Wat is zijn plan??? Ik zit een andere stream te kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat Bart niet lukken met Brian. Brian trapt er niet in.
Dat heeft hij wel hoor! Inclusief veel plezier daarna, als hij mag helpen met het inpakken van de koffers.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben he![]()
ik had begrepen dat er gister rond 21.00 uur een bommetje zou zijn????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:13 schreef LiisaB het volgende:
had wel een bommetje verwacht
Bart probeert Brian over te halen Natasia of Amanda eruit te stemmen..... maar Brian voelt er niet zo veel voor. Bart legt Brian uit dat hij (op lange termijn) zijn backup is ... Natasia gaat er in september uit (alhoewel ik dat nog moet zien) en Amanda zal er dan allang uit zijn. Brian raakt er een beetje van in de war.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is zijn plan??? Ik zit een andere stream te kijken.
Hij probeert hem duidelijk te maken dat er te veel pacts zijn en dat dat moet stoppen. Anders gaan ze er nooit meer iemand uitkrijgen. Bart wil Natasia of Amanda eruit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is zijn plan??? Ik zit een andere stream te kijken.
Ik snap wel wat-ie bedoelt. Zodra hij op haar uitgeneukt is, mag ze opzouten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian zegt dat Natasia een sterke boodschap heeft die Brian begrijpt ...... Brian vindt Amanda een kanshebber maar hij wil niet zeggen of hij haar deze maand eruit wil stemmen. Hij vindt haar een kanshebber 'in het algemeen'.... en meer van dat wazige gewauwel ... je kent dat wel, op zijn Brianiaans.
Ja. De ene keer kijkt hij naar de lange termijn, een paar minuten later zegt-ie weer dat je niet langer dan een week vooruit kan kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:43 schreef Clank het volgende:
Bart voert geen sterke discussie hij spreekt zichzelf steeds tegen.
Bart heeft wat dat betreft zichzelf de das om gedaan met zijn gedreig om eruit te gaan. Brian snapt dat hij er misschien dan volgende maand uitgaat, of die maand daarna. Dan is hij ook zijn long-term dekking kwijt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vertrouwt Bart niet meer .... hij ziet dondersgoed in dat als hij Natasia eruit stemt hij van Bart afhnakelijk is. Hij heeft nu de zekerheid van twee backups en dat voelt voor hem veiliger.
Gisteren was hij veel sterker, maar Brian heeft intussen te veel tijd gehad om erover na te denken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:43 schreef Clank het volgende:
Bart voert geen sterke discussie hij spreekt zichzelf steeds tegen.
Ja, gemiste kans!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
Bart moet de troef uitspelen dat a-DEL slecht is voor het imago van Brain
Dat is veel leuker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef jacqjacq het volgende:
nou dan wordt het dus plan B: dat er iemand dusdanig getreiterd gaat worden dat ie uiteindelijk opstapt
...... Brian weet ook wel dat Natasia er alleen vrijwillig uitstapt als er dooien vallen, eerder is die ... die .... er niet uit te krijgen. Van Amanda kan niemand op aan, dus Brian heeft ergens wel gelijk dat hij niet op Bart kan vertrouwen. Wat denk jij ... gaat Bart weg als er niemand weggestemd wordt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft wat dat betreft zichzelf de das om gedaan met zijn gedreig om eruit te gaan. Brian snapt dat hij er misschien dan volgende maand uitgaat, of die maand daarna. Dan is hij ook zijn long-term dekking kwijt.
Of Erik wordt alsnog de Sjaak.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef jacqjacq het volgende:
nou dan wordt het dus plan B: dat er iemand dusdanig getreiterd gaat worden dat ie uiteindelijk opstapt
Zou wel een hele goede zijn ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Ze waren het er gisteren nog over eens dat Brian te veel alleen zit. Dan heeft hij te veel tijd om na te denken en dat werkt niet in hun voordeel. Eric stelde toen voor om constant achter Brian aan te gaan lopen, maar daar werd niet echt op in gegaan.
Openingen genoeg bij die snol voor Brian ... maar ik begrijp je punt, hij houdt haar alleen om te neuken. (te triest voor woorden eigenlijk dat Brian zo denkt)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
Brian twijfelt wel of hij Amanda moet opgeven.. dat is in ieder geval al een opening
Dat plan was er, maar Eric voert het niet uit...jammer genoegquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Ze waren het er gisteren nog over eens dat Brian te veel alleen zit. Dan heeft hij te veel tijd om na te denken en dat werkt niet in hun voordeel. Eric stelde toen voor om constant achter Brian aan te gaan lopen, maar daar werd niet echt op in gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |