Ja, deeltje 6 alweer! (door mijquote:Op maandag 19 februari 2007 19:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, moge ondertussen duidelijk zijn dat sommige mensen té ver willen gaan met deze actie door gegevens van werknemers van upc op fok te zetten, drollen/nepwapen willen opsturen enz.
Natuurlijk is het leuk dat deze actie ontzettend veel media-aandacht krijgt, maar zorg wel dat het positief blijft voor fok! Ik zal dit ook in de OP van het volgende deeltje posten! Verder hoop ik wel dat de mensen die al mee gingen doen, nog steeds meedoen.
En mensen die nog niet mee doen maar dat wel willen, het kan en mag en moet nog steeds, als je maar rekening houd met wat hierboven staat
![]()
Dit begon dus als een idee van Conflict (die zichzelf ondertussen teruggetrokken heeftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:15 schreef Conflict het volgende:
Ik ga iedere dag een grindtegel naar het antwoordnummer van UPC sturen
Doe mee en stuur je spullen naar:
UPC NL Antwoordnummer 6000 3600 VH Maarssen
Dit is geheel kosteloos.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:09 schreef erikkll het volgende:
UPC
adres
adres2
Geachte heer/mevrouw,
Net als velen ben ik niet gecharmeerd van het door jullie
toegekomen 'aanbod'. Bij dit 'aanbod' wordt een UPC Mediabox
afgeleverd. Ongevraagd.
Naast dat dit buitengewoon onbeleefd is, het zomaar toesturen
van electronica aan mensen, is dit ook nog eens slecht voor het mileu,
en een hoop werk voor de ontvangers van de paketten.
In tegenstelling tot het pakketje dat u door mij wordt toegezonden,
wordt namelijk van de ontvangers verwacht dat zij het pakketje
dat u hén toezendt wordt geweigerd of teruggestuurd indien zij
geen gebruik willen maken van uw 'aanbod'.
Nu weet niet iedereen wat hij/zij moet verwachten bij het ontvangen
van een pakketje van UPC, en weten zij al zeker niet dat ze met het
in ontvangst nemen van het pakketje aan een abonnement vastzitten.
Om mijn ongenoegen te uiten over uw 'aanbieding', stuur ik u bij deze
mijn aanbieding. Wees gerust, met het aannemen van dit pakketje zit
u NIET vast aan een abonnement. Sommige mensen hebben namelijk wél
enig fatsoensbesef.
Hoogachtend,
Een ontevreden UPC klant
Zal wel even kijken (dit is echt verkapt SC)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:51 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Post foto in nieuwe topic danKrijgen we meer lastigvallers. BTW veel plezier Sneeuwvlok
![]()
001 234 555 678 ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
tis in amerika
Vooruit het begint met 001![]()
Ik heb het officieel overgenomen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:55 schreef Blivox het volgende:
Typisch Conflict, een grote bek hebben en opvallen, maar het niet kunnen afmaken omdat het een jankzak is.
001505...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
001 234 555 678 ?
Maar welke afzender moeten we noteren op het pakje ?
Is dat typisch ja?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:55 schreef Blivox het volgende:
Typisch Conflict, een grote bek hebben en opvallen, maar het niet kunnen afmaken omdat het een jankzak is.
Adres van conflictquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
001 234 555 678 ?
Maar welke afzender moeten we noteren op het pakje ?
hallo, hij opende een topic in ONZ "ik ga UPC pesten" en het was een goeie grapquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:55 schreef Blivox het volgende:
nee, andersomquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
001505...
Staat in de op ... helemaal onderaan
Hoiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
hallo, hij opende een topic in ONZ "ik ga UPC pesten" en het was een goeie grap
Er zit ook 555 in dat nummer he ? Dat hebben ze namelijk in alle amerikaanse filmsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
001505...
Staat in de op ... helemaal onderaan
Owquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zit ook 555 in dat nummer he ? Dat hebben ze namelijk in alle amerikaanse films![]()
En weet je wel wat en afzender is ?
Bekijk het maar, dit is niets meer dan een veredeld slowchat topic... Leidt het zelf maar in goede banen anders is dit het laatste deel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Remlof fixed de OP vast wel even.
En zodra het te serieus wordt istie weer verdwenen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
hallo, hij opende een topic in ONZ "ik ga UPC pesten" en het was een goeie grap
Ja, ik zal de OP wel even fixenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Bekijk het maar, dit is niets meer dan een veredeld slowchat topic... Leidt het zelf maar in goede banen anders is dit het laatste deel.
Ik had je gewaarschuwdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:05 schreef Kleaujeau het volgende:
Wat moet ik onderin invullen?(dit doe ik nooit meer
)
Ja, vind je het gek dat je haar dan niet kan bereikenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:06 schreef DutchErrorist het volgende:die retour afzender ...
even updateje... ik heb haar telefoon
Wat heeft zij, wat ik niet heb?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:06 schreef DutchErrorist het volgende:die retour afzender ...
even updateje... ik heb haar aan de telefoon
Geen 555 ? Raarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Owafzender juist...
nee er zit geen 555 in![]()
Kom langs dan kan ik het zienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Wat heeft zij, wat ik niet heb?![]()
ja, die ik net gepost hebquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:14 schreef Kleaujeau het volgende:
[HELP, NERD OP CONSUMENTENTV]
Afzender gewoon een ander antwoordnummer doen?![]()
topideequote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:54 schreef Tichelaar het volgende:
Misschien moet ik ook meedoen, ik geef Conflict de schuld![]()
Nee, want ik weet nog niet wat ik ga sturen. Al heb ik wel nog een paar oude computers zonder HDD op zolder staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:05 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
topideeik zet je op de lijst, k?
![]()
Gewoon bovenop de doos, rechtonder de afzender, linksboven de ontvanger!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe hebben jullie trouwens het adres en afzender erop gezet? Ik heb het adres in word geplakt en uitgeprint...moet de afzender ook aan de voorkant staan?
Überquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Gewoon bovenop de doos, rechtonder de afzender, linksboven de ontvanger!![]()
hier ben ik het geheel mee eens. ga niet iemand van fok erbij naaien, anders ben ik nu officieel eruit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Weet je wat ik pas brak vind? Dat UPC al bijna een jaar lang HDTV beloofd en ik het sinds Juni ofzo in bestelling heb staan en ik er helemaal niets meer over gehoord heb.
En wat apart dat UPC beweert dat de digitale tv-pakketten alleen verstuurd worden na telefonische goedkeuring. Wellicht hebben ze dat onlangs gewijzigd maar ik heb genoeg buren gehoord over het zomaar toegezonden krijgen van het pakket, terwijl ik er toen op zat te wachten na het besteld te hebben
Overigens ben ik zeer tevreden over het internetaanbod van UPC afgelopen jaren, 99.95% van de tijd online en altijd max snelheid (20Mbit nu). In 2000/2001 was het echter belachelijk en was ik meer offline dan online. Dat, plus hun waardeloze administratie en matige support waar vooral m'n zus veel te maken mee heeft gehad geeft hun nog steeds niet echt een goede naam overall. Echt tevreden over de kwaliteit van de digitale tv service ben ik ook niet, maar zoals ik al zei is de internetverbinding subliem en zou ik echt niet willen inruilen tegen adsl, wat veel instabieler blijkt.
Overigens vond ik de aktie wel leuk bedacht, jammer dat Conflict meteen in z'n broek doet poepen. Neemt niet weg dat zonder hem de aktie gewoon door kan gaan natuurlijk.
Wel weer typisch neanderthaler gedrag om dan adresgegevens van upc-medewerkers op te zoen zeg, hoe kansloos.
quote:ga niet iemand van fok erbij naaien, anders ben ik nu officieel eruit.
Doe je mee?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef hamkaastosti het volgende:
zijn er echt serieus mensen die wat op gaan sturen?![]()
dat zal ze leren hoor![]()
![]()
![]()
Ja, natuurlijk. Het is immers nooit serieus geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
En zodra het te serieus wordt istie weer verdwenen.
Ik heb duidelijk in de OP van deel 5 gezet dat dat niet de bedoeling is, echter heeft kleaujeau hem deze keer gemaakt, en heeft het er weer niet in gezet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het is immers nooit serieus geweest.
En als mensen de meest ranzige dingen verzinnen om op gaan sturen en privé adressen van UPC medewerkers gaan posten, dan is het geintje dus ook niet leuk meer.
zie OPquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef restafval het volgende:
waarom nemen we als afzender niet UPC? dat UPC het bij UPC gaat declameren2verschillende adressen van UPC zijn toch wel te vinden?
![]()
? heb ik daar overheen gelezen??quote:
staat er weer inquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk in de OP van deel 5 gezet dat dat niet de bedoeling is, echter heeft kleaujeau hem deze keer gemaakt, en heeft het er weer niet in gezet.![]()
Doen, doen, dóóéén!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef restafval het volgende:
zullen we metro informeren, mischien komt het in de krant morgen, dan doen wellicht nog VEEL meer mensen mee...![]()
van de site van metro afgehaald:
Adresgegevens:
Metro Holland BV
Postbus 90009
1006 BA Amsterdam
Delflandlaan 4
1062 EB Amsterdam
Telefoon algemeen: 020-5114000
Fax algemeen: 020-5114090
Metro Rotterdam
Westblaak 224
3012 KP Rotterdam
Telefoon: 010-2060320
Fax: 010-4144592
Email:
Algemeen: info@metronieuws.nl
Redactie: redactie@metronieuws.nl
Distributie: distributie@metronieuws.nl
Marketing: marketing@metronieuws.nl
Club Metro: info@clubmetro.nl
Internet:
www.metronieuws.nl en www.clubmetro.nl
Routebeschrijving Metro Amsterdam:
Metro Holland BV
Delflandlaan 4
1062 EB Amsterdam
Metro Holland is gevestigd op de 2e etage van Delflandlaan 4 (hoek Cornelius Lelylaan).
dat dacht ik alquote:
Formele mails...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:37 schreef restafval het volgende:
is er iemand goed in formele mails schrijven? ik wil dan best versturen (ik heb een echt mail adres, geen hotmail, ziet er toch wat betrouwbaarder uit)
fok wordt nog eens beroemdquote:
Indeed... !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef restafval het volgende:
[..]
fok wordt nog eens beroemd
media item nr1. anno2007, FOK!![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ikke, ikke(is 'ie weer
) momentje
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ikke, ikke(is 'ie weer
) momentje
![]()
gelukkig deze nog open?quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:53 schreef restafval het volgende:
[..]
gelukkig deze nog open?![]()
schiet op wij willen mail![]()
Netjes, Heb je een vertrouwelijk emailadres?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Kleaujeau het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Op het forum van het jongerenweblog (??) Fok! ontstond, naar aanleiding van de acties van een gebruiker, het idee om in grote getalen dozen met onzin erin (zoals stoeptegels, bierflesjes e.d.) naar het antwoordnummer van UPC te sturen. Zoals u weet is het verzenden van goederen naar antwoordnummers gratis voor de verzender, dus iedereen kan meedoen.
Nu zal er bij u allang de vraag zijn ontstaan waarom de deelnemers aan deze actie bovengenoemde dozen zullen verzenden. Het antwoord daarop is de Mediabox die UPC ongevraagd verstuurd aan mensen. Het concept is simpel en zeker ook ergerlijk: UPC geeft aan de deur een Mediabox, mensen mogen die een half jaar gebruiken. Voor het half jaar om is moeten de ontvangers de Mediabox weer terugsturen. Doen ze dit niet (dus als ze de Mediabox laten staan of weggooien), dan zal UPC maandelijks kosten in rekening brengen. Dit vinden wij een schandelijk iets en vandaar dus deze actie.
Er zijn inmiddels al zo'n 25 aanmeldingen voor deze actie bekend, naast de (waarschijnlijk velen) die via een andere weg dan Fok! van deze actie gehoord hebben (mondelinge reclame, andere websites e.d.). Ook zijn er mensen op Fok! die wel meedoen, maar geen bericht hebben gestuurd aan de huidige organisator.
De dag waarop wij de dozen vol onzin zullen versturen is 22 februari, aanstaande donderdag. Uiteraard hopen alle (of bijna allen, ik kan niet voor iedereen spreken) deelnemers dat UPC stopt met het ongevraagd verzenden van de Mediaboxen na het meemaken van deze actie.
Met vriendelijke groet,
Een deelnemer aan de actie (en tevens Fok! gebruiker)
restafval verstuurt, editten doet de verzender zelf maarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:58 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Netjes, Heb je een vertrouwelijk emailadres?![]()
En misschien even de links erbij zetten naar webwereld, geenstijl e.d.![]()
ik verstuur, is goed. maar hoezo links, is linkje naar dit topic niet voldoende?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:01 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
restafval verstuurt, editten doet de verzender zelf maar![]()
ja, oke, is goed!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:02 schreef restafval het volgende:
[..]
ik verstuur, is goed. maar hoezo links, is linkje naar dit topic niet voldoende?
Check OP!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Maar welke afzender mogen we nou wel doen?
Is goed joh!, verstuur!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:22 schreef restafval het volgende:
Ge-edit, is ie zo goed?:
Geachte heer/mevrouw,
Op het forum van het jongerenweblog Fok! ontstond, naar aanleiding van de acties van een gebruiker, het idee om in grote getalen dozen met onzin erin (zoals stoeptegels, bierflesjes e.d.) naar het antwoordnummer van UPC te sturen. Zoals u weet is het verzenden van goederen naar antwoordnummers gratis voor de verzender, dus iedereen kan meedoen.
Nu zal er bij u de vraag zijn ontstaan waarom de deelnemers aan deze actie bovengenoemde dozen zullen verzenden. Het antwoord daarop is de Mediabox die UPC ongevraagd verstuurd aan mensen. Het concept is simpel en zeker ook ergerlijk: UPC geeft aan de deur een Mediabox, mensen mogen die een half jaar gebruiken. Voor het half jaar om is moeten de ontvangers de Mediabox weer terugsturen. Doen ze dit niet (dus als ze de Mediabox laten staan of weggooien), dan zal UPC maandelijks kosten in rekening brengen. UPC verkondigd overal dat zij mensen kennis heeft gegeven via telefoon en anders via de TV. Vele mensen op het forum van Fok! Hebben te weten gegeven problemen te hebben met de werkwijze van UPC. Talloze verhalen zwerven rond op het forum. Ik zal mijn verhaal hierbij geven, wellicht dat het de rede van mijn ongenoegen duidenlijk maakt.
Wij (ons gezin) zijn niet gebeld en hadden geen kennis over de mediabox gekregen via de TV. Echter hoorden wij toevallig van bekenden over de actie. Wij zouden de doos terug gestuurd hebben was het niet dat een minderjarige(mijn broertje) van 12jaar oud en zelfs klein voor zijn leeftijd het pakket ontving en zijn handtekening op het papier krabbelde. Hij was alleen thuis. Wji belden diezelfde dag naar UPC en (naar 5minuten wachtijd) kregen te horen dat er momenteel een storing was in het systeem. Er werd ons ook verteld dat wij in geen geval het pakket retour mochten sturen, dit zou niet mogenlijk zijn. Bij het postkantoor lag echter al een grote berg pakketen die op reis gingen, terug naar UPC, en de vriendelijke man achter de balie wist het adres al uit zijn hooft. Gelukkig waren we van dit onding af.
In de maanden hierop hoorden wij talloze verhalen, wat u ook zeker zelf ook heeft meegemaakt over soortgelijke voorvallen.
Er zijn inmiddels al zo'n 25 aanmeldingen voor deze actie bekend op het forum, naast de (waarschijnlijk velen) die via een andere weg dan Fok! van deze actie gehoord hebben (mondelinge reclame, andere websites e.d.). Ook zijn er mensen op Fok! die wel meedoen, maar geen bericht hebben gestuurd aan de huidige organisator.
De dag waarop wij de dozen vol onzin zullen versturen is 22 februari, aanstaande donderdag. Uiteraard hopen alle (of bijna alle, ik kan niet voor iedereen spreken) deelnemers dat UPC stopt met het ongevraagd verzenden van de Mediaboxen na het meemaken van deze actie.
Wij hopen dat u een plaats kan vrijmaken in uw krant die ik en vele ''Fok!'ers'' dagenlijks met plezier lezen.
Met vriendelijke groet,
XXXX XXX XXX Rest(verklaard meteen mijn username, mijn achternaam is rest![]()
Een deelnemer aan de actie, Metro lezer en tevens Fok! Gebruiker.
ok, was bijna link van fok vergete erin te zettenquote:
Neepuntquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:25 schreef BrandX het volgende:
was upc er niet al mee gestopt?
we willen alleen onze frustratie kwijtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:25 schreef BrandX het volgende:
was upc er niet al mee gestopt?
Is tiej verstuurd, heb je al reactie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:26 schreef restafval het volgende:
[..]
we willen alleen onze frustratie kwijt![]()
Dooe je mee?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef BrandX het volgende:
prima, het ging mij er alleen omdat dat anders de brief niet klopt. Maar als ze het nog doen, klopt het wel natuurlijk
VERSTUURD! hoop dat het wat wordt.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:29 schreef restafval het volgende:
[..]
VERSTUURD! hoop dat het wat wordt.![]()
Is het dat ooit geweest?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef restafval het volgende:
ik vindt dit nu geen onzintopic meer...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:32 schreef Kleaujeau het volgende:
De edit is goeed met zo'n voorbeeld erbij *jaloers, jaloers*![]()
ja, bij de eerste post in deel 1, daarna serieus gewordenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:33 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Is het dat ooit geweest?, Kut het begint weer
![]()
vraagje om een kickje naar GC/LEF?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef restafval het volgende:
ik vindt dit nu geen onzintopic meer...
Ludieke Experimenten en Exercitiesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:39 schreef restafval het volgende:
lef? van lef hebben?
Dan kunnen we minder spammen hè?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:40 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ludieke Experimenten en Exercities![]()
oja, onzin is wat toleranterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:44 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Dan kunnen we minder spammen hè?![]()
Steeds als ik bij MyAT jouw naam zie hoop ik dat je een reactie van Metro hebt gehad!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:44 schreef restafval het volgende:
ok, dat is zeker een goed plaatsje voor dit topic..
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:45 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Steeds als ik bij MyAT jouw naam zie hoop ik dat je een reactie van Metro hebt gehad!![]()
ik denk dat hun laten overleggen/ koffie pause/ forum ff bekijken/ upc opbellen nu ff beter isquote:
Indeedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef restafval het volgende:
[..]
ik denk dat hun laten overleggen/ koffie pause/ forum ff bekijken/ upc opbellen nu ff beter is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:13 schreef restafval het volgende:
niet schrikken sneeuwvlok!Aarhh, ik zag je naam weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smakelijk eten man!![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:13 schreef restafval het volgende:
niet schrikken sneeuwvlok!kunnen we eerst niet even wat knuffelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
Knien, knien, knienquote:
Nu we het toch over onze moeder hebben...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Knien, knien, knien![]()
![]()
RightIk doe m'n best om al m'n afval hier te laten liggen, m'n moeder krijgt smetvreesneigingen sinds ze hier gisteravond binnenkwam.
![]()
*Kleaujeau belt 'Meld misdaad anoniem' om ze in te lichten over een in stukjes gezaage moeder in een aan UPC geadresseerde doosquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:39 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nu we het toch over onze moeder hebben...![]()
![]()
Queen_Bee!?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:42 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
*Kleaujeau belt 'Meld misdaad anoniem' om ze in te lichten over een in stukjes gezaage moeder in een aan UPC geadresseerde doos
Wie heeft meer hele goede 'Zend dit aan UPC' ideeën?
![]()
quote:
Ja, maar als jullie doorgaan is dit het laatste topicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef restafval het volgende:
[..]
Luister naar beebee, zoveel OFFTOPIC! dat kan zo niet, ik verzoek iedereen zich strikt aan de regels te houden! je bent hier niet voor je lol, dus gedraag je dan ook zo. als het nu 1 post was, ok. maar gewoon 2!!! post... gedrag je. foei
![]()
daar slaat ''onzin voor je leven'' dus op
![]()
MEESTERLIJK. *jaloers,jaloers*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:42 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
*Kleaujeau belt 'Meld misdaad anoniem' om ze in te lichten over een in stukjes gezaage moeder in een aan UPC geadresseerde doos
![]()
waarom informeren we niet wat meer media?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Lul, reageer is alleen als je een reactie gehad heb...![]()
![]()
wtf ben jij helderziend?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef sanni het volgende:
Jongens jullie vinden het niet erg dat ik deze actie inmiddels naar mijn
collega's van AT5 en TROS radar heb doorgespeeld he.. Metro en het AD/RD
aangezien ik vandaag in r'dam ben hebben van mij inmidels ook een
mailtje ontvangen inzake deze actie. Benieuwd of ze er wat mee doen. ANP
iig niet,hun fotograaf kwam in vanmorgen hier in Ahoy tegen en paste.![]()
dat is geweldig, ookal mislukt deze actie, dan heeft het UPC alsnog geld gekost, denk aan al die uren dat ze deze topics hebben doorzitten lezen. GEWELDIGquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef X. het volgende:
UPC blijkt een heus 'webcare' team te hebben, vandaar dat ze hier ook reageerden
http://www.nos.nl/nosjour(...)7_brandgagement.html
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:10 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Waah, ik ben 5 minuten weg en heb weer vanalles gemist!. Maar indeed GEWELDIG!
jah, maar alsnog heeft het nu al effect!quote:
Reageer is niet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:14 schreef restafval het volgende:
[..]
jah, maar alsnog heeft het nu al effect!
saai hoor. nog niets gehad. ik ga zo naar huis, kan ik morgen pas me mail kijken hier. wat zijn er trouwens vet veel mensen bang dat het ons geld gaat kosten omdat de prijzen omhoog gaan. ik kan toch gewoon naar andere provider.quote:
Wow, daar is over nagedacht.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:56 schreef restafval het volgende:
[..]
saai hoor. nog niets gehad. ik ga zo naar huis, kan ik morgen pas me mail kijken hier. wat zijn er trouwens vet veel mensen bang dat het ons geld gaat kosten omdat de prijzen omhoog gaan. ik kan toch gewoon naar andere provider.
reken eens mee voor de grap;
Als er 1000 man (ja HEEL hoog geschat) nu een tegel stuurdt dan kost dat UPC(weer hoog geschat) 40euro per tegel. dat is 40000euro.
hoeveel mensen zijn abonee bij UPC? geschat: 500.000(ligt hoogst waarschijnlijk hoger)
schat eens hoeveel ieder per persoon moet betalen om de kosten er uit te krijgen?
0.08eurocent
DUS WTF ZIT IEDEREEN TE ZEUREN.
Doe je mee?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:35 schreef MeneerMuis het volgende:
Gewoon doorgaan met de actie en zoveel mogelijk spul verzenden.
Ik schijt op UPC en hun dubieuze verzendpraktijken. Terugpakken is inderdaad een mooi gebaar.![]()
Gebruikte tampons. Ik heb ze alleen nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:42 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
![]()
Queen_bee, Queen_beequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gebruikte tampons. Ik heb ze alleen niet
Ik wilde net posten "Ik kan binnenkort wel een paar leverenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wilde net posten "Ik kan binnenkort wel een paar leveren"
wist niet dat meissies van 7 al ongesteld werden johquote:Geb. Datum 29-01-0000
Wie houd je tegen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wilde net posten "Ik kan binnenkort wel een paar leveren"
wist niet dat jij zo dom was johquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]
wist niet dat meissies van 7 al ongesteld werden joh
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er ook wel iets doms neerzetten als je dat wilt hoorquote:
"Programeur" ofzo..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel iets doms neerzetten als je dat wilt hoor![]()
Reageer is OnTopic jijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:33 schreef FreeShooter het volgende:
Ja, dat zou heel dom zijn... Het is namelijk programmeur.
Waarom zou ik er programeur of programmeur neer moeten zetten dan ? Dat ben ik n.l. heulemoal niet.quote:
Wannabee-mod !quote:
Ze is 2007 jaar en 22 dagenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]
[on-topic-breng-modus-aan] die tampons (die Queen_bee in de doos aan UPC gaat doen) zijn vast veel scherperquote:
Ik heb er zojuist een veter en een paar sokken aan toegevoegt! , duivels gewoon!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
[on-topic-breng-modus-aan] die tampons (die Queen_bee in de doos aan UPC gaat doen) zijn vast veel scherper![]()
Evenals de nagels die ik nog moet gaan knippen en in de doos moet gaan doen![]()
Zie OP!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:54 schreef postmortum het volgende:
zeg mijn pakketje gaat sowieso op de post, maar wel retouradres moet erop gezet worden?
is dat geen prive nr?quote:
De communistenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef postmortum het volgende:
http://www.janmarijnissen(...)grindtegel/#comments : SP-ers stuenen ons
die sturen een zak trostomatenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
die sturen een zak trostomaten![]()
Misschien kunnen ze deze aktie met succes verlengen, dat doet UPC ook met hun vagequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef postmortum het volgende:
http://www.janmarijnissen(...)grindtegel/#comments : SP-ers stuenen ons
Godver, hoeveel afval verwachten ze dat ik produceer?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze deze aktie met succes verlengen, dat doet UPC ook met hun vage
abonnementen.
![]()
Dankjewel, maar dit gaat allemaal om UPC. =)quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:44 schreef SirYoshi het volgende:
=P Oke jammer dan, maarja vindt het wel vaag... tis niks tegen hierow wil gewoon van die bagger af!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:48 schreef SirYoshi het volgende:
Als jij een antwoordadres plus retourhebt, + als ik daar me bagger kwijtkan.
He's back!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef Kleaujeau het volgende:
Is er ook nog iemand zo cool om een mediabox mee te sturen?![]()
Ik heb gelukkig/helaas niet zo'n kreng ontvangen. Anders ging die wel terug (als bouwpakket natuurlijk).quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef Kleaujeau het volgende:
Is er ook nog iemand zo cool om een mediabox mee te sturen?![]()
Het moet morgen verstuurd worden, dat begrijp je toch wel hé?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:16 schreef E.G.J. het volgende:
Ik heb vanmorgen ook nog weer een bijdrage geleverd. Het koste wel een postzegel, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07083&f=Jehovas.png
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:16 schreef E.G.J. het volgende:
Ik heb vanmorgen ook nog weer een bijdrage geleverd. Het koste wel een postzegel, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07083&f=Jehovas.png
jaja, niet iedereen is hersenloosquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:18 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Het moet morgen verstuurd worden, dat begrijp je toch wel hé?![]()
die brief is er morgen ook (eigenlijk vandaag), dus als ze het dan gelijk verwerken gaat het op de 22ste de deur uit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:18 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Het moet morgen verstuurd worden, dat begrijp je toch wel hé?![]()
oke!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
die brief is er morgen ook (eigenlijk vandaag), dus als ze het dan gelijk verwerken gaat het op de 22ste de deur uit.
De sp in ieder geval!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:38 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen echt iets op gaan sturen.
Sneeuwvlok, Queen_bee enquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:38 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen echt iets op gaan sturen.
Queen_bee niet, die zit alleen in dit topic voor de gezeligheidquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:39 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Sneeuwvlok, Queen_bee enik
![]()
dat zijn er al drie ![]()
2 dus?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:40 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Queen_bee niet, die zit alleen in dit topic voor de gezeligheid![]()
Het is dat we fan van d'r zijn, maar andersquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:40 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Queen_bee niet, die zit alleen in dit topic voor de gezeligheid![]()
Indeed!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:40 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Het is dat we fan van d'r zijn, maar anders![]()
Neehoor, doen genoeg mensen mee, ook niet-membersquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:44 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Schiet al aardig op dan
Ik ben nog steeds spullen aan het zoeken om op te sturen.
Jij, jijquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
* Sneeuwvlok pakt er een hazelnootchocoladeletter bij
Jij moet de OP doen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:47 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Jij, jij![]()
*Kleaujeau is jaloers
Staat die ene met die hondavater al in de lijst?![]()
* Sneeuwvlok zet MIDNR aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:56 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Juist. Staat er al in. Wie luistert 538?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:01 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
We gaan wel gewoon verder in mijn fobo![]()
Wou het net melden, ik hoorde het, maar ik sliep nog half.quote:Op woensdag 21 februari 2007 06:53 schreef crossover het volgende:
Wheheh er was net een stukje over bij Giel op de radio. (06.44 +/-3 min.) Hij heeft ook dit forum genoemd.
Ik hoorde hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 06:53 schreef crossover het volgende:
Wheheh er was net een stukje over bij Giel op de radio. (06.44 +/-3 min.) Hij heeft ook dit forum genoemd.
Bubblesquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:10 schreef postmortum het volgende:
ik ga mijn modem niet in een doos doen, maar in een bubbeltjesenvelop
doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hmm...zal ik Omrop Fryslân inlichten?
net of de limburger het oppiktquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:47 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Jongens, misschien moeten we het 1 dagje uitstellen als ze het nu in kranten e.d. gaan zetten. Want als het morgen in de krant staat, zullen mensen het niet meer versturen
ik verstuur het gewoonquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:47 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Jongens, misschien moeten we het 1 dagje uitstellen als ze het nu in kranten e.d. gaan zetten. Want als het morgen in de krant staat, zullen mensen het niet meer versturen
en SBS Hart van Nederlandquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:50 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Weet je wat pas leuk zal zijn, editie NL!
doe je mee?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel ff meelezen, leuke actie!
Doe je mee?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel ff meelezen, leuke actie!
whaha!, ik zet hem ook snel aan!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:52 schreef postmortum het volgende:
giel slaat door hij riep mensen op tot het versturen van vuilniszakken met rotzooi![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/woensdag en dan op 44.33 zoietsquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:56 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
whaha!, ik zet hem ook snel aan!![]()
upc webteamert in da housequote:Op woensdag 21 februari 2007 09:59 schreef berney het volgende:
Wát een zielige actie zeg. Als je niet tevreden bent over UPC ga je toch weg?![]()
Ik ben erg opgeruimd van nature en heb weinig troep eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben erg opgeruimd van nature en heb weinig troep eigenlijk.
naar de stie van 3fm gaan en dan staat recht ergens uitzendinggemistquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik kan die uitzending niet vinden!![]()
Nee hoor, sterker nog ik ben ook anti upc. We zijn daar gillend weggegaan. Waarom doet de rest dat dan ook niet inplaats van hun stalken met dit soort ongein.quote:
Omdat niet iedereen die keus heeft!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:10 schreef berney het volgende:
[..]
Nee hoor, sterker nog ik ben ook anti upc. We zijn daar gillend weggegaan. Waarom doet de rest dat dan ook niet inplaats van hun stalken met dit soort ongein.
Straks klaagt upc fok nog aan.![]()
bij oversight in de kelderquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Conflict, waar zit je ondergedoken?
Niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen die keus heeft!![]()
Een lelijke schotel aan je huis óf UPC.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:13 schreef berney het volgende:
[..]
Niet?
Alternatieven zat hoor.
Zo hebben wij een schotel aangeschaft en upc opgezegd.
Je moet toch wat he. Wij hadden het er wel voor over. + het feit dat je beter beeld hebt inplaats dat bagger beeld van upc.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:14 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Een lelijke schotel aan je huis óf UPC.
hmmm...![]()
Noudan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:15 schreef berney het volgende:
[..]
Je moet toch wat he. Wij hadden het er wel voor over. + het feit dat je beter beeld hebt inplaats dat bagger beeld van upc.
Dat is het wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:15 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Noudan.Het is geen kutactie!
![]()
dat is juist goed, dan denken ze van: hey het zijn maar een paar pakketjes en vanaf morgen komt er ineens een hele lading aanquote:
Oke, doei!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:16 schreef berney het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Jullie zijn zielig.
Nuttige bijdrage...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:33 schreef Angeliquetje het volgende:
Stuur maar wat sperma in mijn mondje...
goede kloon conflictquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:33 schreef Angeliquetje het volgende:
Stuur maar wat sperma in mijn mondje...
wel wij moeten allemaal morgen na het postkantoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:44 schreef berney het volgende:
[..]
Inderdaad doei.
Ik heb wel wat beters te doen. Jij kennelijk niet.![]()
ja maar ben zo weg, ik heb sollicitatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga ff de stad in voor een grote envelop met bubbeltjesplastic
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Ik werk er niet hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel wij moeten allemaal morgen na het postkantoor![]()
Doe je werkgever UPC de groeten![]()
quote:
Echt niet, maar zeg nu zelf dit is toch té zielig voor woorden dat je er überhoupt energie insteekt.quote:
oke je hebt me bekeerd ik zal het echt niet doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:50 schreef berney het volgende:
[..]
Echt niet, maar zeg nu zelf dit is toch té zielig voor woorden dat je er überhoupt energie insteekt.
Dat jij energie in een schotel ophangen steekt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:50 schreef berney het volgende:
[..]
Echt niet, maar zeg nu zelf dit is toch té zielig voor woorden dat je er überhoupt energie insteekt.
het upc-schotelpakketquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:52 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Dat jij energie in een schotel ophangen steekt.![]()
waar zijn de mensen van het upc webteam gebleven?quote:
Zich fysiek en mentaal aan het voorbereidenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
waar zijn de mensen van het upc webteam gebleven?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:57 schreef Kleaujeau het volgende:
Kud. Ik ben ook weer wakkerZo ff zooi zoeken
![]()
nee nog nietquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:00 schreef postmortum het volgende:
oh mijn 56 kb/s modem past in een grote envelop zonder bubbeltjes , dus met bubbeltjes moet het ook gaan![]()
die van MSSquote:
das zieligquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:08 schreef Sneeuwvlok het volgende:! Idee, ik stuur een foto van Maikuuul mee, dat maakt wel indruk!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |