vast wel dat het getest is op knienen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn o doet het gewoon niet
Maar goed, op een fles shampoo staat een pictogram. Een driehoek, met een knien daarin. WAT BETEKENT DAT
Nee, dat wil ik dus niet horenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:30 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
vast wel dat het getest is op knienen?![]()
Ik doe het wel, 42quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:33 schreef Kleaujeau het volgende:
nog maar 44 postsik schijt in me broek man
![]()
Heeft het te maken met UPC pesten ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn o doet het gewoon niet
Maar goed, op een fles shampoo staat een pictogram. Een driehoek, met een knien daarin. WAT BETEKENT DAT
Wat ging je doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Kanker, mn voet open gehaal aan de deur, alweer, zelfde plek
Die fles nog eens bekijken, en mn voet open halen lag niet in de planningquote:
Ochjahquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die fles nog eens bekijken, en mn voet open halen lag niet in de planning
http://www.consumententv.nl/player/ Neemt al je zorgen weg!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ken dat gelukkig niet okay?!
Ik klik nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:39 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
http://www.consumententv.nl/player/ Neemt al je zorgen weg!![]()
ja inderdaad kud, ik dronk hier zojuist van een bejaard blikje cola dat hier uit gebrek aan opruimzin nog stond van een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:38 schreef ik_haat_junks het volgende:
kud
Wie haalt dat ding van m'n teen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:40 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Iemand mijn grindtegel al gevonden?
oke, ik vertel het wel.quote:
Ik lees nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:41 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
oke, ik vertel het wel.![]()
Op dit moment een neger met een ontieglijke grote spleet tussen dr tandenWat doe ik mezelf aan
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Moet ik het komen vertellen?![]()
![]()
Ik word met de minuut minder leuk, toch?![]()
Ja. Inderdaad. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:41 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Op dit moment een neger met een ontieglijke grote spleet tussen dr tanden![]()
Klik weg, KLIK WEG!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:43 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Verschrikkelijk.![]()
Post dr nummer!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:45 schreef DutchErrorist het volgende:
mijn vriendin neemt zo de telefoon niet op heel irritant...
Koopverslavingquote:
Relatie Neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:45 schreef DutchErrorist het volgende:
mijn vriendin neemt zo de telefoon niet op heel irritant...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:48 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
KoopverslavingAls je haar ziet en erbij nadenkt dat je haar in therapie tegen zal komen, gaat morgen de halve omzet in alle winkels plat
![]()
Ze bestaat heul niet, j eneemt ons in het ootjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze woont in amerika ze weet het toch niet queen bee![]()
Post foto in nieuwe topic danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:50 schreef DutchErrorist het volgende:
okay vooruit het is gewoon een vriendin maar ze is wel lekker
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ze bestaat heul niet, j eneemt ons in het ootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |