Het moet morgen verstuurd worden, dat begrijp je toch wel hé?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:16 schreef E.G.J. het volgende:
Ik heb vanmorgen ook nog weer een bijdrage geleverd. Het koste wel een postzegel, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07083&f=Jehovas.png
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:16 schreef E.G.J. het volgende:
Ik heb vanmorgen ook nog weer een bijdrage geleverd. Het koste wel een postzegel, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07083&f=Jehovas.png
jaja, niet iedereen is hersenloosquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:18 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Het moet morgen verstuurd worden, dat begrijp je toch wel hé?![]()
die brief is er morgen ook (eigenlijk vandaag), dus als ze het dan gelijk verwerken gaat het op de 22ste de deur uit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:18 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Het moet morgen verstuurd worden, dat begrijp je toch wel hé?![]()
oke!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
die brief is er morgen ook (eigenlijk vandaag), dus als ze het dan gelijk verwerken gaat het op de 22ste de deur uit.
De sp in ieder geval!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:38 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen echt iets op gaan sturen.
Sneeuwvlok, Queen_bee enquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:38 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen echt iets op gaan sturen.
Queen_bee niet, die zit alleen in dit topic voor de gezeligheidquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:39 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Sneeuwvlok, Queen_bee enik
![]()
dat zijn er al drie ![]()
2 dus?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:40 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Queen_bee niet, die zit alleen in dit topic voor de gezeligheid![]()
Het is dat we fan van d'r zijn, maar andersquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:40 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Queen_bee niet, die zit alleen in dit topic voor de gezeligheid![]()
Indeed!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:40 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Het is dat we fan van d'r zijn, maar anders![]()
Neehoor, doen genoeg mensen mee, ook niet-membersquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:44 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Schiet al aardig op dan
Ik ben nog steeds spullen aan het zoeken om op te sturen.
Jij, jijquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
* Sneeuwvlok pakt er een hazelnootchocoladeletter bij
Jij moet de OP doen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:47 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Jij, jij![]()
*Kleaujeau is jaloers
Staat die ene met die hondavater al in de lijst?![]()
* Sneeuwvlok zet MIDNR aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:56 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Juist. Staat er al in. Wie luistert 538?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:01 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
We gaan wel gewoon verder in mijn fobo![]()
Wou het net melden, ik hoorde het, maar ik sliep nog half.quote:Op woensdag 21 februari 2007 06:53 schreef crossover het volgende:
Wheheh er was net een stukje over bij Giel op de radio. (06.44 +/-3 min.) Hij heeft ook dit forum genoemd.
Ik hoorde hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 06:53 schreef crossover het volgende:
Wheheh er was net een stukje over bij Giel op de radio. (06.44 +/-3 min.) Hij heeft ook dit forum genoemd.
Bubblesquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:10 schreef postmortum het volgende:
ik ga mijn modem niet in een doos doen, maar in een bubbeltjesenvelop
doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hmm...zal ik Omrop Fryslân inlichten?
net of de limburger het oppiktquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:47 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Jongens, misschien moeten we het 1 dagje uitstellen als ze het nu in kranten e.d. gaan zetten. Want als het morgen in de krant staat, zullen mensen het niet meer versturen
ik verstuur het gewoonquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:47 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Jongens, misschien moeten we het 1 dagje uitstellen als ze het nu in kranten e.d. gaan zetten. Want als het morgen in de krant staat, zullen mensen het niet meer versturen
en SBS Hart van Nederlandquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:50 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Weet je wat pas leuk zal zijn, editie NL!
doe je mee?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel ff meelezen, leuke actie!
Doe je mee?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel ff meelezen, leuke actie!
whaha!, ik zet hem ook snel aan!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:52 schreef postmortum het volgende:
giel slaat door hij riep mensen op tot het versturen van vuilniszakken met rotzooi![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/woensdag en dan op 44.33 zoietsquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:56 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
whaha!, ik zet hem ook snel aan!![]()
upc webteamert in da housequote:Op woensdag 21 februari 2007 09:59 schreef berney het volgende:
Wát een zielige actie zeg. Als je niet tevreden bent over UPC ga je toch weg?![]()
Ik ben erg opgeruimd van nature en heb weinig troep eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben erg opgeruimd van nature en heb weinig troep eigenlijk.
naar de stie van 3fm gaan en dan staat recht ergens uitzendinggemistquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik kan die uitzending niet vinden!![]()
Nee hoor, sterker nog ik ben ook anti upc. We zijn daar gillend weggegaan. Waarom doet de rest dat dan ook niet inplaats van hun stalken met dit soort ongein.quote:
Omdat niet iedereen die keus heeft!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:10 schreef berney het volgende:
[..]
Nee hoor, sterker nog ik ben ook anti upc. We zijn daar gillend weggegaan. Waarom doet de rest dat dan ook niet inplaats van hun stalken met dit soort ongein.
Straks klaagt upc fok nog aan.![]()
bij oversight in de kelderquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Conflict, waar zit je ondergedoken?
Niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen die keus heeft!![]()
Een lelijke schotel aan je huis óf UPC.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:13 schreef berney het volgende:
[..]
Niet?
Alternatieven zat hoor.
Zo hebben wij een schotel aangeschaft en upc opgezegd.
Je moet toch wat he. Wij hadden het er wel voor over. + het feit dat je beter beeld hebt inplaats dat bagger beeld van upc.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:14 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Een lelijke schotel aan je huis óf UPC.
hmmm...![]()
Noudan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:15 schreef berney het volgende:
[..]
Je moet toch wat he. Wij hadden het er wel voor over. + het feit dat je beter beeld hebt inplaats dat bagger beeld van upc.
Dat is het wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:15 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Noudan.Het is geen kutactie!
![]()
dat is juist goed, dan denken ze van: hey het zijn maar een paar pakketjes en vanaf morgen komt er ineens een hele lading aanquote:
Oke, doei!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:16 schreef berney het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Jullie zijn zielig.
Nuttige bijdrage...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:33 schreef Angeliquetje het volgende:
Stuur maar wat sperma in mijn mondje...
goede kloon conflictquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:33 schreef Angeliquetje het volgende:
Stuur maar wat sperma in mijn mondje...
wel wij moeten allemaal morgen na het postkantoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:44 schreef berney het volgende:
[..]
Inderdaad doei.
Ik heb wel wat beters te doen. Jij kennelijk niet.![]()
ja maar ben zo weg, ik heb sollicitatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga ff de stad in voor een grote envelop met bubbeltjesplastic
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Ik werk er niet hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel wij moeten allemaal morgen na het postkantoor![]()
Doe je werkgever UPC de groeten![]()
quote:
Echt niet, maar zeg nu zelf dit is toch té zielig voor woorden dat je er überhoupt energie insteekt.quote:
oke je hebt me bekeerd ik zal het echt niet doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:50 schreef berney het volgende:
[..]
Echt niet, maar zeg nu zelf dit is toch té zielig voor woorden dat je er überhoupt energie insteekt.
Dat jij energie in een schotel ophangen steekt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:50 schreef berney het volgende:
[..]
Echt niet, maar zeg nu zelf dit is toch té zielig voor woorden dat je er überhoupt energie insteekt.
het upc-schotelpakketquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:52 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Dat jij energie in een schotel ophangen steekt.![]()
waar zijn de mensen van het upc webteam gebleven?quote:
Zich fysiek en mentaal aan het voorbereidenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
waar zijn de mensen van het upc webteam gebleven?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:57 schreef Kleaujeau het volgende:
Kud. Ik ben ook weer wakkerZo ff zooi zoeken
![]()
nee nog nietquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:00 schreef postmortum het volgende:
oh mijn 56 kb/s modem past in een grote envelop zonder bubbeltjes , dus met bubbeltjes moet het ook gaan![]()
die van MSSquote:
das zieligquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:08 schreef Sneeuwvlok het volgende:! Idee, ik stuur een foto van Maikuuul mee, dat maakt wel indruk!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |