer zo zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:54 schreef _Bar_ het volgende:
ik kreeg gisteravond koorts over me heen, rillen spugen,veel hoesten en me gewoon echt beroerd voelen.
Durfde gelijk amper meer te slapen, ofkon niet slapen weet het niet.
Zo terug mijn bed inkruipen en hopelijk beetje opknappen
Ik ook elke keerquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:25 schreef dutchie het volgende:
Maneki, ik moest lachen om je icoontje.
je hebt je fiets toch laten staan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef Syrena het volgende:
Ik ben boos op mezelfIk zit goddomme nog steeds aan mijn fiets te denken en de dingen die die man gedaan kan hebben
(poep aan zadel smeren ofzo, weet ik veel.....). En al aan het bedenken wat ik morgen moet doen, als hij dus op dezelfde tijd z'n honden uit aan het laten is
![]()
Stomme stomme stomme kerel!Ik ga toch ook niet zitten krijsen of hij de hondenbelasting wel betaald heeft en poepzakjes bij zich heeft
Ik kan makkelijk mijn fiets ergens anders neerzetten (verder lopen én verder fietsen) maar dat wil ik helemaal niet!
Die assertiviteitscursus helpt dus mooi niet![]()
Ik heb trouwens niks teruggezegd dus, alleen een tandje harder doorgestiefeld en bidden dat de concierges de zijdeur openhaddenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
zei ie dat tegen jou? : jij moet luisteren?
zijn honden moeten luisteren, jij niet.
wat een gek
Had ik ook niet echt verwacht hoor Bar!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Neehoor zo zit ik niet in elkaar...
Ik heb ooit ergens gelezen met Neutral wasmiddel en geen wasverzachter i.v.m. allergie/jeuk/uitslag, maar zeker weet ik 't niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
even een huis, tuin en keuken vraagje...
De babykleren, lakentjes, doekjes en weet ik veel wat allemaal nog meer.....hoe kan je die het best wassen? Wasmiddeltechnisch gezien ? Ik ben flink wezen shoppen (x2) en ik wil nu aan gaan wassen, omdat ik vrees dat ik over een aantal weken niet meer zo soepel de trap op kan....![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ja hoor, ik zet het op de foto! Lakens etc is niet zo bijster interessant (ga ik maar even vanuit), maar zodra ik de kleding etc klaar heb, dan zal ik even komen pimpen.
Minstensquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
hahahaha, LOL. 8.9 op de schaal van eierstok ?
Hoe heet je dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef MeNicole het volgende:
Zie nu dat dit bankje speciaal voor mij isAchternaam komt er in voor
![]()
Ik vind honden meestal ook lief hoor, denk dat deze ook wel okay waren, alleen de baas niet zoquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe heet je dan?
Lutje?
Potje?
Punker?
Of een afgeleide van één van deze?
Syrena is veilig thuis!![]()
Jeroen belde net vanuit de dienstauto.Ze waren ook net bezig om een herdershond op te halen. Lijkt me meer een klusje voor de dierenambulance, maar ja. Gelukkig hield deze hond wel van "Blauw op Straat" want hij ging makjes mee. Jammer dat ie 'm niet mee naar huis mag nemen.
Herdershonden.![]()
He bah wat rottig! Is het erge pech? Kan de ANWB hem helpen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef Neuk het volgende:
Mijn kindje is bij oma en die zou em om 3 uur komen brengen. Dit liep wat uit (half 6) waarop ik zei dat mijn vriend hem wel op zou halen. Mijn vriend staat nu met pech langs de weg...![]()
Wel mijn getrouwde naam hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe heet je dan?
Lutje?![]()
Potje?
Punker?
Of een afgeleide van één van deze?
zoals ze bij Romeo en Julia zeiden... 'what's in a name'quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef phluphy het volgende:
Hij klinkt wel lief als je 'm hardop uitspreekt, op "papier" staat-ie wat raar.
Het lijkt me wel een naam waar je vreselijk mee gepest kan worden... "rijmt op.....".
Maar ja, ook dát woord klinkt wel lief, toch?![]()
Wanneer en hoe laat heb je oppas nodig? Ik ben "gewoon" thuis vandaag... moet alleen Twan halen en brengen van school.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:03 schreef Neuk het volgende:
Zielig Maneki! En ook zielig Martineke![]()
Zijn er nog ergens oppassers in de aanbieding?![]()
Ik had het je toch ook al gezegd... dat als je een keer hoog zit, Brent hier kan komen als het kan. Ik denk dat Twan het ook heel leuk vindt. Ik zal dinsdag in ieder geval even "vrijhouden". Misschien kun jij je beter gaan richten op oppas voor donderdag en vrijdagquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:32 schreef Neuk het volgende:
![]()
![]()
Gelijk een zorg minder. Ik probeer nog wel wat anders te regelen hoor. Is puur in uiterst noodgeval.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:35 schreef Neuk het volgende:
ik dump em graag bij zo'n lieve tante <3
Die woont waar ik woon! en dat is in het midden des landsquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:17 schreef Neuk het volgende:
Anitra <3 ik lufs youmaar ik weet niet waar je huis woont!
Diaan: volgende week donderdag en vrijdag ook goed? Je gaat mijn oppas-verhaal niet geloven... Ik zet het niet zo open op het web hoor...
tuurlijk kan dat welquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef Neuk het volgende:
dat kan niet, jij moet oppassen.
das niet in de buurt waar Neuk woontquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die woont waar ik woon! en dat is in het midden des lands
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:46 schreef Martineke het volgende:
[..]
das niet in de buurt waar Neuk's huis woont
Breng maar hier, als jij Lara woensdagmiddag kan hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:03 schreef Neuk het volgende:
Zielig Maneki! En ook zielig Martineke![]()
Zijn er nog ergens oppassers in de aanbieding?![]()
Ai, gebroken? Heb ik 2 jaar geleden gehad, daar ben je wel even zoet meequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voor Neuk
Mijn teen, vanmorgen..het blauw is niet zo heel goed te zien hier, zit voornamelijk onder aan de nagel
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07083/tain.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Breng maar hier, als jij Lara woensdagmiddag kan hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:27 schreef Neuk het volgende:
[..]
Tis dat ik je niet ken
Maarreh daar kunnen we wel wat aan doen!
Ah, tof maar tis een tikkeltje uit de richting!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:32 schreef Kleintje het volgende:
Caro, ik heb volgende week woensdag nog niets, dus je mag haar komen brengen
De mijne is lief!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*breekt ff in...*Mannen!!!
Vicky ik heb (nog) geen zegeltjes maar die ga ik dit weekend nog wel krijgen. PM me je adres maar dan stuur ik ze naar je toe. Ik ga toch niet naar deze musical.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:00 schreef Vicky het volgende:
PV, verklaar je nader...
Heeft er iemand al zegeltjes voor de musicalpunten van de AH over?
Als ik jou was zou ik opbellen de situatie uitleggen en dan is er kans dat je toch nog kaarten kan krijgen ook goede.... nee heb je ja kun je krijgen of was het andersomquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:24 schreef Martineke het volgende:
ik ben echt boos![]()
![]()
stoom uit mijn oren gewoon.
ik ben bezig met kaartjes voor Andre Rieu in Gelredome voor mijn opa en oma, ze worden 75 en 80. heb ik mooie kaartjes bemachtigd, ga door naar betalen, druk op Ideal van abn na gebeld te hebben met manlief hoe het beste te betalen. is de tijdslimiet verstreken en is de bestelling geannuleerd en de kaartjes weer vrijgegeven![]()
![]()
daar word ik nu echt pissig van. en nu zijn die mooie kaartjes er natuurlijk niet meer, krijg alleen maar slechte kaartjes. (heb mooie nodig, mijn oma is slechtziend, dus schiet niet op als ik kaartjes heb aan de achterkant/overkant vd zaal/podium.)
![]()
![]()
43 topics doorgespitquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:07 schreef _Bar_ het volgende:
Lezen is ook een vak hooren jadatwas enhint
Jawel..6 weken terugquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ai, gebroken? Heb ik 2 jaar geleden gehad, daar ben je wel even zoet mee![]()
![]()
Beterschap!
Interesante history heb ik he:P hmm denk dat ( Bar_en_Mar) nog meer te bieden had)quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
43 topics doorgespitMaar een voorzichtige
![]()
Hoop dat je je snel beter voelt, after-carnavals-ziek is rot
Hahaha nee die optie bedacht ik pas nadat ik alles in OUD had nagelezen en het besluit al gevonden had. Mijn eerste ingeving was namelijk dat het vast hier ergens zou staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:43 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Interesante history heb ik he:P hmm denk dat ( Bar_en_Mar) nog meer te bieden had)
Ach en wat dan nogquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahaha nee die optie bedacht ik pas nadat ik alles in OUD had nagelezen en het besluit al gevonden had. Mijn eerste ingeving was namelijk dat het vast hier ergens zou staan![]()
Mijn history dan, ik verkeer te vaak in SEX geloof ik![]()
![]()
jij bent een goede fokker! je hebt van alles in je history staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahaha nee die optie bedacht ik pas nadat ik alles in OUD had nagelezen en het besluit al gevonden had. Mijn eerste ingeving was namelijk dat het vast hier ergens zou staan![]()
Mijn history dan, ik verkeer te vaak in SEX geloof ik![]()
![]()
heb ik gedaan, niks aan te doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:51 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik opbellen de situatie uitleggen en dan is er kans dat je toch nog kaarten kan krijgen ook goede.... nee heb je ja kun je krijgen of was het andersom
Klote zeg..... hmmm en de fanclub opbellen.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef Martineke het volgende:
[..]
heb ik gedaan, niks aan te doen
Ik ben een uitstékende Fokker!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
jij bent een goede fokker! je hebt van alles in je history staangezien de discusie in mod ben jij het voorbeeld van hoe een goede fokker moet zijn volgens een aantal mensen
Die wil gewoon met jou in een kliekje dan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben een uitstékende Fokker!Echt, ik snap niet dat ik nog niet ergens in een "crew" zit
![]()
En "crew" is natuurlijk gewoon een ander woord voor......KLIEKJEEEEEEE !
Maar dan blauw
Overigens zodra ik buiten OUD post dan zit Heiden6 me altijd op de nekDie moet vast wat van me
![]()
quote:De prijzen die op onze website vermeld staan zijn gebaseerd op vraag en aanbod en ze zijn HOGER dan de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje.
Ik ben internetverslaafd. Google is mijn startpagina, Fok zit bij de koppelingen. Naast de Google-knopquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef Igraine het volgende:
[..]
Die wil gewoon met jou in een kliekje dan waarschijnlijk.
En ik ben helemaal geen fokker, ik ben gewoon iemand die af en toe op fok komt. Ik kom waarschijnlijk meer op google (en andere forums) dan op fok en bestempel mezelf ook niet als 'googler'.
Dat sportschoolverslaafde sloeg op Jessie trouwensquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Lishe het volgende:
Jahee, dat strookt weer in niks met mijn idee. Never mind dus, ik ga weer verder nadenken.
thanksquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef Syrena het volgende:
Martineke, heb je hier ook gekeken? http://www.budgetticket.n(...)ket-1682/Andre_Rieu/
Geen idee of het een betrouwbare site is trouwens, of welke rang je graag wil hebben.
Daar kwam ik ook net achter, jezusmina wat een prijzenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef Martineke het volgende:
[..]
thanksmaar zo budget is die niet, als je bedenkt dat rang 1 bij ticketservice 70 euro is, en bij budgettickets 125 euro
Ha google is ook de mijne. Fok ziet alleen niet bij mijn koppelingen, niet eens in mijn favorietenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben internetverslaafd. Google is mijn startpagina, Fok zit bij de koppelingen. Naast de Google-knop![]()
Ik ben gewoon een informatie-junkwant als ik niet internet dan lees ik. Of teletekst ik.
kijk daar heb ik wat aan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Moedig besluit Bar!!
Hopelijk doet mama-natuur mooi haar werk!![]()
Ik ontdek dus nu net wat ik met die werkbalk koppelingen kan doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben internetverslaafd. Google is mijn startpagina, Fok zit bij de koppelingen. Naast de Google-knop![]()
Ik ben gewoon een informatie-junkwant als ik niet internet dan lees ik. Of teletekst ik.
Ik heb hem ook in mijn balk staan net als mijn mail en een forum over douchegel en creme enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |