43 topics doorgespitquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:07 schreef _Bar_ het volgende:
Lezen is ook een vak hooren jadatwas enhint
Jawel..6 weken terugquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ai, gebroken? Heb ik 2 jaar geleden gehad, daar ben je wel even zoet mee![]()
![]()
Beterschap!
Interesante history heb ik he:P hmm denk dat ( Bar_en_Mar) nog meer te bieden had)quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
43 topics doorgespitMaar een voorzichtige
![]()
Hoop dat je je snel beter voelt, after-carnavals-ziek is rot
Hahaha nee die optie bedacht ik pas nadat ik alles in OUD had nagelezen en het besluit al gevonden had. Mijn eerste ingeving was namelijk dat het vast hier ergens zou staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:43 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Interesante history heb ik he:P hmm denk dat ( Bar_en_Mar) nog meer te bieden had)
Ach en wat dan nogquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahaha nee die optie bedacht ik pas nadat ik alles in OUD had nagelezen en het besluit al gevonden had. Mijn eerste ingeving was namelijk dat het vast hier ergens zou staan![]()
Mijn history dan, ik verkeer te vaak in SEX geloof ik![]()
![]()
jij bent een goede fokker! je hebt van alles in je history staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahaha nee die optie bedacht ik pas nadat ik alles in OUD had nagelezen en het besluit al gevonden had. Mijn eerste ingeving was namelijk dat het vast hier ergens zou staan![]()
Mijn history dan, ik verkeer te vaak in SEX geloof ik![]()
![]()
heb ik gedaan, niks aan te doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:51 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik opbellen de situatie uitleggen en dan is er kans dat je toch nog kaarten kan krijgen ook goede.... nee heb je ja kun je krijgen of was het andersom
Klote zeg..... hmmm en de fanclub opbellen.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef Martineke het volgende:
[..]
heb ik gedaan, niks aan te doen
Ik ben een uitstékende Fokker!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
jij bent een goede fokker! je hebt van alles in je history staangezien de discusie in mod ben jij het voorbeeld van hoe een goede fokker moet zijn volgens een aantal mensen
Die wil gewoon met jou in een kliekje dan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben een uitstékende Fokker!Echt, ik snap niet dat ik nog niet ergens in een "crew" zit
![]()
En "crew" is natuurlijk gewoon een ander woord voor......KLIEKJEEEEEEE !
Maar dan blauw
Overigens zodra ik buiten OUD post dan zit Heiden6 me altijd op de nekDie moet vast wat van me
![]()
quote:De prijzen die op onze website vermeld staan zijn gebaseerd op vraag en aanbod en ze zijn HOGER dan de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje.
Ik ben internetverslaafd. Google is mijn startpagina, Fok zit bij de koppelingen. Naast de Google-knopquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef Igraine het volgende:
[..]
Die wil gewoon met jou in een kliekje dan waarschijnlijk.
En ik ben helemaal geen fokker, ik ben gewoon iemand die af en toe op fok komt. Ik kom waarschijnlijk meer op google (en andere forums) dan op fok en bestempel mezelf ook niet als 'googler'.
Dat sportschoolverslaafde sloeg op Jessie trouwensquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Lishe het volgende:
Jahee, dat strookt weer in niks met mijn idee. Never mind dus, ik ga weer verder nadenken.
thanksquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef Syrena het volgende:
Martineke, heb je hier ook gekeken? http://www.budgetticket.n(...)ket-1682/Andre_Rieu/
Geen idee of het een betrouwbare site is trouwens, of welke rang je graag wil hebben.
Daar kwam ik ook net achter, jezusmina wat een prijzenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef Martineke het volgende:
[..]
thanksmaar zo budget is die niet, als je bedenkt dat rang 1 bij ticketservice 70 euro is, en bij budgettickets 125 euro
Ha google is ook de mijne. Fok ziet alleen niet bij mijn koppelingen, niet eens in mijn favorietenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben internetverslaafd. Google is mijn startpagina, Fok zit bij de koppelingen. Naast de Google-knop![]()
Ik ben gewoon een informatie-junkwant als ik niet internet dan lees ik. Of teletekst ik.
kijk daar heb ik wat aan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Moedig besluit Bar!!
Hopelijk doet mama-natuur mooi haar werk!![]()
Ik ontdek dus nu net wat ik met die werkbalk koppelingen kan doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben internetverslaafd. Google is mijn startpagina, Fok zit bij de koppelingen. Naast de Google-knop![]()
Ik ben gewoon een informatie-junkwant als ik niet internet dan lees ik. Of teletekst ik.
Ik heb hem ook in mijn balk staan net als mijn mail en een forum over douchegel en creme enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |