http://www.fox.com/amex/quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:46 schreef RAM_ het volgende:
is er al een promo voor volgende week?
quote:
Daar heb je ook weer een puntquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:11 schreef tonks het volgende:
P.s
In het begin zeggen ze die website niet voor niets hoor.
Idd, kellerman red hun leven en dan krijg je dit =(quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef Repeat het volgende:
matige teaser...
ik vind et wel een lage actie van sara om kellerman zo achter te laten.
ja ik was er net achter gekomenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:21 schreef tonks het volgende:
Europeangoldfinch.net
Denk juist dat et andersom gaat gebeuren, c-note post iets als sucre en micheal reageert erop =)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar idd.. ben benieuwd hoe C-note daar achter gaat komen.. Hij hoorde wel over die website (zag je vandaag nog in het voorstukje), maar zal Michael daar iets opzetten?
of Mahone post gewoon iets als sucre/c-notequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:37 schreef kRaZ het volgende:
[..]
Denk juist dat et andersom gaat gebeuren, c-note post iets als sucre en micheal reageert erop =)
De site is geregistreerd op naam van Fox, de eigenaars van Prison Break.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:19 schreef reconnect het volgende:
wat was die site die michael noemde dan? Iets met www.europeangoldfish.net ?
edit: ik heb hem al: www.europeangoldfinch.net
het vreemde an die site is dat je je nergens kan registreren, niet op de users kunt klikken en dat het adres niet veranderd als je een topic aanklikt (wat bij fok! wel gebeurd)
zegt bijvoorbeeld dat ze in het zuidwesten zo'n beest gespot hebben, verderop in het topic post de user: "Fish 40" het volgende:quote:KVFinchlover7475
Hello fellow European Gold finch enthusiasts! After all the recent sightings of gold finches in the US Midwest over the past couple years, I am almost certain that I saw a Euro goldfinch in Los Lunas, New Mexico. For those of you not familiar with New Mexico’s geography, that’s south of Albuquerque. If anyone has seen any other gold finch’s in the nearby southwest area, I would love to hear about it. I have yet to get a picture of one!!
Dat zou een posting van Scofield moeten voorstellen. De site is dus compleet gericht op Prison Break, en heeft in principe niks met een vogelclubje te maken.quote:Bolshoi Booze 6/4
Ik vond er vrij weinig aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:45 schreef sitting_elfling het volgende:
damn damn damn damn damn wat een aflevering weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad. Kellerman is tha bomb.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:34 schreef tonks het volgende:
Ja wel flauw ik bedoel hij heeft alleen maar de vriendin van linc zijn ex vrouw + vriend vermoord bijna zijn zoon vermoord. Hem bijna een paar keer vermoord etc
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:05 schreef Houtspeer het volgende:
Edit: ik denk dat T-Bagg zelfmoord gaat plegen![]()
wat weet jij meer dan wijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Vetttttttttttttte .. volgende aflevering heeft Kellerman een vette AWP![]()
ik hoop dat hij sara overhoop knalt
of de president.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |