Laten we het hopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Zou Anne-Floor misschien de nieuwe miljonair zijn??
Mag Fok stemmen....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:11 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat Natasia niet geslaagd is en dat er stemming komt of ze een herkansing mag krijgen.
dacht ik ook ja, .........vanuit de helicopterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:13 schreef LiisaB het volgende:
had wel een bommetje verwacht
Wat is het: een blanco A4tje?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:15 schreef Dogga het volgende:
Amanda: Dit blad is echt vet..alles wat ik leuk vindt staat er in
Huub: ja een blad met inhoud
Hahahaha
neeej ze heeft nog geen examen gedaan maar der les vandaag ging inet goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:17 schreef petraa het volgende:
heeft ze nou examen gedaan of niet en zo ja is ze dan geslaagd of niet ?
Ik weet het niet zeker, maar gisteren in een gesprek van Blatasja en Braindead dacht ik uit te halen dat ze morgen af moet rijden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:18 schreef Dogga het volgende:
[..]
neeej ze heeft nog geen examen gedaan maar der les vandaag ging inet goed
Dit is voor de 100ste aflevering
Dat ze voor 12.00 uur woensdagmiddag een ontslag ronde aan kunnen vragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:18 schreef ThomasCrown het volgende:
Wil iemand even vertellen wat er net gezegd werd in het filmpje, zit op me werk nl
de ontslagronde moet voor woensdag 12 uur worden aangevraagd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:18 schreef ThomasCrown het volgende:
Wil iemand even vertellen wat er net gezegd werd in het filmpje, zit op me werk nl
Niets nieuws dus...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ze voor 12.00 uur woensdagmiddag een ontslag ronde aan kunnen vragen.
Zou het een Hint zijn ??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:20 schreef avonne het volgende:
[..]
"Iedereen mag eruit gestemd worden" werd er bij gezegd
Ik denk dat ze gewoon een spannende cliffhanger nodig hebben voor de tv-uitzendingen.quote:
Neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:17 schreef petraa het volgende:
heeft ze nou examen gedaan of niet en zo ja is ze dan geslaagd of niet ?
Ja duidelijk. Even een bevestiging dat Bart er ook gewoon uitgestemd mag worden. Ik gun 'm ook echt die 10K wel terug. Zeker in het begin was hij smaakmaker en ook de afgelopen week is hij echt goed met het spel bezig. Ik kan me voorstellen dat hij naar Lesley wil.quote:
omdat ze der als miljonairs uit moeten zienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom heeft Eric een pak met een stropdas aan.
Dat noemen ze "damage control".quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:20 schreef avonne het volgende:
"Iedereen mag eruit gestemd worden" werd er bij gezegd
Niet meer, want ik heb de perfecte oplossing gevonden om mezelf onder controle te houden. Elke keer als ik de zwarte heks zie gaat de stream uit. Dat werkt heerlijk rusgevend. Soms, als de zwarte heks samen met andere bewoners is, probeer ik het wel eens. Maar als ze alleen is, of samen met de 2 andere hersendoden dan gaat de stream uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Koken jullie ook weleens van woede als jullie de streams kijken?
Ik zou er niet intrappen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Even een bevestiging dat Bart er ook gewoon uitgestemd mag worden. Ik gun 'm ook echt die 10K wel terug. Zeker in het begin was hij smaakmaker en ook de afgelopen week is hij echt goed met het spel bezig. Ik kan me voorstellen dat hij naar Lesley wil.
Ja, er moet voor morgenmiddag 12 uur besloten worden of er iemand een voorstel gaat doen er iemand uit te stemmen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:39 schreef Zus_konijn het volgende:
Gaat er vandaag nog iets leuks gebeuren??
is dat niet een kok.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, er moet voor morgenmiddag 12 uur besloten worden of er iemand een voorstel gaat doen er iemand uit te stemmen.
En Mark komt vanavond.
Ik weet niet wie dat is.
Dat is toch de kok?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En Mark komt vanavond.
Ik weet niet wie dat is.
Ik denk dat Bart zelf gaat en er verder niemand uitgestemd word.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, er moet voor morgenmiddag 12 uur besloten worden of er iemand een voorstel gaat doen er iemand uit te stemmen.
En Mark komt vanavond.
Ik weet niet wie dat is.
Die zogenaamd grappige man, met zijn seksueel getinte grapjes heet Martin.quote:
Marc is toch die ene kok met die wijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:42 schreef Dogga het volgende:
die kok heet martin
Nee, dit is een andere kok, een echt, hij heeft een restaurant dat "Lepeltjes" heetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die zogenaamd grappige man, met zijn seksueel getinte grapjes heet Martin.
Die zal dat idd zijn.
Het lukt alleen niet erg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub gooit zijn charmes weer in de strijd, als onderdeel van het plan natuurlijk
Ik denk uit gewoonte. Amanda begrijpt toch niks anders!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub gooit zijn charmes weer in de strijd, als onderdeel van het plan natuurlijk
Het plan is dat hij Amanda in bed weet te krijgen en dat Brian dan zo pissed wordt dat hij haar eruit stemt. Zoiets geloof ik. Wat ook nog kan is dat Brian Huub dan een knal verkoopt en Brian er dus uitvliegt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lukt alleen niet erg.
Amanda schreeuwt dat het niks meer wordt met de ontslagronde, en is ervan overtuigd dat Bart dan zelf gaat.
Klopt idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het plan is dat hij Amanda in bed weet te krijgen en dat Brian dan zo pissed wordt dat hij haar eruit stemt. Zoiets geloof ik. Wat ook nog kan is dat Brian Huub dan een knal verkoopt en Brian er dus uitvliegt.
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gebruikt het woord "verdeelsleutel" op een verkeerde manier.
Het ging over welke dag er vanavond in de uitzending komt, en dat je dat niet kan weten.quote:
Ik heb Eric een kaartje gestuurd dat hij de masterbedroom op moet eisen......................met of zonder Brian in bed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:49 schreef Lady-night het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat die Eric niet gewoon de hele dag achter Brian aan gaat lopen....Beetje teasen etc. Zeker succesvol. Dat was ook een plan, maar zie er niet veel van terug
Zoals je van al Erics grote plannen vooralsnog niets terugziet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:49 schreef Lady-night het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat die Eric niet gewoon de hele dag achter Brian aan gaat lopen....Beetje teasen etc. Zeker succesvol. Dat was ook een plan, maar zie er niet veel van terug
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Onder de dekens hebben ze ook camera's hè!"
Je zag Amanda heel even verschrikt kijken
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Onder de dekens hebben ze ook camera's hè!"
Je zag Amanda heel even verschrikt kijken
Ze doet het niet want anders wordt ze de snol van the golden cagequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:56 schreef Ilmagnifico het volgende:
Huubje wil zoenen met Del.
Al dan niet tijdens de acteerlessen.
Als hij het dan maar doet als brainless in de buurt is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:56 schreef Ilmagnifico het volgende:
Huubje wil zoenen met Del.
Al dan niet tijdens de acteerlessen.
Ja, dat zeker ..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij het dan maar doet als brainless in de buurt is.
Dat denk ik ook wel...............en het past perfect in het Nenawannabee-plaatje.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub vroeg inderdaad of ze nog een keer samen gingen zoenen. Amanda zei: "Je weet maar nooit hè"
Volgens mij vindt ze Huub stiekem wel leuk
Maar niet te snel! Laat 'm eerst een beuk uitdelen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, dat zeker ..
en dan moet hij ook zeker back-up hebben van Bart of Eric, want als hij echt gaat flippen is dat wel van belang.
Geeft ie niks om, hij speelt ook met poesjes waar hele volksstammen overheen zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Denkt Huub nu niet aan de delen van Brian die Amanda hoogstwaarschijnlijk met die handen heeft vastgehouden?
Ik ben bang dat Huub dan wel even gestrekt gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet te snel! Laat 'm eerst een beuk uitdelen!
LOL, daar zit wat inquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft ie niks om, hij speelt ook met poesjes waar hele volksstammen overheen zijn geweest.
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Huub dan wel even gestrekt gaat.
Niet veel andere mogelijkheden bij Eric!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
Huub prepareert Sylvia, zij gaat zodadelijk Eric anaal fistfucken.
[afbeelding]
Of misschien ook wel niet hoor.
Of Amandaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
Huub prepareert Sylvia, zij gaat zodadelijk Eric anaal fistfucken.
[afbeelding]
Of misschien ook wel niet hoor.
Hij heeft 't er voor over, zegt-ie. Dus daar moet hij dan ook niet moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Huub dan wel even gestrekt gaat.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:15 schreef scanman01 het volgende:
"Sylvia: "Huubje, wat staat er voor mij op het programma?"
Huub: "Wat wil je?"
Sylvia: "Je weet toch wel wat ik wil"
Huub: "Met hun erbij?"
Sylvia: "Sinds wanneer schaam jij je?"
Huub: "Okee, dan zal ik je straks even lekker beffen"
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:15 schreef scanman01 het volgende:
"Sylvia: "Huubje, wat staat er voor mij op het programma?"
Huub: "Wat wil je?"
Sylvia: "Je weet toch wel wat ik wil"
Huub: "Met hun erbij?"
Sylvia: "Sinds wanneer schaam jij je?"
Huub: "Okee, dan zal ik je straks even lekker beffen"
Wat is zijn plan??? Ik zit een andere stream te kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat Bart niet lukken met Brian. Brian trapt er niet in.
Dat heeft hij wel hoor! Inclusief veel plezier daarna, als hij mag helpen met het inpakken van de koffers.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben he![]()
ik had begrepen dat er gister rond 21.00 uur een bommetje zou zijn????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:13 schreef LiisaB het volgende:
had wel een bommetje verwacht
Bart probeert Brian over te halen Natasia of Amanda eruit te stemmen..... maar Brian voelt er niet zo veel voor. Bart legt Brian uit dat hij (op lange termijn) zijn backup is ... Natasia gaat er in september uit (alhoewel ik dat nog moet zien) en Amanda zal er dan allang uit zijn. Brian raakt er een beetje van in de war.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is zijn plan??? Ik zit een andere stream te kijken.
Hij probeert hem duidelijk te maken dat er te veel pacts zijn en dat dat moet stoppen. Anders gaan ze er nooit meer iemand uitkrijgen. Bart wil Natasia of Amanda eruit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is zijn plan??? Ik zit een andere stream te kijken.
Ik snap wel wat-ie bedoelt. Zodra hij op haar uitgeneukt is, mag ze opzouten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian zegt dat Natasia een sterke boodschap heeft die Brian begrijpt ...... Brian vindt Amanda een kanshebber maar hij wil niet zeggen of hij haar deze maand eruit wil stemmen. Hij vindt haar een kanshebber 'in het algemeen'.... en meer van dat wazige gewauwel ... je kent dat wel, op zijn Brianiaans.
Ja. De ene keer kijkt hij naar de lange termijn, een paar minuten later zegt-ie weer dat je niet langer dan een week vooruit kan kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:43 schreef Clank het volgende:
Bart voert geen sterke discussie hij spreekt zichzelf steeds tegen.
Bart heeft wat dat betreft zichzelf de das om gedaan met zijn gedreig om eruit te gaan. Brian snapt dat hij er misschien dan volgende maand uitgaat, of die maand daarna. Dan is hij ook zijn long-term dekking kwijt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vertrouwt Bart niet meer .... hij ziet dondersgoed in dat als hij Natasia eruit stemt hij van Bart afhnakelijk is. Hij heeft nu de zekerheid van twee backups en dat voelt voor hem veiliger.
Gisteren was hij veel sterker, maar Brian heeft intussen te veel tijd gehad om erover na te denken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:43 schreef Clank het volgende:
Bart voert geen sterke discussie hij spreekt zichzelf steeds tegen.
Ja, gemiste kans!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
Bart moet de troef uitspelen dat a-DEL slecht is voor het imago van Brain
Dat is veel leuker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef jacqjacq het volgende:
nou dan wordt het dus plan B: dat er iemand dusdanig getreiterd gaat worden dat ie uiteindelijk opstapt
...... Brian weet ook wel dat Natasia er alleen vrijwillig uitstapt als er dooien vallen, eerder is die ... die .... er niet uit te krijgen. Van Amanda kan niemand op aan, dus Brian heeft ergens wel gelijk dat hij niet op Bart kan vertrouwen. Wat denk jij ... gaat Bart weg als er niemand weggestemd wordt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft wat dat betreft zichzelf de das om gedaan met zijn gedreig om eruit te gaan. Brian snapt dat hij er misschien dan volgende maand uitgaat, of die maand daarna. Dan is hij ook zijn long-term dekking kwijt.
Of Erik wordt alsnog de Sjaak.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef jacqjacq het volgende:
nou dan wordt het dus plan B: dat er iemand dusdanig getreiterd gaat worden dat ie uiteindelijk opstapt
Zou wel een hele goede zijn ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Ze waren het er gisteren nog over eens dat Brian te veel alleen zit. Dan heeft hij te veel tijd om na te denken en dat werkt niet in hun voordeel. Eric stelde toen voor om constant achter Brian aan te gaan lopen, maar daar werd niet echt op in gegaan.
Openingen genoeg bij die snol voor Brian ... maar ik begrijp je punt, hij houdt haar alleen om te neuken. (te triest voor woorden eigenlijk dat Brian zo denkt)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
Brian twijfelt wel of hij Amanda moet opgeven.. dat is in ieder geval al een opening
Dat plan was er, maar Eric voert het niet uit...jammer genoegquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Ze waren het er gisteren nog over eens dat Brian te veel alleen zit. Dan heeft hij te veel tijd om na te denken en dat werkt niet in hun voordeel. Eric stelde toen voor om constant achter Brian aan te gaan lopen, maar daar werd niet echt op in gegaan.
Eric voert nog bar weinig uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Dat plan was er, maar Eric voert het niet uit...jammer genoeg
Ook Huub zal Eric er op dit moment zeker nog niet uitstemmen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:54 schreef FSR het volgende:
[..]
Nope, Sylvia vind het een leuke buffer voor haar....
Bij Amanda ligt nog wel een klein kansje inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
Brian twijfelt wel of hij Amanda moet opgeven.. dat is in ieder geval al een opening
ik heb het idee dat brian bij bart is komen zitten om verder te praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Knap van Bart dat hij tegen dat gepingel op die giteeer kan .... het zou mij bloednerveus maken.
ok jacjacq ...... ik gooi de stream dan wel even op mute. Ik word er voor de pc al bloednerveus van. Ik had dat ding allang ergens achter de stallen gegooid .....(óf over de harses van Brian heengetrokken)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik heb het idee dat brian bij bart is komen zitten om verder te praten.
dus bart moet dat gepingel maar even accepteren
Natasia er uit gaat alleen als Bart zich 100% conformeert aan Brian. Dan is Brian wellicht te porren voor een stem Tegen Natasia. Ze kunnen het beter andersom proberen, via Natasia die maffe Brian er uit sturen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Amanda ligt nog wel een klein kansje inderdaad.
Natasia is 100% uitgesloten.
Huub is toch een boer, want gewoon 9 van 10 dingen die hij doet of zegt zijn tijdens het uitgaan een paar blauwe ogen waard.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerkingen die Huub soms maakt richting Amanda. 99 van de 100 meiden zouden daar kwaad over worden, maar Amanda vindt het wel prima.
Amanda neukt toch ook met Brian om in het huis te blijven?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Openingen genoeg bij die snol voor Brian ... maar ik begrijp je punt, hij houdt haar alleen om te neuken. (te triest voor woorden eigenlijk dat Brian zo denkt)
Het laatste.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda neukt toch ook met Brian om in het huis te blijven?
Of is dat al too much tactics voor haar en doet ze het 'alleen maar' omdat ze er zin in heeft?
Mooie voorkant voor zn eerste CDquote:
Dat doen ze vast nooit. Als het meerderheid wordt, dan is DGK over een half jaar afgelopen. Dus als ze dat niet willen, blijft het unaniem. De bedoeling is juist dat net niet of maar heel zelden lukt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat ze de spelregels gaan veranderen als er geen stemming wordt aangevraagd
Op langere termijn is er de kans dat Brian Amanda weg zal stemmen om het spel te versnellen. Maar ik geloof dat het zeker niet deze maand zal zijn! Bart's invloed op Brian is minimaal geworden omdat Brian zijn eigen mening heeft gevormd en daar zeer standvastig in is. Deze maand dus weer niemand.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Amanda ligt nog wel een klein kansje inderdaad.
Natasia is 100% uitgesloten.
Misschien wel handig als vogelverschrikkend middel ....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooie voorkant voor zn eerste CD
Dat wordt een lege CD-R waar je zelf iets op kunt zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Natasia er uit gaat alleen als Bart zich 100% conformeert aan Brian. Dan is Brian wellicht te porren voor een stem Tegen Natasia. Ze kunnen het beter andersom proberen, via Natasia die maffe Brian er uit sturen.
Huub moet gewoon nog uit de kast komen...quote:
Dit schiet ook niet op, dus er moet wat gebeuren. Ze kunnen na 2 maanden de regels ook weer omkerend veranderen ( = dit een kloppende zin ?)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doen ze vast nooit. Als het meerderheid wordt, dan is DGK over een half jaar afgelopen. Dus als ze dat niet willen, blijft het unaniem. De bedoeling is juist dat net niet of maar heel zelden lukt.
Waarom? Er krijgen vanzelf wel mensen genoeg van hoor, of er gebeurt iets buiten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit schiet ook niet op, dus er moet wat gebeuren.
Of over 10 jaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
dat zouden ze inderdaad kunnen bewerkstelligen .....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit schiet ook niet op, dus er moet wat gebeuren. Ze kunnen na 2 maanden de regels ook weer omkerend veranderen ( = dit een kloppende zin ?)
Jouw gaydar behoeft nog wat nadere afstelling.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub moet gewoon nog uit de kast komen...![]()
Kijk maar naar z'n kleding en gewoon al dat verwijfde gedoe waar die mee bezig is.
Dat stoere achter de vrouwtjes aanlopen en sexistische opmerkingen maken is 1 grote dekmantel.![]()
Ik wil toch even naar jou toe reageren dat het werkwoord "bewerkstelligen" mij een beetje .. ahmmm.... you know.... it puts me close to the edge, weet je.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
dat zouden ze inderdaad kunnen bewerkstelligen .....
Ik zal het meenemen in mijn overwegingen wanneer ik weer een van mijn gedachtengangen aan dit forum toevoeg. Dank je voor je input Gert. Ik leer daar veel van ... kom dichter tot mijzelf daardoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil toch even naar jou toe reageren dat het werkwoord "bewerkstelligen" mij een beetje .. ahmmm.... you know it puts me to the edge, weet je.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:12 schreef FSR het volgende:
Wat is er met die brief...
Wat hij heeft gezegd voor hij er in kwam misschien? maar dat weet ze alquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het hart van Natasja gaat sneller kloppen door de brief ... het gaat over Eric denk ik.
Dat stuk wat wij ook gelezen hebben toen hij kwam.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:12 schreef Ashrak het volgende:
Waar gaat het over ....
Waarschijnlijk een interview of een stuk over Eric.
Ja maar dat wist ze toch al?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat over Eric en het moet dus iets negatiefs zijn blijkbaar.
Maar Natasia brengt het nu zo dat het voor Sylvia wel eens een reden kan zijn om hem eruit te stemmen donderdag. Dus ik denk niet dat het om dat stukje gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat stuk wat wij ook gelezen hebben toen hij kwam.
Over Sylvia en Huub dat hij die leuk vond.
en brian en natasia niet leuk.
Dat stukje is een week oud.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:14 schreef Brici het volgende:
msichien is dit het ??
http://www.telegraaf.nl/prive/article58646081.ece?cid=rss
Respect voor Bart..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat heeft die Brain een kut stem als hij zingt![]()
Niet alleen als hij zingt hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:17 schreef Vakkie_W het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Helft is er uitgelaten denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Natasia brengt het nu zo dat het voor Sylvia wel eens een reden kan zijn om hem eruit te stemmen donderdag. Dus ik denk niet dat het om dat stukje gaat.
We mogen toch hopen van wel ... dat Huub en Sylvia de brief bespreken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helft is er uitgelaten denk ik.
Snap er ook niks van.
maar Syl gaat dit vast nog met huub bespreken.
Het zou toch zomaar eens snel kunnen gaan, ze zijn namelijk niet allemaal okselfris meer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit schiet ook niet op, dus er moet wat gebeuren. Ze kunnen na 2 maanden de regels ook weer omkerend veranderen ( = dit een kloppende zin ?)
Ja, je hebt gelijk.............. ben gewoon wat ongeduldigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom? Er krijgen vanzelf wel mensen genoeg van hoor, of er gebeurt iets buiten.
Laten we hopen dat Huub en Sylvia zo even samen kunnen kwebbelen over de brief.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:22 schreef itsme het volgende:
Vind het opvallend en niet zo goed uitziende dat syl niets tegen Eric zei er over.
Natasia vind het zo vaag.
Bart was toch net Brian ook aan het bewerken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef FSR het volgende:
weer een bommetje van de redactie..?
de slimstequote:
En misschien een betere actie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Bart was toch net Brian ook aan het bewerken?
De "tegenpartij" doet hetzelfde hoor.
Aktie "Erik eruit" is bezig..
Huub had al eerder gezegd dat hij Eric er niet uit ging stemmen tegen Sylvia.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:25 schreef FSR het volgende:
Het zal wel een artikel zijn over / van Eric en zijn intree in het huis...
Beetje aangedikt door de televaag....
En Zdngmw zal het aandikken omdat ze zo de dekking van Sylvia weg te halen...
Als-ie wil winnen, zal dat ooit wel moeten ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:26 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, ik denk dat ik het weet ??
Dat Eric de opdracht heeft om alle oude bewoners er uit te werken ???
Inderdaad... aan de schrikreacties hier te zien: OOEI!!! Als Sylvia dit maar wel met Huub bespreekt etc..quote:
Oei, als Sylvia dat maar met Huub bespreekt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:16 schreef itsme het volgende:
Natasia tegen Syl, jij bent de enige die hem hier laat blijven.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad... aan de schrikreacties hier te zien: OOEI!!! Als Sylvia dit maar wel met Huub bespreekt etc..
Bart is een drammer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ohhh.... laat die Bart eruit gaan plse!! Als ze er toch niet uitkomen...
cpies laat m daad bij woorden voegen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bart is een drammer.
Nou dan gaat ie toch lekker.
Snap het probleem van Bart niet zo hoor.
denkt hij door dreigen met weggaan iedereen bang te maken.
Nou daag Bart
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
In de brief staat een stukje uit een interview dat Eric onlangs heeft gegeven. Alleen zijn de antwoorden die Eric heeft gegeven iets verdraaid. Op de vraag wie hij het liefste weg wilt stemmen, heeft Brian stiekem de namen van Natasia en Sylvia toegevoegd. Dit om Eric een oor aan te naaien en om te bewerkstelligen dat Sylvia toch meegaat in de stemming tegen Eric. Sylvia en Natasia hebben naar gevoel over gehouden aan de brief. "Hij kan het er ook zelf hebbe neergelegd, ik sluit niks uit”, vertelt Sylvia over haar verdenkingen richting Eric. Iedereen lijkt in het spelletje te trappen. En Brian? Die doet natuurlijk net alsof zijn neus bloedt
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom heeft Eric een pak met een stropdas aan.
Tsja zou je ook bijna vergeten als je ziet hoe die snol er vaak bij looptquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef Dogga het volgende:
[..]
omdat ze der als miljonairs uit moeten zien
Nou lekker dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
In de brief staat een stukje uit een interview dat Eric onlangs heeft gegeven. Alleen zijn de antwoorden die Eric heeft gegeven iets verdraaid. Op de vraag wie hij het liefste weg wilt stemmen, heeft Brian stiekem de namen van Natasia en Sylvia toegevoegd. Dit om Eric een oor aan te naaien en om te bewerkstelligen dat Sylvia toch meegaat in de stemming tegen Eric. Sylvia en Natasia hebben naar gevoel over gehouden aan de brief. "Hij kan het er ook zelf hebbe neergelegd, ik sluit niks uit”, vertelt Sylvia over haar verdenkingen richting Eric. Iedereen lijkt in het spelletje te trappen. En Brian? Die doet natuurlijk net alsof zijn neus bloedt
Duidelijk! Dus weer Brian.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
Bron: talpa
Vooralsnog lijkt Brian de slimste.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou lekker dan.
Als Syl slim is laat ze het eric lezen.
is het meteen opgehelderd en hun kunnen dat artikel ook terug zien op internet.
quote:
Verbaast me niks van Brian, het is een vuile ratquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
welk woord dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:43 schreef kleinzusje het volgende:
Zien jullie dat Talpa het woord wat Gert niet meer kan horen gebruikt
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:43 schreef kleinzusje het volgende:
Zien jullie dat Talpa het woord wat Gert niet meer kan horen gebruikt
Precies, Gewoon vragen aan Eric. Doen ze dat niet, dan zijn ze zelf echt dombootjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:45 schreef CartWOman het volgende:
Please Huub, jullie moeten met Eric praten en vervolgens doen alsof ze Eric eruit stemmen! En dan die kop van Brian close-up![]()
bewerkstelligenquote:
Net op tijdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doet het steeds exprés hè! Je wilt me het huis uithebben hè!![]()
Het is GerT![]()
En die redactie doet het er zéker om, om dat woord te gebruiken.
Itsme: ik ben het helemaal met je eens. Als ze hier in stinken, verdienen ze het ook niet!
Dat heeft ie nooit zelf bedacht.....................hij doet alleen alles voor geld. Echt alles.quote:
quote:
Dus zorg dat Eric het leest .quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:47 schreef CartWOman het volgende:
Eric krijgt trouwens een fit als hij hier achterkomt.![]()
Ik verwacht anders nog wel een tsunami.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, allemaal een storm in een glaasje water
Als ze er achter komen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verwacht anders nog wel een tsunami.![]()
Zodra dit uitkomt is direct duidelijk dat Brian hier achter zit, en Eric gaat volledig over de rooie. (Don't worry, rooie)
Wel knap dat hij de namen goed heeft gespeldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef FSR het volgende:
eerlijk is eerlijk.. het is een goede actie om de namen te veranderen....
het spel is een beetje dood an het slaan... het lijkt wel of je naar een vakantieoord aan het kijken bent
Ik kan niet wachten hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zodra dit uitkomt is direct duidelijk dat Brian hier achter zit, en Eric gaat volledig over de rooie. (Don't worry, rooie)
Hoe laat ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Peet...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:57 schreef Peter6000 het volgende:
There will be no other Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef kleinzusje het volgende:
Lesley ?
ik wist het.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
Brian stiekem de namen van Natasia en Sylvia toegevoegd. en. En Brian? Die doet natuurlijk net alsof zijn neus bloedt
Heel laat, tegen bedtijd, zoals gewoonlijk.quote:
Geen idee, ik volg geen soapsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
Dat is toch Jurre??
Dat was heel vroeger in Onderweg naar Morgen.
Ja die is het.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
Dat is toch Jurre??
Dat was heel vroeger in Onderweg naar Morgen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wist het.
When something smells funny I say "Brian"
Ze mogen niets DGK gerelateerds opzoeken op internet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
Brian is ook wel een dombo, ze hoeven het interview alleen maar even op te zoeken op internet.
ben benieuwd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
Brian is ook wel een dombo, ze hoeven het interview alleen maar even op te zoeken op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |