Eric voert nog bar weinig uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Dat plan was er, maar Eric voert het niet uit...jammer genoeg
Ook Huub zal Eric er op dit moment zeker nog niet uitstemmen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:54 schreef FSR het volgende:
[..]
Nope, Sylvia vind het een leuke buffer voor haar....
Bij Amanda ligt nog wel een klein kansje inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
Brian twijfelt wel of hij Amanda moet opgeven.. dat is in ieder geval al een opening
ik heb het idee dat brian bij bart is komen zitten om verder te praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Knap van Bart dat hij tegen dat gepingel op die giteeer kan .... het zou mij bloednerveus maken.
ok jacjacq ...... ik gooi de stream dan wel even op mute. Ik word er voor de pc al bloednerveus van. Ik had dat ding allang ergens achter de stallen gegooid .....(óf over de harses van Brian heengetrokken)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik heb het idee dat brian bij bart is komen zitten om verder te praten.
dus bart moet dat gepingel maar even accepteren
Natasia er uit gaat alleen als Bart zich 100% conformeert aan Brian. Dan is Brian wellicht te porren voor een stem Tegen Natasia. Ze kunnen het beter andersom proberen, via Natasia die maffe Brian er uit sturen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Amanda ligt nog wel een klein kansje inderdaad.
Natasia is 100% uitgesloten.
Huub is toch een boer, want gewoon 9 van 10 dingen die hij doet of zegt zijn tijdens het uitgaan een paar blauwe ogen waard.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerkingen die Huub soms maakt richting Amanda. 99 van de 100 meiden zouden daar kwaad over worden, maar Amanda vindt het wel prima.
Amanda neukt toch ook met Brian om in het huis te blijven?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Openingen genoeg bij die snol voor Brian ... maar ik begrijp je punt, hij houdt haar alleen om te neuken. (te triest voor woorden eigenlijk dat Brian zo denkt)
Het laatste.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda neukt toch ook met Brian om in het huis te blijven?
Of is dat al too much tactics voor haar en doet ze het 'alleen maar' omdat ze er zin in heeft?
Mooie voorkant voor zn eerste CDquote:
Dat doen ze vast nooit. Als het meerderheid wordt, dan is DGK over een half jaar afgelopen. Dus als ze dat niet willen, blijft het unaniem. De bedoeling is juist dat net niet of maar heel zelden lukt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat ze de spelregels gaan veranderen als er geen stemming wordt aangevraagd
Op langere termijn is er de kans dat Brian Amanda weg zal stemmen om het spel te versnellen. Maar ik geloof dat het zeker niet deze maand zal zijn! Bart's invloed op Brian is minimaal geworden omdat Brian zijn eigen mening heeft gevormd en daar zeer standvastig in is. Deze maand dus weer niemand.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Amanda ligt nog wel een klein kansje inderdaad.
Natasia is 100% uitgesloten.
Misschien wel handig als vogelverschrikkend middel ....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooie voorkant voor zn eerste CD
Dat wordt een lege CD-R waar je zelf iets op kunt zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Natasia er uit gaat alleen als Bart zich 100% conformeert aan Brian. Dan is Brian wellicht te porren voor een stem Tegen Natasia. Ze kunnen het beter andersom proberen, via Natasia die maffe Brian er uit sturen.
Huub moet gewoon nog uit de kast komen...quote:
Dit schiet ook niet op, dus er moet wat gebeuren. Ze kunnen na 2 maanden de regels ook weer omkerend veranderen ( = dit een kloppende zin ?)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doen ze vast nooit. Als het meerderheid wordt, dan is DGK over een half jaar afgelopen. Dus als ze dat niet willen, blijft het unaniem. De bedoeling is juist dat net niet of maar heel zelden lukt.
Waarom? Er krijgen vanzelf wel mensen genoeg van hoor, of er gebeurt iets buiten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit schiet ook niet op, dus er moet wat gebeuren.
Of over 10 jaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
dat zouden ze inderdaad kunnen bewerkstelligen .....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit schiet ook niet op, dus er moet wat gebeuren. Ze kunnen na 2 maanden de regels ook weer omkerend veranderen ( = dit een kloppende zin ?)
Jouw gaydar behoeft nog wat nadere afstelling.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub moet gewoon nog uit de kast komen...![]()
Kijk maar naar z'n kleding en gewoon al dat verwijfde gedoe waar die mee bezig is.
Dat stoere achter de vrouwtjes aanlopen en sexistische opmerkingen maken is 1 grote dekmantel.![]()
Ik wil toch even naar jou toe reageren dat het werkwoord "bewerkstelligen" mij een beetje .. ahmmm.... you know.... it puts me close to the edge, weet je.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
dat zouden ze inderdaad kunnen bewerkstelligen .....
Ik zal het meenemen in mijn overwegingen wanneer ik weer een van mijn gedachtengangen aan dit forum toevoeg. Dank je voor je input Gert. Ik leer daar veel van ... kom dichter tot mijzelf daardoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil toch even naar jou toe reageren dat het werkwoord "bewerkstelligen" mij een beetje .. ahmmm.... you know it puts me to the edge, weet je.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:12 schreef FSR het volgende:
Wat is er met die brief...
Wat hij heeft gezegd voor hij er in kwam misschien? maar dat weet ze alquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het hart van Natasja gaat sneller kloppen door de brief ... het gaat over Eric denk ik.
Dat stuk wat wij ook gelezen hebben toen hij kwam.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:12 schreef Ashrak het volgende:
Waar gaat het over ....
Waarschijnlijk een interview of een stuk over Eric.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |