Ja maar dat wist ze toch al?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat over Eric en het moet dus iets negatiefs zijn blijkbaar.
Maar Natasia brengt het nu zo dat het voor Sylvia wel eens een reden kan zijn om hem eruit te stemmen donderdag. Dus ik denk niet dat het om dat stukje gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat stuk wat wij ook gelezen hebben toen hij kwam.
Over Sylvia en Huub dat hij die leuk vond.
en brian en natasia niet leuk.
Dat stukje is een week oud.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:14 schreef Brici het volgende:
msichien is dit het ??
http://www.telegraaf.nl/prive/article58646081.ece?cid=rss
Respect voor Bart..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat heeft die Brain een kut stem als hij zingt![]()
Niet alleen als hij zingt hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:17 schreef Vakkie_W het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Helft is er uitgelaten denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Natasia brengt het nu zo dat het voor Sylvia wel eens een reden kan zijn om hem eruit te stemmen donderdag. Dus ik denk niet dat het om dat stukje gaat.
We mogen toch hopen van wel ... dat Huub en Sylvia de brief bespreken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helft is er uitgelaten denk ik.
Snap er ook niks van.
maar Syl gaat dit vast nog met huub bespreken.
Het zou toch zomaar eens snel kunnen gaan, ze zijn namelijk niet allemaal okselfris meer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit schiet ook niet op, dus er moet wat gebeuren. Ze kunnen na 2 maanden de regels ook weer omkerend veranderen ( = dit een kloppende zin ?)
Ja, je hebt gelijk.............. ben gewoon wat ongeduldigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom? Er krijgen vanzelf wel mensen genoeg van hoor, of er gebeurt iets buiten.
Laten we hopen dat Huub en Sylvia zo even samen kunnen kwebbelen over de brief.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:22 schreef itsme het volgende:
Vind het opvallend en niet zo goed uitziende dat syl niets tegen Eric zei er over.
Natasia vind het zo vaag.
Bart was toch net Brian ook aan het bewerken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef FSR het volgende:
weer een bommetje van de redactie..?
de slimstequote:
En misschien een betere actie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Bart was toch net Brian ook aan het bewerken?
De "tegenpartij" doet hetzelfde hoor.
Aktie "Erik eruit" is bezig..
Huub had al eerder gezegd dat hij Eric er niet uit ging stemmen tegen Sylvia.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:25 schreef FSR het volgende:
Het zal wel een artikel zijn over / van Eric en zijn intree in het huis...
Beetje aangedikt door de televaag....
En Zdngmw zal het aandikken omdat ze zo de dekking van Sylvia weg te halen...
Als-ie wil winnen, zal dat ooit wel moeten ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:26 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, ik denk dat ik het weet ??
Dat Eric de opdracht heeft om alle oude bewoners er uit te werken ???
Inderdaad... aan de schrikreacties hier te zien: OOEI!!! Als Sylvia dit maar wel met Huub bespreekt etc..quote:
Oei, als Sylvia dat maar met Huub bespreekt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:16 schreef itsme het volgende:
Natasia tegen Syl, jij bent de enige die hem hier laat blijven.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad... aan de schrikreacties hier te zien: OOEI!!! Als Sylvia dit maar wel met Huub bespreekt etc..
Bart is een drammer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ohhh.... laat die Bart eruit gaan plse!! Als ze er toch niet uitkomen...
cpies laat m daad bij woorden voegen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bart is een drammer.
Nou dan gaat ie toch lekker.
Snap het probleem van Bart niet zo hoor.
denkt hij door dreigen met weggaan iedereen bang te maken.
Nou daag Bart
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
In de brief staat een stukje uit een interview dat Eric onlangs heeft gegeven. Alleen zijn de antwoorden die Eric heeft gegeven iets verdraaid. Op de vraag wie hij het liefste weg wilt stemmen, heeft Brian stiekem de namen van Natasia en Sylvia toegevoegd. Dit om Eric een oor aan te naaien en om te bewerkstelligen dat Sylvia toch meegaat in de stemming tegen Eric. Sylvia en Natasia hebben naar gevoel over gehouden aan de brief. "Hij kan het er ook zelf hebbe neergelegd, ik sluit niks uit”, vertelt Sylvia over haar verdenkingen richting Eric. Iedereen lijkt in het spelletje te trappen. En Brian? Die doet natuurlijk net alsof zijn neus bloedt
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom heeft Eric een pak met een stropdas aan.
Tsja zou je ook bijna vergeten als je ziet hoe die snol er vaak bij looptquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef Dogga het volgende:
[..]
omdat ze der als miljonairs uit moeten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |