Laten we het hopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Zou Anne-Floor misschien de nieuwe miljonair zijn??
Mag Fok stemmen....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:11 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat Natasia niet geslaagd is en dat er stemming komt of ze een herkansing mag krijgen.
dacht ik ook ja, .........vanuit de helicopterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:13 schreef LiisaB het volgende:
had wel een bommetje verwacht
Wat is het: een blanco A4tje?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:15 schreef Dogga het volgende:
Amanda: Dit blad is echt vet..alles wat ik leuk vindt staat er in
Huub: ja een blad met inhoud
Hahahaha
neeej ze heeft nog geen examen gedaan maar der les vandaag ging inet goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:17 schreef petraa het volgende:
heeft ze nou examen gedaan of niet en zo ja is ze dan geslaagd of niet ?
Ik weet het niet zeker, maar gisteren in een gesprek van Blatasja en Braindead dacht ik uit te halen dat ze morgen af moet rijden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:18 schreef Dogga het volgende:
[..]
neeej ze heeft nog geen examen gedaan maar der les vandaag ging inet goed
Dit is voor de 100ste aflevering
Dat ze voor 12.00 uur woensdagmiddag een ontslag ronde aan kunnen vragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:18 schreef ThomasCrown het volgende:
Wil iemand even vertellen wat er net gezegd werd in het filmpje, zit op me werk nl
de ontslagronde moet voor woensdag 12 uur worden aangevraagd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:18 schreef ThomasCrown het volgende:
Wil iemand even vertellen wat er net gezegd werd in het filmpje, zit op me werk nl
Niets nieuws dus...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ze voor 12.00 uur woensdagmiddag een ontslag ronde aan kunnen vragen.
Zou het een Hint zijn ??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:20 schreef avonne het volgende:
[..]
"Iedereen mag eruit gestemd worden" werd er bij gezegd
Ik denk dat ze gewoon een spannende cliffhanger nodig hebben voor de tv-uitzendingen.quote:
Neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:17 schreef petraa het volgende:
heeft ze nou examen gedaan of niet en zo ja is ze dan geslaagd of niet ?
Ja duidelijk. Even een bevestiging dat Bart er ook gewoon uitgestemd mag worden. Ik gun 'm ook echt die 10K wel terug. Zeker in het begin was hij smaakmaker en ook de afgelopen week is hij echt goed met het spel bezig. Ik kan me voorstellen dat hij naar Lesley wil.quote:
omdat ze der als miljonairs uit moeten zienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom heeft Eric een pak met een stropdas aan.
Dat noemen ze "damage control".quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:20 schreef avonne het volgende:
"Iedereen mag eruit gestemd worden" werd er bij gezegd
Niet meer, want ik heb de perfecte oplossing gevonden om mezelf onder controle te houden. Elke keer als ik de zwarte heks zie gaat de stream uit. Dat werkt heerlijk rusgevend. Soms, als de zwarte heks samen met andere bewoners is, probeer ik het wel eens. Maar als ze alleen is, of samen met de 2 andere hersendoden dan gaat de stream uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Koken jullie ook weleens van woede als jullie de streams kijken?
Ik zou er niet intrappen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Even een bevestiging dat Bart er ook gewoon uitgestemd mag worden. Ik gun 'm ook echt die 10K wel terug. Zeker in het begin was hij smaakmaker en ook de afgelopen week is hij echt goed met het spel bezig. Ik kan me voorstellen dat hij naar Lesley wil.
Ja, er moet voor morgenmiddag 12 uur besloten worden of er iemand een voorstel gaat doen er iemand uit te stemmen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:39 schreef Zus_konijn het volgende:
Gaat er vandaag nog iets leuks gebeuren??
is dat niet een kok.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, er moet voor morgenmiddag 12 uur besloten worden of er iemand een voorstel gaat doen er iemand uit te stemmen.
En Mark komt vanavond.
Ik weet niet wie dat is.
Dat is toch de kok?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En Mark komt vanavond.
Ik weet niet wie dat is.
Ik denk dat Bart zelf gaat en er verder niemand uitgestemd word.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, er moet voor morgenmiddag 12 uur besloten worden of er iemand een voorstel gaat doen er iemand uit te stemmen.
En Mark komt vanavond.
Ik weet niet wie dat is.
Die zogenaamd grappige man, met zijn seksueel getinte grapjes heet Martin.quote:
Marc is toch die ene kok met die wijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:42 schreef Dogga het volgende:
die kok heet martin
Nee, dit is een andere kok, een echt, hij heeft een restaurant dat "Lepeltjes" heetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die zogenaamd grappige man, met zijn seksueel getinte grapjes heet Martin.
Die zal dat idd zijn.
Het lukt alleen niet erg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub gooit zijn charmes weer in de strijd, als onderdeel van het plan natuurlijk
Ik denk uit gewoonte. Amanda begrijpt toch niks anders!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub gooit zijn charmes weer in de strijd, als onderdeel van het plan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |