Dooe je mee?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef BrandX het volgende:
prima, het ging mij er alleen omdat dat anders de brief niet klopt. Maar als ze het nog doen, klopt het wel natuurlijk
VERSTUURD! hoop dat het wat wordt.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:29 schreef restafval het volgende:
[..]
VERSTUURD! hoop dat het wat wordt.![]()
Is het dat ooit geweest?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef restafval het volgende:
ik vindt dit nu geen onzintopic meer...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:32 schreef Kleaujeau het volgende:
De edit is goeed met zo'n voorbeeld erbij *jaloers, jaloers*![]()
ja, bij de eerste post in deel 1, daarna serieus gewordenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:33 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Is het dat ooit geweest?, Kut het begint weer
![]()
vraagje om een kickje naar GC/LEF?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef restafval het volgende:
ik vindt dit nu geen onzintopic meer...
Ludieke Experimenten en Exercitiesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:39 schreef restafval het volgende:
lef? van lef hebben?
Dan kunnen we minder spammen hè?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:40 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ludieke Experimenten en Exercities![]()
oja, onzin is wat toleranterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:44 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Dan kunnen we minder spammen hè?![]()
Steeds als ik bij MyAT jouw naam zie hoop ik dat je een reactie van Metro hebt gehad!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:44 schreef restafval het volgende:
ok, dat is zeker een goed plaatsje voor dit topic..
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:45 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Steeds als ik bij MyAT jouw naam zie hoop ik dat je een reactie van Metro hebt gehad!![]()
ik denk dat hun laten overleggen/ koffie pause/ forum ff bekijken/ upc opbellen nu ff beter isquote:
Indeedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef restafval het volgende:
[..]
ik denk dat hun laten overleggen/ koffie pause/ forum ff bekijken/ upc opbellen nu ff beter is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:13 schreef restafval het volgende:
niet schrikken sneeuwvlok!Aarhh, ik zag je naam weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smakelijk eten man!![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:13 schreef restafval het volgende:
niet schrikken sneeuwvlok!kunnen we eerst niet even wat knuffelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
Knien, knien, knienquote:
Nu we het toch over onze moeder hebben...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:38 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Knien, knien, knien![]()
![]()
RightIk doe m'n best om al m'n afval hier te laten liggen, m'n moeder krijgt smetvreesneigingen sinds ze hier gisteravond binnenkwam.
![]()
*Kleaujeau belt 'Meld misdaad anoniem' om ze in te lichten over een in stukjes gezaage moeder in een aan UPC geadresseerde doosquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:39 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nu we het toch over onze moeder hebben...![]()
![]()
Queen_Bee!?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:42 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
*Kleaujeau belt 'Meld misdaad anoniem' om ze in te lichten over een in stukjes gezaage moeder in een aan UPC geadresseerde doos
Wie heeft meer hele goede 'Zend dit aan UPC' ideeën?
![]()
quote:
Ja, maar als jullie doorgaan is dit het laatste topicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef restafval het volgende:
[..]
Luister naar beebee, zoveel OFFTOPIC! dat kan zo niet, ik verzoek iedereen zich strikt aan de regels te houden! je bent hier niet voor je lol, dus gedraag je dan ook zo. als het nu 1 post was, ok. maar gewoon 2!!! post... gedrag je. foei
![]()
daar slaat ''onzin voor je leven'' dus op
![]()
MEESTERLIJK. *jaloers,jaloers*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:42 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
*Kleaujeau belt 'Meld misdaad anoniem' om ze in te lichten over een in stukjes gezaage moeder in een aan UPC geadresseerde doos
![]()
waarom informeren we niet wat meer media?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Lul, reageer is alleen als je een reactie gehad heb...![]()
![]()
wtf ben jij helderziend?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef sanni het volgende:
Jongens jullie vinden het niet erg dat ik deze actie inmiddels naar mijn
collega's van AT5 en TROS radar heb doorgespeeld he.. Metro en het AD/RD
aangezien ik vandaag in r'dam ben hebben van mij inmidels ook een
mailtje ontvangen inzake deze actie. Benieuwd of ze er wat mee doen. ANP
iig niet,hun fotograaf kwam in vanmorgen hier in Ahoy tegen en paste.![]()
dat is geweldig, ookal mislukt deze actie, dan heeft het UPC alsnog geld gekost, denk aan al die uren dat ze deze topics hebben doorzitten lezen. GEWELDIGquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef X. het volgende:
UPC blijkt een heus 'webcare' team te hebben, vandaar dat ze hier ook reageerden
http://www.nos.nl/nosjour(...)7_brandgagement.html
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:10 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Waah, ik ben 5 minuten weg en heb weer vanalles gemist!. Maar indeed GEWELDIG!
jah, maar alsnog heeft het nu al effect!quote:
Reageer is niet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:14 schreef restafval het volgende:
[..]
jah, maar alsnog heeft het nu al effect!
saai hoor. nog niets gehad. ik ga zo naar huis, kan ik morgen pas me mail kijken hier. wat zijn er trouwens vet veel mensen bang dat het ons geld gaat kosten omdat de prijzen omhoog gaan. ik kan toch gewoon naar andere provider.quote:
Wow, daar is over nagedacht.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:56 schreef restafval het volgende:
[..]
saai hoor. nog niets gehad. ik ga zo naar huis, kan ik morgen pas me mail kijken hier. wat zijn er trouwens vet veel mensen bang dat het ons geld gaat kosten omdat de prijzen omhoog gaan. ik kan toch gewoon naar andere provider.
reken eens mee voor de grap;
Als er 1000 man (ja HEEL hoog geschat) nu een tegel stuurdt dan kost dat UPC(weer hoog geschat) 40euro per tegel. dat is 40000euro.
hoeveel mensen zijn abonee bij UPC? geschat: 500.000(ligt hoogst waarschijnlijk hoger)
schat eens hoeveel ieder per persoon moet betalen om de kosten er uit te krijgen?
0.08eurocent
DUS WTF ZIT IEDEREEN TE ZEUREN.
Doe je mee?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:35 schreef MeneerMuis het volgende:
Gewoon doorgaan met de actie en zoveel mogelijk spul verzenden.
Ik schijt op UPC en hun dubieuze verzendpraktijken. Terugpakken is inderdaad een mooi gebaar.![]()
Gebruikte tampons. Ik heb ze alleen nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:42 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
![]()
Queen_bee, Queen_beequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gebruikte tampons. Ik heb ze alleen niet
Ik wilde net posten "Ik kan binnenkort wel een paar leverenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wilde net posten "Ik kan binnenkort wel een paar leveren"
wist niet dat meissies van 7 al ongesteld werden johquote:Geb. Datum 29-01-0000
Wie houd je tegen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wilde net posten "Ik kan binnenkort wel een paar leveren"
wist niet dat jij zo dom was johquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]
wist niet dat meissies van 7 al ongesteld werden joh
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er ook wel iets doms neerzetten als je dat wilt hoorquote:
"Programeur" ofzo..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel iets doms neerzetten als je dat wilt hoor![]()
Reageer is OnTopic jijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:33 schreef FreeShooter het volgende:
Ja, dat zou heel dom zijn... Het is namelijk programmeur.
Waarom zou ik er programeur of programmeur neer moeten zetten dan ? Dat ben ik n.l. heulemoal niet.quote:
Wannabee-mod !quote:
Ze is 2007 jaar en 22 dagenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]
[on-topic-breng-modus-aan] die tampons (die Queen_bee in de doos aan UPC gaat doen) zijn vast veel scherperquote:
Ik heb er zojuist een veter en een paar sokken aan toegevoegt! , duivels gewoon!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
[on-topic-breng-modus-aan] die tampons (die Queen_bee in de doos aan UPC gaat doen) zijn vast veel scherper![]()
Evenals de nagels die ik nog moet gaan knippen en in de doos moet gaan doen![]()
Zie OP!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:54 schreef postmortum het volgende:
zeg mijn pakketje gaat sowieso op de post, maar wel retouradres moet erop gezet worden?
is dat geen prive nr?quote:
De communistenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef postmortum het volgende:
http://www.janmarijnissen(...)grindtegel/#comments : SP-ers stuenen ons
die sturen een zak trostomatenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
die sturen een zak trostomaten![]()
Misschien kunnen ze deze aktie met succes verlengen, dat doet UPC ook met hun vagequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef postmortum het volgende:
http://www.janmarijnissen(...)grindtegel/#comments : SP-ers stuenen ons
Godver, hoeveel afval verwachten ze dat ik produceer?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze deze aktie met succes verlengen, dat doet UPC ook met hun vage
abonnementen.
![]()
Dankjewel, maar dit gaat allemaal om UPC. =)quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:44 schreef SirYoshi het volgende:
=P Oke jammer dan, maarja vindt het wel vaag... tis niks tegen hierow wil gewoon van die bagger af!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:48 schreef SirYoshi het volgende:
Als jij een antwoordadres plus retourhebt, + als ik daar me bagger kwijtkan.
He's back!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef Kleaujeau het volgende:
Is er ook nog iemand zo cool om een mediabox mee te sturen?![]()
Ik heb gelukkig/helaas niet zo'n kreng ontvangen. Anders ging die wel terug (als bouwpakket natuurlijk).quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:02 schreef Kleaujeau het volgende:
Is er ook nog iemand zo cool om een mediabox mee te sturen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |