Bart is een drammer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ohhh.... laat die Bart eruit gaan plse!! Als ze er toch niet uitkomen...
cpies laat m daad bij woorden voegen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bart is een drammer.
Nou dan gaat ie toch lekker.
Snap het probleem van Bart niet zo hoor.
denkt hij door dreigen met weggaan iedereen bang te maken.
Nou daag Bart
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
In de brief staat een stukje uit een interview dat Eric onlangs heeft gegeven. Alleen zijn de antwoorden die Eric heeft gegeven iets verdraaid. Op de vraag wie hij het liefste weg wilt stemmen, heeft Brian stiekem de namen van Natasia en Sylvia toegevoegd. Dit om Eric een oor aan te naaien en om te bewerkstelligen dat Sylvia toch meegaat in de stemming tegen Eric. Sylvia en Natasia hebben naar gevoel over gehouden aan de brief. "Hij kan het er ook zelf hebbe neergelegd, ik sluit niks uit”, vertelt Sylvia over haar verdenkingen richting Eric. Iedereen lijkt in het spelletje te trappen. En Brian? Die doet natuurlijk net alsof zijn neus bloedt
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom heeft Eric een pak met een stropdas aan.
Tsja zou je ook bijna vergeten als je ziet hoe die snol er vaak bij looptquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef Dogga het volgende:
[..]
omdat ze der als miljonairs uit moeten zien
Nou lekker dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
In de brief staat een stukje uit een interview dat Eric onlangs heeft gegeven. Alleen zijn de antwoorden die Eric heeft gegeven iets verdraaid. Op de vraag wie hij het liefste weg wilt stemmen, heeft Brian stiekem de namen van Natasia en Sylvia toegevoegd. Dit om Eric een oor aan te naaien en om te bewerkstelligen dat Sylvia toch meegaat in de stemming tegen Eric. Sylvia en Natasia hebben naar gevoel over gehouden aan de brief. "Hij kan het er ook zelf hebbe neergelegd, ik sluit niks uit”, vertelt Sylvia over haar verdenkingen richting Eric. Iedereen lijkt in het spelletje te trappen. En Brian? Die doet natuurlijk net alsof zijn neus bloedt
Duidelijk! Dus weer Brian.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
Bron: talpa
Vooralsnog lijkt Brian de slimste.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou lekker dan.
Als Syl slim is laat ze het eric lezen.
is het meteen opgehelderd en hun kunnen dat artikel ook terug zien op internet.
quote:
Verbaast me niks van Brian, het is een vuile ratquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
welk woord dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:43 schreef kleinzusje het volgende:
Zien jullie dat Talpa het woord wat Gert niet meer kan horen gebruikt
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:43 schreef kleinzusje het volgende:
Zien jullie dat Talpa het woord wat Gert niet meer kan horen gebruikt
Precies, Gewoon vragen aan Eric. Doen ze dat niet, dan zijn ze zelf echt dombootjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:45 schreef CartWOman het volgende:
Please Huub, jullie moeten met Eric praten en vervolgens doen alsof ze Eric eruit stemmen! En dan die kop van Brian close-up![]()
bewerkstelligenquote:
Net op tijdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doet het steeds exprés hè! Je wilt me het huis uithebben hè!![]()
Het is GerT![]()
En die redactie doet het er zéker om, om dat woord te gebruiken.
Itsme: ik ben het helemaal met je eens. Als ze hier in stinken, verdienen ze het ook niet!
Dat heeft ie nooit zelf bedacht.....................hij doet alleen alles voor geld. Echt alles.quote:
quote:
Dus zorg dat Eric het leest .quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:47 schreef CartWOman het volgende:
Eric krijgt trouwens een fit als hij hier achterkomt.![]()
Ik verwacht anders nog wel een tsunami.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, allemaal een storm in een glaasje water
Als ze er achter komen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verwacht anders nog wel een tsunami.![]()
Zodra dit uitkomt is direct duidelijk dat Brian hier achter zit, en Eric gaat volledig over de rooie. (Don't worry, rooie)
Wel knap dat hij de namen goed heeft gespeldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef FSR het volgende:
eerlijk is eerlijk.. het is een goede actie om de namen te veranderen....
het spel is een beetje dood an het slaan... het lijkt wel of je naar een vakantieoord aan het kijken bent
Ik kan niet wachten hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zodra dit uitkomt is direct duidelijk dat Brian hier achter zit, en Eric gaat volledig over de rooie. (Don't worry, rooie)
Hoe laat ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Peet...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:57 schreef Peter6000 het volgende:
There will be no other Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef kleinzusje het volgende:
Lesley ?
ik wist het.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
Brian stiekem de namen van Natasia en Sylvia toegevoegd. en. En Brian? Die doet natuurlijk net alsof zijn neus bloedt
Heel laat, tegen bedtijd, zoals gewoonlijk.quote:
Geen idee, ik volg geen soapsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
Dat is toch Jurre??
Dat was heel vroeger in Onderweg naar Morgen.
Ja die is het.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
Dat is toch Jurre??
Dat was heel vroeger in Onderweg naar Morgen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wist het.
When something smells funny I say "Brian"
Ze mogen niets DGK gerelateerds opzoeken op internet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
Brian is ook wel een dombo, ze hoeven het interview alleen maar even op te zoeken op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |