Wuahahwamamajhahahahahaha!!1!~!~!11222!@@#2!!einssonetothree!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:30 schreef HellaHard-OG het volgende:
Niet vrijgezel maar wel vrij gezellig.
Nog ff en we moeten verplicht allemaal een vrijgezelle stikker op onze kleren plakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:32 schreef SpecialK het volgende:
Vrijgezellenregistratie.![]()
* meld zich ook
Is dit soms een nieuwe hype?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef dolledingo het volgende:
Bezet tot een betere kandidate zich aandient..
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:32 schreef SpecialK het volgende:
Vrijgezellenregistratie.![]()
* meld zich ook
Je bent gewoon een stakker dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:00 schreef miss_liss het volgende:
Op een een of andere manier ben ik niet goed in het 'vrijgezel zijn'![]()
Zeg altijd na het verbreken van een relatie dat dit voorlopig de laatste was, maar kom altijd wel weer iemand tegen.
![]()
Ben nu 8 maanden zwaar verliefd![]()
ik ben ook vrijgezel dus ik stem voorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef Haaarbal het volgende:
Vrijgezel, hier maar een koppeltopic van maken?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:53 schreef Afzuigkap het volgende:
Jep.
Binnekort wel weer?, omdat je ff hier komt neuzenquote:
*BANG* WHOAHHH heb je weer geluk dat je te snel was met ninja skillsquote:Op zondag 25 februari 2007 22:59 schreef nijnja het volgende:
Vrij, maar waarom schrik ik van de naam van mn voorganger
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef Amootje het volgende:
antwoord op deze vraag moet ik even overleggen met aantal potentiele partners, kom er op terug
In vrouwenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:13 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Yup, met inmiddels 2 messen in mn rug. Zit niet echt te wachten op een derde. Iets met vertrouwen enzo.![]()
Jezus, zo snel alquote:Op maandag 5 maart 2007 09:24 schreef VlaDje het volgende:
Ondertussen alweer een weekje vrijgezel...
Begin weer lust te krijgen om achter de kippies aan te jagen
ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:52 schreef Afzuigkap het volgende:
Nog steeds ja.
ik loog dus, wel zo single als watquote:
jaquote:
doe ik niet aanquote:
neuh, zelfmedeleiden dat ik single benquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef dRobje het volgende:
[..]
dat heet schuldgevoel dat je gelogen had!
sterrenquote:
dan gaat t overquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jammer, romantische dineetjes doe ik niet aan![]()
hihiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
neuh, zelfmedeleiden dat ik single ben
...tja, ik zoek een mooi lief meisje! die van draaimolens houdtquote:
Ik zou graag met je ruilen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:00 schreef miss_liss het volgende:
Op een een of andere manier ben ik niet goed in het 'vrijgezel zijn'![]()
Zeg altijd na het verbreken van een relatie dat dit voorlopig de laatste was, maar kom altijd wel weer iemand tegen.
![]()
Ben nu 8 maanden zwaar verliefd![]()
* liiszle helpt AR herinneren aan die fotoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een mooie foto voor je liggen, herinner me er ff aan![]()
Toch niet die naaktfoto van je hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een mooie foto voor je liggen, herinner me er ff aan![]()
ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:50 schreef RobbieT het volgende:
Ik kom mij ook maar melden.
Sinds oktober 2005 alweer...
Zullen we er samen een eind aan die anderhalf jaar maken danquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ook![]()
oke minus de 2 weekjes tussen door
hahahahhah.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:57 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Zullen we er samen een eind aan die anderhalf jaar maken dan?
what-the-fuckquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:44 schreef Rodezee-likker het volgende:
Ja ik ben nog vrijgezel en van me mattie's op FOK.nl heb ik te horen gekregen dat ene Liiszle focking mooi is! Hoe kan ik met haar in contact komen??![]()
Ik heb het gehoord van survivalfiets!
![]()
Laat het me weten! GGGRRRRRRRRRRRrrrrr!!! POSTBANK!!![]()
Greetzzzzz Johan!![]()
Erg slechte kloonquote:
seriousquote:
éerst fotos dan parten we verderquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:17 schreef Rodezee-likker het volgende:
Ik heb net je profiel bekeken en je bent inderdaad erg knap! Je blonde haren glitteren in het zonlicht. Jij bent mijn vrouw ik ben jou man. Hoe oud ben je? Zoek je een vriend? op wat voor jongens val je? Welke cup heb je? :$
ja. en nu fotoquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef Rodezee-likker het volgende:
Okee schatje wat jij wil.. maar gaat het ja dan alleen om t uiterlijk.. ?!
Flikker eens ff lekker op hierquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef Rodezee-likker het volgende:
Okee schatje wat jij wil.. maar gaat het ja dan alleen om t uiterlijk.. ?!
Het zoveelste fap-hier-op-liiszle-topic. Waarom post ik hier in hemelsnaamquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Flikker eens ff lekker op hier
Dit doe je maar via PM of fobo ofso
Omdat je stiekem net zo kansloos bent als de rest ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het zoveelste fap-hier-op-liiszle-topic. Waarom post ik hier in hemelsnaam![]()
Kut, je kent mequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je stiekem net zo kansloos bent als de rest ?
Waar haal jij het weg dat ik serieus benquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahhah.
oh, t was serieus?
hahahah..![]()
Ik heb wel dr adres voor jequote:Op donderdag 29 maart 2007 12:44 schreef Rodezee-likker het volgende:
Ja ik ben nog vrijgezel en van me mattie's op FOK.nl heb ik te horen gekregen dat ene Liiszle focking mooi is! Hoe kan ik met haar in contact komen??![]()
Ik heb het gehoord van survivalfiets!
![]()
Laat het me weten! GGGRRRRRRRRRRRrrrrr!!! POSTBANK!!![]()
Greetzzzzz Johan!![]()
Jaquote:
1.5 jaar alweerquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:47 schreef qwertytrewq het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer4 weken alweer onderhand
![]()
Hoe is zo een mooiboy als jij nog vrijgezel?quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Ja.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:55 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Hoe is zo een mooiboy als jij nog vrijgezel?
lol sorry kon het niet laten
lalala je kan toch een nieuw gebit nemen? kost een paar knaken..maar dan loop je er weer netjes bijquote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
Ikke. Maar wat wil je met gele/bruine/grijze afgebroken tanden. Kwam door een ongelukje.
Was ik op die dag maar niet naar school geweest
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Elvanera het volgende:![]()
Nog steeds
Maar iemand wilt me "beter leren kennen".
hahahhahaquote:Op maandag 9 april 2007 22:55 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Hoe is zo een mooiboy als jij nog vrijgezel?
lol sorry kon het niet laten
Pics plsquote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
Ikke. Maar wat wil je met gele/bruine/grijze afgebroken tanden. Kwam door een ongelukje.
Was ik op die dag maar niet naar school geweest
Met zo'n leuk gezichtje willen we dat allemaal welquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Elvanera het volgende:![]()
Nog steeds
Maar iemand wilt me "beter leren kennen".
Daarom, dus niks om je druk over te makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef Krullenkut het volgende:
Nog vrijgezel![]()
Het stinkt echt ik ben niet echt de ideale versierder, ben niet echt goed in de gladde onzin praat waar vrouwen op geilen. Ben niet lelijk ofzo, ook niet overdreven verlegen.. Toch blijft het lastig.. Nog leuke tips?
Maarja zomer komt er aan, dus weer overvloed aan wanhopige kippetjes![]()
Meestal worden ze eind zomer pas wanhopig want elke vrouw wil wel een lekkere winterpeenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef Krullenkut het volgende:
Nog vrijgezel![]()
Het stinkt echt ik ben niet echt de ideale versierder, ben niet echt goed in de gladde onzin praat waar vrouwen op geilen. Ben niet lelijk ofzo, ook niet overdreven verlegen.. Toch blijft het lastig.. Nog leuke tips?
Maarja zomer komt er aan, dus weer overvloed aan wanhopige kippetjes![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:28 schreef eQuaL het volgende:
Kut wat doe ik in dit forum
Sure beetje ronddatenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:13 schreef jorgentol het volgende:
Nog plannen van mensen om er iets aan te gaan doen?
laat mijquote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef paultjuhhh het volgende:
brainster heeft vrijdag een date hee
zorg je er wel voor dat je je sproeten wegschminkt? Misschien vind hij dat wel een afknapperquote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Sure beetje ronddaten
Had er gisteren nog eenMisschien wel een blijvertje
Vanaf de dag ze ik van haar tegen mijn vrienden/vriendinnen mag zeggen dat ze mijn vriendinnetje isquote:Op maandag 16 april 2007 16:48 schreef Agorias het volgende:
Maar hoe rekenen jullie dat? Als je zegt: Ik heb nu 2 weken een vriendin, reken je dan vanaf "wil je verkering met me" of vanaf de kus ofzo??? Ik vraag dat namelijk nooit "wil je verkering met me"dat vind ik echt kansloos. Ik reken vanaf de zoen.
We willen picks!!!!!!!!quote:Op maandag 16 april 2007 16:57 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Vanaf de dag ze ik van haar tegen mijn vrienden/vriendinnen mag zeggen dat ze mijn vriendinnetje is![]()
Maarja dat zal wel weer paar weken duren![]()
Vanaf de eerste zoen en dat ook verder wel duidelijk is dat het goed zit, dat we stapelgek op elkaar zijnquote:Op maandag 16 april 2007 16:48 schreef Agorias het volgende:
Maar hoe rekenen jullie dat? Als je zegt: Ik heb nu 2 weken een vriendin, reken je dan vanaf "wil je verkering met me" of vanaf de kus ofzo??? Ik vraag dat namelijk nooit "wil je verkering met me"dat vind ik echt kansloos. Ik reken vanaf de zoen.
In principe 1, maar goed :p D'r zijn meer die willenquote:Op zondag 15 april 2007 15:15 schreef jorgentol het volgende:
hoeveel mensen date jij maximaal tegelijkertijd?
omgquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef St4ck3r het volgende:
Na een relatie van 3,5 jaar, had ik het uitgemaakt.. binnen 24 uur een nieuwe vriendin, dus nu weer bezet
neequote:
Hij ging gewoon al vreemd en heeft het vanwege zijn nieuwe liefde uitgemaakt lijkt mequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee
als je zolang iets met elkaar hebt gehad dan lijkt het mij dat je dat wel even moet verwerken voordat je wat met iemand anders begint en binnen 24 uur al op iemand anders verliefd zijn is wel erg snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |