sterrenquote:
dan gaat t overquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jammer, romantische dineetjes doe ik niet aan![]()
hihiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
neuh, zelfmedeleiden dat ik single ben
...tja, ik zoek een mooi lief meisje! die van draaimolens houdtquote:
Ik zou graag met je ruilen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:00 schreef miss_liss het volgende:
Op een een of andere manier ben ik niet goed in het 'vrijgezel zijn'![]()
Zeg altijd na het verbreken van een relatie dat dit voorlopig de laatste was, maar kom altijd wel weer iemand tegen.
![]()
Ben nu 8 maanden zwaar verliefd![]()
* liiszle helpt AR herinneren aan die fotoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een mooie foto voor je liggen, herinner me er ff aan![]()
Toch niet die naaktfoto van je hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een mooie foto voor je liggen, herinner me er ff aan![]()
ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:50 schreef RobbieT het volgende:
Ik kom mij ook maar melden.
Sinds oktober 2005 alweer...
Zullen we er samen een eind aan die anderhalf jaar maken danquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ook![]()
oke minus de 2 weekjes tussen door
hahahahhah.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:57 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Zullen we er samen een eind aan die anderhalf jaar maken dan?
what-the-fuckquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:44 schreef Rodezee-likker het volgende:
Ja ik ben nog vrijgezel en van me mattie's op FOK.nl heb ik te horen gekregen dat ene Liiszle focking mooi is! Hoe kan ik met haar in contact komen??![]()
Ik heb het gehoord van survivalfiets!
![]()
Laat het me weten! GGGRRRRRRRRRRRrrrrr!!! POSTBANK!!![]()
Greetzzzzz Johan!![]()
Erg slechte kloonquote:
seriousquote:
éerst fotos dan parten we verderquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:17 schreef Rodezee-likker het volgende:
Ik heb net je profiel bekeken en je bent inderdaad erg knap! Je blonde haren glitteren in het zonlicht. Jij bent mijn vrouw ik ben jou man. Hoe oud ben je? Zoek je een vriend? op wat voor jongens val je? Welke cup heb je? :$
ja. en nu fotoquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef Rodezee-likker het volgende:
Okee schatje wat jij wil.. maar gaat het ja dan alleen om t uiterlijk.. ?!
Flikker eens ff lekker op hierquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef Rodezee-likker het volgende:
Okee schatje wat jij wil.. maar gaat het ja dan alleen om t uiterlijk.. ?!
Het zoveelste fap-hier-op-liiszle-topic. Waarom post ik hier in hemelsnaamquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Flikker eens ff lekker op hier
Dit doe je maar via PM of fobo ofso
Omdat je stiekem net zo kansloos bent als de rest ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het zoveelste fap-hier-op-liiszle-topic. Waarom post ik hier in hemelsnaam![]()
Kut, je kent mequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je stiekem net zo kansloos bent als de rest ?
Waar haal jij het weg dat ik serieus benquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahhah.
oh, t was serieus?
hahahah..![]()
Ik heb wel dr adres voor jequote:Op donderdag 29 maart 2007 12:44 schreef Rodezee-likker het volgende:
Ja ik ben nog vrijgezel en van me mattie's op FOK.nl heb ik te horen gekregen dat ene Liiszle focking mooi is! Hoe kan ik met haar in contact komen??![]()
Ik heb het gehoord van survivalfiets!
![]()
Laat het me weten! GGGRRRRRRRRRRRrrrrr!!! POSTBANK!!![]()
Greetzzzzz Johan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |