abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46568086
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:07 schreef _Bar_ het volgende:
Lezen is ook een vak hoor en jadatwas enhint
43 topics doorgespit Maar een voorzichtige
Hoop dat je je snel beter voelt, after-carnavals-ziek is rot
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46568873
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ai, gebroken? Heb ik 2 jaar geleden gehad, daar ben je wel even zoet mee
Beterschap!
Jawel..6 weken terug
Volgende keer kan hij er maar beter helemaal af leggen ofzo
Saartje
pi_46569281
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef Syrena het volgende:

[..]

43 topics doorgespit Maar een voorzichtige
Hoop dat je je snel beter voelt, after-carnavals-ziek is rot
Interesante history heb ik he:P hmm denk dat ( Bar_en_Mar) nog meer te bieden had)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46569882
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:43 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Interesante history heb ik he:P hmm denk dat ( Bar_en_Mar) nog meer te bieden had)
Hahaha nee die optie bedacht ik pas nadat ik alles in OUD had nagelezen en het besluit al gevonden had. Mijn eerste ingeving was namelijk dat het vast hier ergens zou staan

Mijn history dan, ik verkeer te vaak in SEX geloof ik
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:02:48 #155
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46569912
Ik heb het ook gevonden super Bar!
Make love, not war ☮
pi_46569935
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hahaha nee die optie bedacht ik pas nadat ik alles in OUD had nagelezen en het besluit al gevonden had. Mijn eerste ingeving was namelijk dat het vast hier ergens zou staan

Ach en wat dan nog

(bar_en_mar= aardig wat sex hoor)
pi_46570430
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

jij bent een goede fokker! je hebt van alles in je history staan gezien de discusie in mod ben jij het voorbeeld van hoe een goede fokker moet zijn volgens een aantal mensen
pi_46570484
tralalalal... ik wist het lekker al van Bar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:21:05 #159
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46570604
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:51 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik opbellen de situatie uitleggen en dan is er kans dat je toch nog kaarten kan krijgen ook goede.... nee heb je ja kun je krijgen of was het andersom
heb ik gedaan, niks aan te doen
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:22:35 #160
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46570673
uhmmm nu word ik nieuwsgierig....... is er ook een optie dat iemand het verteld wat er met Bar is, ipv dat ik topics moet door gaan spitten
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:31:01 #161
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46571089
wat leuk Bar

ik heb het dus gevonden
pi_46571165
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef Martineke het volgende:

[..]

heb ik gedaan, niks aan te doen
Klote zeg..... hmmm en de fanclub opbellen.....
pi_46571291
Ik vind het ook leuk Bar

Diaan, heb je gepmmed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46572239
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef Anitra het volgende:

[..]

jij bent een goede fokker! je hebt van alles in je history staan gezien de discusie in mod ben jij het voorbeeld van hoe een goede fokker moet zijn volgens een aantal mensen
Ik ben een uitstékende Fokker! Echt, ik snap niet dat ik nog niet ergens in een "crew" zit
En "crew" is natuurlijk gewoon een ander woord voor...... KLIEKJEEEEEEE ! Maar dan blauw

Overigens zodra ik buiten OUD post dan zit Heiden6 me altijd op de nek Die moet vast wat van me
pi_46572327
Martineke, heb je hier ook gekeken? http://www.budgetticket.n(...)ket-1682/Andre_Rieu/

Geen idee of het een betrouwbare site is trouwens, of welke rang je graag wil hebben.
pi_46572386
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben een uitstékende Fokker! Echt, ik snap niet dat ik nog niet ergens in een "crew" zit
En "crew" is natuurlijk gewoon een ander woord voor...... KLIEKJEEEEEEE ! Maar dan blauw

Overigens zodra ik buiten OUD post dan zit Heiden6 me altijd op de nek Die moet vast wat van me
Die wil gewoon met jou in een kliekje dan waarschijnlijk.

En ik ben helemaal geen fokker, ik ben gewoon iemand die af en toe op fok komt. Ik kom waarschijnlijk meer op google (en andere forums) dan op fok en bestempel mezelf ook niet als 'googler'.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_46572419
Nou jaaaaaaaaaaa ze noemen zichzelf budgettickets en dan staat er wel dit"
quote:
De prijzen die op onze website vermeld staan zijn gebaseerd op vraag en aanbod en ze zijn HOGER dan de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje.
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:06:43 #168
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46572673
Moedig besluit Bar!!
Hopelijk doet mama-natuur mooi haar werk!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_46572684
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef Igraine het volgende:

[..]

Die wil gewoon met jou in een kliekje dan waarschijnlijk.

En ik ben helemaal geen fokker, ik ben gewoon iemand die af en toe op fok komt. Ik kom waarschijnlijk meer op google (en andere forums) dan op fok en bestempel mezelf ook niet als 'googler'.
Ik ben internetverslaafd. Google is mijn startpagina, Fok zit bij de koppelingen. Naast de Google-knop
Ik ben gewoon een informatie-junk want als ik niet internet dan lees ik. Of teletekst ik.

Kreeg vandaag trouwens op het werk het advies om een MBO-opleiding te gaan doen. Op bibliotheekgebied
En ik wil niet! Ik wil best een opleiding of cursus gaan doen, maar niks meer op MBO-niveau. Ben nu aan het bedenken hoe ik die boodschap wat minder hysterisch kan verpakken Ik wilde echt gaan krijsen vandaag Gelukkig was het niet mijn baas die het voorstelde trouwens.

(Maar de collega wiens baan ik wil inpikken tzt.... )
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:08:00 #170
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46572745
Nou, ik ben een slechte fokker want ik weet niet waar ik moet zoeken naar Bar's besluit. Maar ik hoop dat ik het gewoon zelf goedgok. En mijn gok zou ik heel leuk vinden. Zegmaar. Feestbeest, we gaan snel s msnnen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46572782
Ik had het trouwens niet gedacht van Bar wel heel stiekem, en toen Jessie zei van dat ze wel dacht te weten wat het was, dacht ik nog: Och och Jessie...neeee joh Had ze toch maar mooi weer gelijk, die sportschoolverslaafde
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:10:20 #172
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46572855
Jahee, dat strookt weer in niks met mijn idee. Never mind dus, ik ga weer verder nadenken.
pi_46572922
Lishe ik ben gewoon online te vinden hoor

Hoe gaat het ondertussen met jou en dat kleintje in je buikkie
pi_46573045
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Lishe het volgende:
Jahee, dat strookt weer in niks met mijn idee. Never mind dus, ik ga weer verder nadenken.
Dat sportschoolverslaafde sloeg op Jessie trouwens Ik denk dat wat jij denkt goed gedacht is
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:13:31 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46573047
Hah!!
Met dat kleintje gaat het goed! En met moeders ook weer gelukkig. De avonden gaan nog niet zo lekker maar veeel beter dan eerst! Dank je....!
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:14:00 #176
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46573081
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef Syrena het volgende:
Martineke, heb je hier ook gekeken? http://www.budgetticket.n(...)ket-1682/Andre_Rieu/

Geen idee of het een betrouwbare site is trouwens, of welke rang je graag wil hebben.
thanks maar zo budget is die niet, als je bedenkt dat rang 1 bij ticketservice 70 euro is, en bij budgettickets 125 euro
pi_46573187
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef Martineke het volgende:

[..]

thanks maar zo budget is die niet, als je bedenkt dat rang 1 bij ticketservice 70 euro is, en bij budgettickets 125 euro
Daar kwam ik ook net achter, jezusmina wat een prijzen
En dan gaat die kerel nog niet naar een fatsoenlijke kapper he, dat snap ik echt niet
pi_46573274
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben internetverslaafd. Google is mijn startpagina, Fok zit bij de koppelingen. Naast de Google-knop
Ik ben gewoon een informatie-junk want als ik niet internet dan lees ik. Of teletekst ik.
Ha google is ook de mijne. Fok ziet alleen niet bij mijn koppelingen, niet eens in mijn favorieten
Mijn koppelingen zijn mijn persoonlijke pagina van school en de digitale leeromgeving en festivalinformatie en het cult-forum.

Informatiejunk, ja dat wel een beetje
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_46573434
Ik moest zo lachen, zat met vriendje naar Tros Triviant te kijken (bwerk, eerste aflevering die langer dan 2 minuten op heeft gestaan), kwam de vraag langs van wie de opera Carmen was.

Ik: Bizet. Vriendje: ????!! Hoe WEET je dat nou weer?! Ik: Euh, weet ik het, gewoon!

Mijn lief vindt mij slim Daar doe ik het voor hahahaha
pi_46573807
* Vicky zet even een bord met toastjes met Filet American neer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46573889
oeh lekker.... zal ik uitjes snijden?
pi_46573951
lekker!! en een eitje erbij

Wie heeft de sleutel van de bar?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:31:18 #183
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46573952
*plof*
ziekte en verjaardagen achter de rug, traktaties voor op het kdv gemaakt..

Ik zag dat ik niks gemist heb in OUD iig
Ik ga eens her en der lezen geloof ik..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46573986
* p_iglet zet er de croky bolognese chippies naast
pi_46574181
* _Bar_ geeft de sleutel aan Vicky
pi_46574219
* Vicky trekt de bar open en schenkt voor iedereen wat in...

Roept u maar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46574326
een appelsap voor mij Vicky
pi_46574439

Alsje Bar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46576521
Lekker Vicky en dank je wel
pi_46576903
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Moedig besluit Bar!!
Hopelijk doet mama-natuur mooi haar werk!
kijk daar heb ik wat aan!
* Jelief nu gaat zoeken of het iid is wat ze denkt dat het is
Geef mij maar een glaasje water en een paracetamolletje, keb hoofdpijn...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46577001
* _Bar_ gooit er jou kant uit.... heb er nog liggen
pi_46577082

Voor Jelief
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46577267
quote:

[..]

Ik ontdek dus nu net wat ik met die werkbalk koppelingen kan doen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46577365
Kijk mooi, dankjulliewel.
Ik had helemaal niet verteld dat ik gisteren naar een concert van de Golden Earring ben geweest? Daar heb ik waarschijnlijk die hoofdpijn van. JEz*s wat kunnen die opa's een geweldige muziek maken en dan die Cesar
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46577387
Bar ik ben er ook eindelijk achter, spuit 11 Spanned joh

Morgen naar de film. Naar Charlotte's web met de kinderen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46578105
quote:

[..]

Ik heb hem ook in mijn balk staan net als mijn mail en een forum over douchegel en creme enzo
mijn wereld is internet

Oeh chips, toastjes en een bar die open is doet mij maar een dropshotje
pi_46578279
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:59:41 #198
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46578646
doe mij maar een shotje dan Drop vind ik niet wat...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2007 @ 23:02:26 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46578794
oeeeeeeh maar dat is lekker vicky
heb je ook wel eens liquirizia geprobeerd?

o en volgens mij was er bij kassa onlangs een item over die dure concertkaartjes en daar noemden ze officiële verkooppunten en van die uitmelkerds. misschien even bij uitzendinggemist kijken?
pi_46578886
Lady-wrb, nee nog nooit geprobeerd. Ik ben meer van de Baileys en bessen-up.. maar een lekker cocktailtje gaat er ook altijd wel in
* Vicky gaat morgen weer even lekker een cocktailtje halen in de cocktailbar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')