zoals ze bij Romeo en Julia zeiden... 'what's in a name'quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef phluphy het volgende:
Hij klinkt wel lief als je 'm hardop uitspreekt, op "papier" staat-ie wat raar.
Het lijkt me wel een naam waar je vreselijk mee gepest kan worden... "rijmt op.....".
Maar ja, ook dát woord klinkt wel lief, toch?![]()
Wanneer en hoe laat heb je oppas nodig? Ik ben "gewoon" thuis vandaag... moet alleen Twan halen en brengen van school.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:03 schreef Neuk het volgende:
Zielig Maneki! En ook zielig Martineke![]()
Zijn er nog ergens oppassers in de aanbieding?![]()
Ik had het je toch ook al gezegd... dat als je een keer hoog zit, Brent hier kan komen als het kan. Ik denk dat Twan het ook heel leuk vindt. Ik zal dinsdag in ieder geval even "vrijhouden". Misschien kun jij je beter gaan richten op oppas voor donderdag en vrijdagquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:32 schreef Neuk het volgende:
![]()
![]()
Gelijk een zorg minder. Ik probeer nog wel wat anders te regelen hoor. Is puur in uiterst noodgeval.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:35 schreef Neuk het volgende:
ik dump em graag bij zo'n lieve tante <3
Die woont waar ik woon! en dat is in het midden des landsquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:17 schreef Neuk het volgende:
Anitra <3 ik lufs youmaar ik weet niet waar je huis woont!
Diaan: volgende week donderdag en vrijdag ook goed? Je gaat mijn oppas-verhaal niet geloven... Ik zet het niet zo open op het web hoor...
tuurlijk kan dat welquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef Neuk het volgende:
dat kan niet, jij moet oppassen.
das niet in de buurt waar Neuk woontquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die woont waar ik woon! en dat is in het midden des lands
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:46 schreef Martineke het volgende:
[..]
das niet in de buurt waar Neuk's huis woont
Breng maar hier, als jij Lara woensdagmiddag kan hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:03 schreef Neuk het volgende:
Zielig Maneki! En ook zielig Martineke![]()
Zijn er nog ergens oppassers in de aanbieding?![]()
Ai, gebroken? Heb ik 2 jaar geleden gehad, daar ben je wel even zoet meequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voor Neuk
Mijn teen, vanmorgen..het blauw is niet zo heel goed te zien hier, zit voornamelijk onder aan de nagel
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07083/tain.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Breng maar hier, als jij Lara woensdagmiddag kan hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:27 schreef Neuk het volgende:
[..]
Tis dat ik je niet ken
Maarreh daar kunnen we wel wat aan doen!
Ah, tof maar tis een tikkeltje uit de richting!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:32 schreef Kleintje het volgende:
Caro, ik heb volgende week woensdag nog niets, dus je mag haar komen brengen
De mijne is lief!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*breekt ff in...*Mannen!!!
Vicky ik heb (nog) geen zegeltjes maar die ga ik dit weekend nog wel krijgen. PM me je adres maar dan stuur ik ze naar je toe. Ik ga toch niet naar deze musical.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:00 schreef Vicky het volgende:
PV, verklaar je nader...
Heeft er iemand al zegeltjes voor de musicalpunten van de AH over?
Als ik jou was zou ik opbellen de situatie uitleggen en dan is er kans dat je toch nog kaarten kan krijgen ook goede.... nee heb je ja kun je krijgen of was het andersomquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:24 schreef Martineke het volgende:
ik ben echt boos![]()
![]()
stoom uit mijn oren gewoon.
ik ben bezig met kaartjes voor Andre Rieu in Gelredome voor mijn opa en oma, ze worden 75 en 80. heb ik mooie kaartjes bemachtigd, ga door naar betalen, druk op Ideal van abn na gebeld te hebben met manlief hoe het beste te betalen. is de tijdslimiet verstreken en is de bestelling geannuleerd en de kaartjes weer vrijgegeven![]()
![]()
daar word ik nu echt pissig van. en nu zijn die mooie kaartjes er natuurlijk niet meer, krijg alleen maar slechte kaartjes. (heb mooie nodig, mijn oma is slechtziend, dus schiet niet op als ik kaartjes heb aan de achterkant/overkant vd zaal/podium.)
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |