Jaquote:
1.5 jaar alweerquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:47 schreef qwertytrewq het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer4 weken alweer onderhand
![]()
Hoe is zo een mooiboy als jij nog vrijgezel?quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Ja.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:55 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Hoe is zo een mooiboy als jij nog vrijgezel?
lol sorry kon het niet laten
lalala je kan toch een nieuw gebit nemen? kost een paar knaken..maar dan loop je er weer netjes bijquote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
Ikke. Maar wat wil je met gele/bruine/grijze afgebroken tanden. Kwam door een ongelukje.
Was ik op die dag maar niet naar school geweest
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Elvanera het volgende:![]()
Nog steeds
Maar iemand wilt me "beter leren kennen".
hahahhahaquote:Op maandag 9 april 2007 22:55 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Hoe is zo een mooiboy als jij nog vrijgezel?
lol sorry kon het niet laten
Pics plsquote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
Ikke. Maar wat wil je met gele/bruine/grijze afgebroken tanden. Kwam door een ongelukje.
Was ik op die dag maar niet naar school geweest
Met zo'n leuk gezichtje willen we dat allemaal welquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Elvanera het volgende:![]()
Nog steeds
Maar iemand wilt me "beter leren kennen".
Daarom, dus niks om je druk over te makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef Krullenkut het volgende:
Nog vrijgezel![]()
Het stinkt echt ik ben niet echt de ideale versierder, ben niet echt goed in de gladde onzin praat waar vrouwen op geilen. Ben niet lelijk ofzo, ook niet overdreven verlegen.. Toch blijft het lastig.. Nog leuke tips?
Maarja zomer komt er aan, dus weer overvloed aan wanhopige kippetjes![]()
Meestal worden ze eind zomer pas wanhopig want elke vrouw wil wel een lekkere winterpeenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef Krullenkut het volgende:
Nog vrijgezel![]()
Het stinkt echt ik ben niet echt de ideale versierder, ben niet echt goed in de gladde onzin praat waar vrouwen op geilen. Ben niet lelijk ofzo, ook niet overdreven verlegen.. Toch blijft het lastig.. Nog leuke tips?
Maarja zomer komt er aan, dus weer overvloed aan wanhopige kippetjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |