Dat weten wij ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef jessie het volgende:
Heel me hand in de lucht mag dat ook?
En waar ging dat besluit dan om, tussen wat en wat ging het? Ik heb het hele punt namelijk gemist.
6 weken ondertussenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef Vicky het volgende:
Jeetje Maneki, wat duurt dat lang zeg die doperwt van jou
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef _evenstar_ het volgende:
heffingskorting is dat het zelfde als VT regeling?
Nu eerst nog een dag bijkomen hoor, ben helemaal af klaar op, verkouden, beroerd, en uitgefeest, dit was carnaval 2007quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef phluphy het volgende:
Nog één nachtje slapen, dan is Bar eindelijk uitgefeest en hoop ik EINDELIJK TE HOREN wat ze nou toch voor besluit had genomen.![]()
gaan ik doen =)quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:17 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee.
Kijk es (bij Sjeen) in WGR. Daar loopt écht een goed topic over belastingaangifte, er wordt gereageerd door users die er ook echt verstand van hebben. Je kunt er terecht met hele simpele vragen, maar ook wat ingewikkeldere dingen komen aan de orde. Erg informatief!
[/ook buiten OUD is er Fok!-promotie]
Ik was volgens mij nog niet half uit mijn auto en toen riep ze vanuit die van haar of ik een parkeerkaartje wilde, ik moest me eerst nog ff omdraaien om te kijken wie het was, maar ik heb geen flauw idee wie eerst was. Nou hebbenw e elkaar vroegah, voor Fok, wel eens gezien, dus echt heel wild was ze nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef kozakken het volgende:
En mous, vergeet ik bijna te reageren (k was aan het rellenen de snelheid ligt hier nogal hoog
)
Dat lijkt me zo grappig om zomaar een fokker in 't wild te zien
(Wie herkende nou wie?)
Ja zeg.... ik ben ook zo nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:39 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nu eerst nog een dag bijkomen hoor, ben helemaal af klaar op, verkouden, beroerd, en uitgefeest, dit was carnaval 2007![]()
Nu echt mijn bedje inn allles draat, koppijn, misselijk en ga zo ff door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |